Dream as if you could live forever... Live as if you only have today.

Alla inlägg under februari 2010

Av Johanna - 28 februari 2010 19:04

ja här sitter jag medans OS e på ena tvn och disney channel på den andra..

drygt

inget av de som intresserar mig direkt så jag håller mig till min sorts kärlek iställe

dvs... musiken :)

 

helgen i övrigt har vart helt okej

i fredes va jag inne i stan och hämta linserna

plus handla sjukt snygga kläder

Ahh måste ha mer sån stil... ME like feta mycke!

Då trivs johanna!!

sen igår vart de snabba cash

en helt okej film.. eller svårt och sätta ett betyg på den då volymen va urkass och idiot brudar som mest lät illa.. så ibland tappa man handlingen..

äsch den va bra.. troligen kommer de en uppföljare?!

 

idag har jag städat och tvättat och umgåtts med mamma o pappa

de va hit med ved sen så blev de bjudna på midda.. :)

de va trevligt, men mindre roligt att köra massa ved för de va kallt ute..

men de blir varmt inne.. man får tänka så!


  beyonce - broken hearted girl

http://www.youtube.com/watch?v=nS_TtSpNHsU

I don’t wanna be without you babe
I don’t want a broken heart
Don’t wanna take a breath with out you babe
I don’t wanna play that part
I know that I love you
But let me just say
I don’t want to love you in no kind of way no no
I don’t want a broken heart
And I don’t wanna play the broken-hearted girl...No...No
No broken-hearted girl
I’m no broken-hearted girl


Av Johanna - 25 februari 2010 09:48

Idag e de den här "bra" dagen igen.. :)

då man får in en 5 siffrig summa på kontot

de känns gytt och därav så pallar man med jobbet

 

dock så blir man av med lite i morgon då jag ska in till stan och hämta mina linser för ett halvår framåt.. gytt!

sen så kommer juh inte johanna kunna hålla sig borta från diverse gågator med butiker så då lär de väl rulla iväg nån hundrig där och nån hundrig där... men va gör väl de?!

ingenting.. :)

___________________________

 

annars e jag e trött idag me men i övrigt så känns de helt okej

drömt mega knas i natt men tydligen ska de vara en "positiv" dröm om man tyder drömlexikon.. hihi

vilket jag inte gör allt för ofta men e iaf lite roligt och se.. :)

 

gårdagen va lugn.. lagade lite mat till mamma & pappa

Potatisgratäng m. kassler & grönsaker

de va gott
sen hamna jag i fotöljen med en filt runt mig och en varm vetepåse runt nacken..

mmm här e en som har problem med stela axlar och nacke.. .. kääs!

sen sov jag.. :)

va sååå mega trött efter maten, sen att bara kunna sitta så och slappna av.. ja de säger sig själv juh.. *snark*

 

nää nu ska jag ta tag i lite här på jobbet... städa/plocka i ordning på saker och ting!

jag har vart lat så de har blitt oordning på arbetsplatsen.. :)

not good johanna

 

vi ses

tjing

Av Johanna - 24 februari 2010 07:41

Ja jag känner mig näst intill död

Jag är trött och jag är sliten

Sovit otroligt dåligt och oroligt

Gick upp och packade mina väskor...

Åker till mina föräldrar ikväll

Bäst så känns de som, gör de även för min mamma som behöver hjälp då pappa e bortrest.



Har anlänt till jobbet idag med ovanligt tunga steg och tungt huvud

Har precis försökt värma mig med en kopp varm choklad

Men min frusenhet sitter in i benmärgen på mig så de hjälpte knappt.

Lite värme tack....


______________________________

Sen vill jag bara säga de:

Jag kommer inte göra några val förens jag är säker på min sak

och görs andras val innan de så kan jag inget annat göra än att acceptera


Jag behöver en pause!

Allt är inte mitt fel?!


http://www.youtube.com/watch?v=KX867E0Amaw

Alicia Keys - Try Sleeping With A Broken Heart

Av Johanna - 23 februari 2010 17:37

 

 

Deppig som jag är börjar jag tänka på annat
som gör mig ännu ännu ledsnare och jag är nästan förbannad
men det som inte dödar mig blir jag ju starkare av
det är dags att stirra upp skiten och göra smartare val...

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=PLvQbkj-exE





Musik är K.Ä.R.L.E.K

Av Johanna - 22 februari 2010 19:48

Hihi de underbara små har fått mat i sina magar och nu e de i full gång..

De e såå söta

De far runt som galningar på balkarna i taket och helt ofattbart att de inte faller ner med den farten.. :)

 

  

 

___________________________________

Annars då...

Joo dagen på jobbet har vart rätt så seg

Har inte haft nån sådär mega lust till att ta för mig saker men men... kanske kan ta nya tag i morrgon?!

Efter jobb så bar de hen till frissan...
Såå skönt att få bort de där slitna och få lite ny färg.. tom 2.. :)

500:- som hittat juh för klippning, färgning, slingning

Kalas!

Som sagt.. bra att känna en frissa...

 

Sen vart de ICA och nu sitter jag i soffan helt solo och tittar på "Halv 8 hos mig"

Eller nu vart de "Familjen Annorlunda".. hänger inte riktigt med ja tydligen.. :)

Har hunnit slänga i mig lite skräp mat oxå...

Vart såååå hungri när jag satt hos frissan men nu så..
...kan jag lägga mig mätt och belåten i soffan under en filt och klappa mig på magen!

 

Vi ses

Tjing

Av Johanna - 22 februari 2010 09:29


I've been around this world, Yet I see no end.
All shall fade to black again and again.
This storm that’s broken me, my only friend.
Yeah

 

http://www.youtube.com/watch?v=1HUr9UKAxiY



  


Av Johanna - 20 februari 2010 16:26

   Jaa.. lördag idag och va gör man?!

Inte speciellt mycke men tycker de känns skönt..

tittar man ut så e juh de de sista man vill dvs GÅ ut..

har vart ut och hämtat ved de e max.. eller ok va ner till ICA en sväng för att köpa lite lördagsmys så som ostkrokar.. ;)

hihi... orka bry sig om onyttighetena de får bli en annan dags bekymmer..

 

har bara suttit i soffan ner kurad under en filt och läst en bra bok

DE händer inte speciellt ofta...

Jag e ingen läs människa..

men de e rätt skönt ändå

 

Aja kanske ska gå och göra lite midda till mig och grabben..

Eller nää de fick tydligen bli ett senare projekt.. för han ska iväg till en kompis..

Då bidde man helt solo då..

Hög musik vankas.. :)

 

Kanske skriver mer ikväll..

puss vi ses!

Av Johanna - 19 februari 2010 19:29

Mmm..
Här om kvällen kom jag till insikt att jag inte längre orka..

så idag skedde de..

den 8 mars börjar de hela

sen får vi se vart allt leder..

Och nä tjat lönar sig inte på mig, detta gjorde jag enbart pga mitt egna beslut

 

Sitter hemma själv, eller jaa grabben har sin kusin här.. de sitter och spelar gamla nintendo spel... som jag oxå har gjort en stor del av kvällen iofs.. :)

mega skoj juh!

blir väl lite fredagsmys senare i soffan med lite popcorn kanske eller nåt sånt..

 

vet inte vad jag ska säga/skriva... känner mig bara tom.. den här veckan har de gått åt mycke energi på dåliga saker

nu vill jag bara känna smärta nån annanstans

så de kanske e dax att boka en tid till gaddning...

för då kan vi prata om ytlig smärta.. :)

mega sugen och har EXAKT i huvudet hur den ska se ut.. stort och snyggt

Ont ont ont dock..men bara att bita ihop!

 

I morron hade man juh nästan kunnat sitta i globen och kollat på Rammstein med en go vän ist för att sitta hemma själv och glo... möjligheten har juh getts om man säger så.. :)

men inte den här gången..

 

äsch ska fortsätta lyssna på hög musik nu...

me like!

kanske ta nåt och ät oxå, e Måååånga timmar sen jag åt nu

1...2..3... hmm 9 timmar sen tydligen... ups!

 

aja trevlig kväll på er..

puss puss

vi ses!

                Jag finns på:

                  yohaana

 

 

Translate

Arkiv

Tidigare år

 

 

 

 

 

 

 

 

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards