Dream as if you could live forever... Live as if you only have today.

Alla inlägg under december 2012

Av Johanna - 27 december 2012 09:05

Här är jag uppe med tuppen.. tvättid.

Skönt och ha det gjort... sen blir det väl till att åka till tomten och skotta snö... dock plusgrader idag så tungt lär det va.

Men thats life :)


Jag har tyvärr inga direkta julklappar att skylta med.. men de va jag medveten om iom vi inte skulle köpa några iom pengarna ska läggas på huset och resan i höst. :)

Iofs hade sambon ändå köpt en liiiiten grej till oss båda... eller nja.. liten och liten... väger väl typ 10kg eller nåt sånt :P

Men den får stå oöppnad fram till inflyttning :)

Vi har det som en liten grej... allt som köps nytt ska vara oöppnat tills dess... mycke roligare då ;)


Nej nog om hussnack i denna blogg...

I övrigt så fira vi juldagen med lite fest på kvällen så igår låg vi som två döda råttor i soffan.. otroligt skönt att inte lyfta ett finger på hela dagen.. vi lät pizzabagaren fixa våran middag kl 21 på kvällen :P


Får se om vi åker in till stan nånting i veckan för att kolla mellandagsrean... brukar ju göra de utan att vara ute efter nåt speciellt...

sen på måndag ere nyår.. och då blir det middag med vänner här hemma.. trevligt. Få se om vi hörs nå mer innan dess. annars får ni ha de så bra så länge :) kisses

Av Johanna - 21 december 2012 08:46

Idag går vi på julledigt, herre'je va skönt de ska bli.

Behöver de efter en tuff höst..

Men först ere julfest med jobbet ikväll.. trevligt värre :)


Passar även på att önska alla en riktig


GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR ♥


Av Johanna - 17 december 2012 08:29

julafton om EN vecka... say whaaat?!

Har inte nån koll i år känner jag, tiden bara rusar förbi.

Hemma finns absolut nada julstämning, stakar och stjärnor är uppe och en provisorisk adventljusstake.

Finns ingen ide att julpynta i år känner vi.. ska ju ändå flytta snart.

Sen e vi knappt hemma heller för den delen.

Tiden går åt på tomten & jobben våra.


Men igår va vi iaf i stan och handla julklappar.. tror jag fått ihop till alla nu.

Eller nej.. några som ska klickas hem från nätet oxå. men överlag klar.

Skönt.


Ja ni.. vart tar tiden vägen?!


Av Johanna - 14 december 2012 08:17


De här är nog det gulligaste jag sett på länge..

fy fan så underbar liten kille

Av Johanna - 11 december 2012 15:32

så tyst är det här typ...

glömmer helt av bloggen kan jag säga... så mycke annat att tänka på.

men några verkar fortf kika in här även fast det är sämst uppdatering... gulligt av er :)


Jag mår bra iaf, de e huvudsaken.. har mycke att se fram emot nu och de får mig att småle i min ensamhet..

I jan/feb blir det flytt sen i maj blir det sthlm och juli gbg.. snacka om att man längtar till 2013.. :)


Killarna har satt grunden till huset nu.. wiieee.. bara 23 dagar kvar nu innan huset kommer.. crazyyy!!

massa att stå i innan dess... och jul och nyår blir det ju mitt i allt oxå.. shajse :)

Av Johanna - 5 december 2012 20:10


Överlycklig chey här kan jag säga...

"Bara" 211 dagar kvar

Vill ha sommar nu!!!!!!!!!!


Av Johanna - 3 december 2012 17:06

överallt ligger snön här, samtidigt kan jag tycka att det är rätt fint stundvis, sålänge det inte blåser och jävlas så.

är mer en sommar människa som älskar värme. slipper man gå runt och frysa som man gör nu.. burr, 10 minus är inte okej.


helgen var iaf toppen, jag har nog världens underbaraste svärföräldrar ♥ hur goa?! :)

jag och svärmor var först på fiskspa i lördes, sen shoppa vi lite och sen hem och gjorde oss vid för att sen avsluta kvällen med gala i friends arena... sambon och svärfar va ju självklart med på kvällen oxå.


toppen helg med andra ord :) och fiskspa vill jag nog göra igen... riktigt härlig känsla.. som att sitta med fötterna i kolsyra :) vet att de vart mycke snack om de där på senaste men vafan, har man ingen shysst fot hygien förstår jag att folk får sjukdommar och de måste lägga ner de. Där vi gick var det absolut förbjudet att gå på sånt om man hade sår och fotsvamp osv.. så de där med att det är farligt, jo visst men då är det inte på en salong som har koll.


fatta (!) att det bara är 30 dagar kvar tills huset kommer... sjukt ju :)

en del av grunden är påväg ner från norrland nu och skulle komma till tomten i morronbitti. yeeey :)

tyvärr missar jag och sambon de iom vi ska till sjukan men sånt är livet. :/ tur pappa kan vara på plats och styra.


nej nu ska jag och grabben äta lite.. see ya!

                Jag finns på:

                  yohaana

 

 

Translate

Arkiv

Tidigare år

 

 

 

 

 

 

 

 

3 besvarade frågor

Skapa flashcards