Dream as if you could live forever... Live as if you only have today.

Alla inlägg under augusti 2011

Av Johanna - 10 augusti 2011 12:29


Looking up there's only sky,
rest your head I'll take you high,
and we won't fade into darkness...


-

Av Johanna - 8 augusti 2011 19:58


Av Johanna - 8 augusti 2011 09:48

Tung morgon... kan inte säga annat

Tunga steg på väg från A till B

Blä!

Mår riktigt uselt.. men men bara att komma in i rutinerna igen antar jag

Semester ångest är bara förnamnet

återkommer när jag känner mig mer motiverad, Tjing!

Av Johanna - 7 augusti 2011 17:21

Detta har varit min ABSOLUT bästa semester/sommar

som jag kan minnas sen barnsben

Helt underbart har de varit hela tiden... jag finner inte ens ord.. :)

Träffat nya fina människor som jag har haft enormt roligt med..

ah jag känner mig bara så glad och lycklig :)

Vet inte hur jag ska kunna tacka er alla... TACK!!


 

Av Johanna - 1 augusti 2011 12:02

Månda idag.. och bästa veckan på hela semestern vankas... :)

Mycke folk, goa vänner och massa kalla... kan inte bli bättre.. ♥

Dock e de den sista oxå.. lite ångetsframkallande men de funkar...


Solen lyser på oss hur mycke som helst och de är så skönt.. Löv it!

I går va vi i Stockholm och gjorde Grönan... mycke roliiigt.. haha..

Jag och M i spökhuset.. HAHAHA fy fan va jag garva...

Tycker även de va skit kul att grabben våga sig upp i nästan alla bergodalbanor..

sådan mor sådan son, right?!.. :)

Men de absolut roligaste va att se mamma i alla dessa galna saker.. haha.. tror hon fick känna att hjärtat funkar som de ska iaf.. :)

Tack för en underbar dag fina familjen... ♥

   

I lördes va Itchy daze här och spela... jag kan inget annat än att småskratta lite åt dom när dom spelar... :)

Vart dock svinkallt så vi gick hem innan spelningen va slut.. har sett dom förr så vi va nöjda ändå.. :)

Nä nu ska jag ta och klä på mig nå mer vettigt och se över lägenheten lite medans bejbii är ute och spelar golf... Solen lyser men jag orkar faktiskt inte pressa nåt idag.. gör de i morron ist.. :)


Vi ses!

 

P.S: vill bara säga de till alla er som försöker nå mig på mobilen ibland...

jag är inte speciellt aktiv där heller så får ni inget svar tillbaka så är de just av den anledningen..

Jag har semester!! :) 

Takida - You Learn (new single 2011)

                Jag finns på:

                  yohaana

 

 

Translate

Arkiv

Tidigare år

 

 

 

 

 

 

 

 

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards