Dream as if you could live forever... Live as if you only have today.

Alla inlägg under januari 2011

Av Johanna - 27 januari 2011 12:21

längre...

  

tiden får utvisa "hur" länge

men just nu så har jag noll motivation för att fortsätta med detta

 

men vi kanske ses igen..

Av Johanna - 26 januari 2011 12:47

ja de måste va idag...

tycker inte jag gör annat än gäspar och sträcker på mig..

de lixom kryper i hela kroppen och jag e så grymt rastlös och trött...

trodde de inte va sant i morse när klockan ringde

ville ville ville verkligen inte gå upp

bara att spärra upp ögonen med ett par tändstickor och sen e de fixat

Av Johanna - 25 januari 2011 21:06

brunett!...

-japp så e de nu

trodde ALDRIG de skulle ske igen

men efter dagens mående så orka jag inte bry mig mer, utan...

-vafan har jag att förlora?

måste göra nåt crazy i denna vardagliga vardag

vart helt okej.


har vart till optikern idag då och fixat nya linser.... sköööönt

kom därifrån med en uppdaterad synundersökning och med ett par linser i ögonen och NIO flaskor linsvätska...

haha kände mig skit galen när jag gick runt med 2 kassar med massa flaskor.

men de bästa av allt.. jag gjorde inte av med en krona... där, e bäst att tillägga.. haha

annars kom jag hem med 2 plånböcker, underkläder och hårprodukter.

i klädväg förutom underkläder fanns de inte ett skit snyggt... kanske bara tur de..

men hitta en riktigt GRYM weekend bag för en hyffsad peng

köpte den inte, ångrar de nu... men tillfälle ges garanterat igen.. :)

_____________________


sen vill jag bara säga

de e grymt skönt att få positiv feedback av vänner

de tråkiga e att jag inte får de från de jag förväntat mig få de av...

de gånger jag behöver de som mest...

bortknuffad och stampad på!

jag ger fan upp

Av Johanna - 25 januari 2011 09:43


jaha då har man skrivit på papper ang jobbet då

konstigt att man inte ens orkar bry sig längre

men de har ju sina anledningar!

______________


jobbar bara ett par timmar till

sen blir de stan och optikern

så är de nån som e fika sugen senare idag så hör av er

ni som känner mig vet vad detta innebär samt har mitt nr.. ;)

jag tackar aldrig nej till en fika!


  

Av Johanna - 24 januari 2011 20:56

I was waiting for so long
For a miracle to come
Everyone told me to be strong
Hold on and don't shed a tear
Through the darkness and good times
I knew I'd make it through
And the world thought I had it all
But I was waiting for you

Hush, love

I see a light in the sky
Oh, it's almost blinding me
I can't believe
I've been touched by an angel with love
Let the rain come down and wash away my tears
Let it fill my soul and drown my fears
Let it shatter the walls for a new, new sun
A new day has...come


Where it was dark now there's light
Where there was pain now there's joy
Where there was weakness, I found my strength
All in the eyes of a boy


A new day has come

Av Johanna - 24 januari 2011 12:44


skööönt!   

Av Johanna - 23 januari 2011 17:41

SÖNDAG IDAG GOTT FOLK

KÄNSLAN ÄR SÅDÄR.. INTE DEN DÄR GRYMMA SÖNDAGSÅNGESTEN SOM JAG BRUKAR HA

VILKET ÄR GRYMT SKÖNT

I MORRON ÄR DE MÖTE MED FACKET OSV, SKA BLI INTRESSANT OCH SE VA DOM HAR ATT SÄGA

SKA ÄVEN BLI INTRESSANT OCH SE OM MIN DATA HAR KOMMIT PÅ PLATS IGEN

HELGEN HAR I ÖVRIGT VART JÄKLIGT LUGN..

IGÅR FICK JAG HOPPA IN OCH JOBBA LITE I EN INREDNINGSBUTIK MED SYRRAN..

VA RIKTIGT SKOJ.. HOPPAS DE BLIR NÅTT MER SÅNT TILLFÄLLE

SEN VART DE NORRTÄLJE PÅ EFTERMIDDAN / KVÄLLEN

OCH IDAG HAR JAG GJORT AV MED ETT TUSEN KRONOR PÅ TYP 1 MINUT!!

KÄNNS JU SÅDÄR MEN DE VAR NÖDVÄNDIGT... LIVSVIKTIGT FAKTISKT!

SEN HAR JAG BARA TVÄTTAT OCH SOFTAT..

NU KOLLAR JAG LITE PÅ FILM (KÄRLEK I NEW YORK) - HALV KASS

SAMT VÄNTA PÅ ATT GRABBEN SKA KOMMA HIT....

OCH NU HAR JAG INGET MER Å SÄGA.. SÅ JAG SÄGER...

HA EN FORTSATT TREVLIG SÖNDAGKVÄLL

 

Av Johanna - 21 januari 2011 19:02


We just want to play drums, bass and guitar!

                Jag finns på:

                  yohaana

 

 

Translate

Arkiv

Tidigare år

 

 

 

 

 

 

 

 

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards