Dream as if you could live forever... Live as if you only have today.

Alla inlägg under maj 2012

Av Johanna - 31 maj 2012 15:28

som nu för tiden är mitt OCH bejbiis hem, helt underbart... MEN just nu, Ah jag blir galen.. De är grejer ÖVERALLT och värre lär de bli nu när bejbii sålt sin lya och den ska typ vara tom på ett naffs helt plötsligt...

Vi som har haft så god tid på oss, men ändå så står man där i sista stund och sliter i grejerna.

Blocket används flitigt av oss just nu, iväg med skiten bara! :)

Även tippen är en fin vän. Varför ska man samla på sig så mycke skit?! de e ju helt galet.

Men de stora problemet är nu.... VART ska vi göra av allt?!

Jo jag lovar, jag har allt fått offra en hel del saker jag oxå.

Att komma hem ska ju vara en lugn känsla.. men nu när jag kliver innanför dörren vill jag bara gå ut igen. Jag mår sååå sjuuukt dåligt av att ha de stökigt.

Aja.. de löser sig väl med tiden.. man kan ju göra som bejbii gör oxå.. slänga in allt sen åka och göra nåt annat roligt hihi ;)

Nu är iaf kontraktet skickat.. och jag kan väl ge er en liten hint, de ska upp nåt enormt stort och dyrt på denna plats..

Men jag e så glad över de så jag typ dör :)

Av Johanna - 27 maj 2012 12:15

Grattis Sverige, Grattis Loreen.... Helt klart en värdig vinnare igår.. och en otrolig låt även fast man hört sönder den :)


 


Aja... solen skiner och de e helt underbart väder.. sola igår och fick färg på två sek typ... och åter idag ligger jag och steker.. hur skönt lixom?!

Helt solo e man me så man får passa på att ha lite soft egen tid, för snart är vi inne i juni och då är de inbokade saker varje helg ända in i juli och därefter börjar semestern typ ... satan så fort den här sommaren kommer gå... buhu! vill ha sommar och värme jämt helst :)

sen ska vi skicka iväg lite papper i veckan oxå... ett köpkontakt (?!?).. sen vet man ju vad vi ska roa oss med ett par år framöver.. :) berättar mer sen.

Kan knappt vänta.. vill nu nu nu :) Om allt går bra så kommer de bli så jävla bra och jag e så jävla glad!! ♥

Äntligen har vi lite medvind.

Av Johanna - 25 maj 2012 08:30

underbara fredag.. du är efterlängtad

solen skiner och allt är på topp.. härligt härligt.

Helgen blir nog rätt lugn fast man vet ju inte?!.. hihi

ikväll blir de iaf grillning hemma med svärfamiljen.. trevligt värre :)

ett glas vin kanske man får i sig oxå?!

Av Johanna - 23 maj 2012 17:05

Bara älskar att fylla år (ibland) och att ha världens bästa runt mig...

Har precis hämtat ut mitt sista födelsedagspaket från posten... Ett par HUNTER stövlar....

Sen när eg blev gummistövlar snygga?! haha skit samma... dessa är ju bara såå snygga!!

Har länge suktat men aldrig kommit till skott.. men nu så :)

Sen av bejbii fick jag bland annat ett par Ray-Bans Aviator... gahh man dör ju typ... sååå snygga de är..

Passar till allt ♥


   


Sen igår morse när jag stod och gjorde frukost innan jobbet så ser jag i ögonvrån att de står en bukett blommor på bordet.. bara sådär utan nån speciell anledning..

Åhh jag blir så glad... Min sambo är bäst... Kärlek! ♥


Nej nu ska jag ta och laga lite middag till mig och grabben... Ha de så bra alla :) Vi ses! Kraaam


Av Johanna - 21 maj 2012 14:36

Phju... här har ni en trött tjej.. :)

Ledighet tar på krafterna de me tydligen..


Onsdag: Jobb + 15års jubileum = Fest!

Torsdag: 150års jubileum = Fest!

Fredag: Shopping

Lördag: Solo + sol = Fest!

Söndag: Vilodag

Måndag: Jobb = Trött!

Haft en helt underbar helg med fina vänner 


Och vet ni... Idag fick jag och bejbii ett helt sjukt roligt samtal... de skrämmer mig till hundra men samtidigt är detta verkligen min/våran dröm. Vi ska prata ihop oss lite mer även fast vi är rätt säkra på vad svaret blir... :) Jag lär återkomma ang detta.. ev. starta en ny blogg me :)

Jag e så glad!

Av Johanna - 15 maj 2012 17:03

FREDAG
In Flames
Marilyn Manson
Lamb of God
Within Temptation
Machine Head
Opeth
Kyuss Lives!
Soulfly
Trivium
Hypocrisy
Devildriver
Vader
Darkest Hour
Aura Noir
Avatar
Engel
Shining
Descend
Deathrone
Death Destruction
Sectu
Imminence
Kobra and the Lotus
Who Torched Cinderella?


LÖRDAG
Slayer
Mastodon
Killswitch Engage
Anthrax
Sabaton

Dark Tranquillity
Mayhem
HammerFall
Nasum
Primordial
Gojira
Adept
Skeletonwitch
Seventribe
Vildhjärta
Skitarg
Alenah
Unpure
Unleashed
Voiceless Location
Year of the Goat
Start a Fire

Fler band kommer


Hur jävla awesome är inte detta?!..... längtar så jag dör!

Om exakt en månad har jag packat väskan och suttit på tåget typ 5 timmar tillsammans med bejbii och 2 underbara vänner... bo på 5*igt hotell och lyssna på überbra musik.. kan inte bli annat än bra!

Nu blir de tvätt sen kolla outfit inför morgondagens fest. mycke fest i helgen.. de gillas, först 15års jubileum och sen 150års jubileum :) vi ses!

Av Johanna - 15 maj 2012 02:00


Today is long but tomorrow will come

Hold on to the dream

Hold on and believe ♥


Av Johanna - 10 maj 2012 19:16

tjenamors...

ett tag sen nu... ville mest kika in och säga att jag lever... kul och se att folk kikar in här titt som tätt ändå :)

men har inte hänt så mycke sen sist.. förutom att vi blitt med kombi och att jag blivit faster ♥

även firat 1år som förlovade... underbara du.. älskar dig!

firade in maj med grillat och vin tillsammans med goa vänner och utgång :)

ja.. självaste födelsedagen idag oxå då... 25+.. hmm tragiskt :)

men ingen speciell dag för de.. allt är precis som vanligt..


jäjä.. de va väl typ de de sååå... hej så länge!


 

                Jag finns på:

                  yohaana

 

 

Translate

Arkiv

 

 

 

 

 

 

 

 

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards