Dream as if you could live forever... Live as if you only have today.

Alla inlägg under april 2011

Av Johanna - 13 april 2011 15:00


 

Av Johanna - 12 april 2011 09:56

fy sån omställning de blev i vädret... igår va de ooootroligt skönt ute..

idag ser man knappt 1m framför sig.. tok dimma.. hmmf.. knas.. :)

men lika gla e jag för de!..

idag känns allt mycke bättre.. va nog allmänt slut igår bara, tröttheten kommer efter..

men de bästa är att i morron kommer jag må ÄNNU bätte... :)

den som lever får se... japp japp..


fullt upp på jobbet nu om dagarna.. känns dock skönt för att sitta av dagarna ger inte så mycke.. nu har lixom säsongen startat...


som sagt.. så här har inte jag tid att sitta mer nu.. vi ses!.. tjing :)

Av Johanna - 11 april 2011 20:09

Jag borde skina som en sol, skratta mig lycklig, skena runt som en stucken gris osv osv....

Men... gör jag de?

Nä känner mig skit depp... bara så rakt upp och ner?...

och jag vet inte varför... :(


Av Johanna - 11 april 2011 12:46

jaa fyyy..... idag är man sliten... uj uj vilken helg.. :)

men nog absolut en av de finaste dagar på lääänge inföll just denna helg..

Bröllopet gick av stapeln :)

Många glädje tårar föll men de e sånt man får räkna med, vart ju en heeeel del skratt med så.. :) .. så enormt fint och lyckat!

Tack fina ni!


________________________

vill även säga grattis till finaste pojken som fyller 30år idag..

 GRATTIS

Tack för att du finns!


  

Av Johanna - 7 april 2011 12:58

så orkar heller inte mitt huvud... känner mig helt slut idag.. förstår inte alls varför?! alldeles trött i huvudet och axlarna/ryggen gör allmänt ont...

skulle kunna somna på stört om jag bara lag ner huvudet för en sekund

arbetslusten blir låg när de e såhär oxå.. igår hade jag hur mycke energi som helst.. idag är den som bortblåst..

och jag som har massor att göra både här och hemma.. alla dessa måsten de e dom som ställer till de tror ja.. visst ingen som säger att jag måste städa min lgh ikväll eller att jag måste tvätta tvätten just idag.. men jag har mina rutiner iaf när de gäller tvätten.

Städningen e väl mest för att de ska "bo" ett gäng grabbar i min lgh i morron kväll/natt och jag själv får inte ens vara hemma.. :)

och de flesta vet hur jag är med att släppa in folk i ett "stökigt" hem... BIG no no!!

även fast ingen säkert bryr sig eller tycker att de e stökigt så... ja... de funkar bara inte så med mig.. :) de ska vara fräääscht jämt helst..

Vi ses när jag får tid... bye!

Av Johanna - 6 april 2011 22:42

... Sikken dag... Stress stress stress... Sikken röra de är i mitt lilla huvud... Massor med tankar inför kommande dagar.. Hur ska jag med mitt minne hålla reda på allt.. Haha good luck!!

Av Johanna - 6 april 2011 13:13


I'm just löv it, löv it, lööööööööv it


  

Av Johanna - 5 april 2011 21:39

nytränad, nyduschad och insmord med lukta gott lotion.. :)

fräääääscht...

idag har vart en bra dag... drömmar som blir verklighet inom en snar framtid och blombud i egen hög person på trappen när jag kom hem från jobb och god middag

samt att jag hämta ut min Colors by copenhagen lampan.... GYTT!

frääääscht...


nu blir de soffan och BB

vi hörs.. natti!

                Jag finns på:

                  yohaana

 

 

Translate

Arkiv

Tidigare år

 

 

 

 

 

 

 

 

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards