Dream as if you could live forever... Live as if you only have today.

Alla inlägg under mars 2010

Av Johanna - 30 mars 2010 20:06

Mig själv eller de runt omkring mig?!

Kommer aldrig lyckas så lika bra att säga som de e....

 -jag mår riktigt jävla skit och väntar svar på en lgh!

får jag inte den så vet jag faktiskt helt ärligt inte vad jag ska göra...

Ovissheten SUGER så jävla mycke

dvs de e dax att packa flyttkartongerna en 5:e gång

 

Tack för mig!

 

http://www.youtube.com/watch?v=Y0zQGIMXl74

Corroded - Bleed

K.Ä.R:L.E.K

Av Johanna - 30 mars 2010 07:54

  

För 4de gången i rad för min del så tar jag med mig ny besättning på en GRYM kryssning 14-15maj

Min födelsedag kommer bli sååå bra!

Och kommer hållas ombord på Silja galaxy med alla andra Bandit Boat rockare!

Nu e två band släppta

YEEY!

Sonic Syndicate (2a gången för mig) dock ny sångare denna svängen

sen Corroded... Dem ser jag fram emot... såå jäkla nice!

Nu höjdes mitt humör rejält kan jag säga...

Nu blev jag helt plötsligt glad.. :)

Se sååå nu kan tiden bara få rulla på..

 

Corroded:

http://www.youtube.com/watch?v=xYnXZaROOzw

Time and again

http://www.youtube.com/watch?v=ynG8uwY_D7k

6 Ft. Of Anger


Sonic Syndicate:

http://www.youtube.com/watch?v=_ha6Gvq72CU

Burn this city

___________________________________

 

Väntar även på svar från en annan sak, just nu så hoppas jag!

Borde komma vilken dag som helst nu..

Ni får veta mer sen en del av er vet säkert redan men för er andra

De kommer märkas!


...

Av Johanna - 29 mars 2010 21:47

Om ni bara visste vad mycke tankar de finns i mitt huvud just nu..

Trodde de va maxgräns för nån månad sen men den har jag garanterat överstigit

De e tufft

Men säger som min underbara vän

-Nu kan det bara bli bättre

älskar dig...

 

  

...

Av Johanna - 28 mars 2010 15:42

Remember all the things we wanted
Now all our memories they're haunted
We were always meant to say goodbye


Even with our fists held high
It never would've worked out right
We were never meant for do or die

I didn't want us to burn out
I didn't come here to hold you, now I can't stop

I want you to know that it doesn't matter
Where we take this road someone's gotta go
And I want you to know you couldn't have loved me better
But I want you to move on so I'm already gone

Looking at you makes it harder
But I know that you'll find another
That doesn't always make you want to cry

Started with a perfect kiss then we could feel the poison set in
Perfect couldn't keep this love alive
You know that I love you so, I love you enough to let you go

I want you to know that it doesn't matter
Where we take this road someone's gotta go
And I want you to know you couldn't have loved me better
But I want you to move on so I'm already gone

I'm already gone, already gone
You can't make it feel right when you know that it's wrong
I'm already gone, already gone
There's no moving on so I'm already gone

Already gone...




http://www.youtube.com/watch?v=6BWvqPm6GbU

*på repeat*

  

Av Johanna - 25 mars 2010 13:58

Hihi

gårdagens office prank vart riktigt lyckat

Den roolii

Såå roligt att vi fick de på film oxå.. kollar den om och om igen!

Sorry Greggan, men den e roolii

=)

 

I övrigt så gillar jag den här dagen över lag bara...

ni vet nog varför

LÖNING!

yeey

och sen glädjande utöver de va att jag kolla min deklaration igår och jag slipper betala i år... fett bra.. ist får jag tebax några ynka hundralappar

men de Göööör inge, de e alltid nåt!

 

 

Vi ses

Tjing!

...

Av Johanna - 23 mars 2010 11:46

Lörda: underbart vårväder med en glass på trappan medans solen stråla

Sönda: otroligt deprimerande snöOväder med 1dm nysnö

Månda: kall morgon men med solsken i topp

Tisdag: snöslask övergående i regn

När kan de underbara lördags vädret komma tillbaka?!

 

Jag har ont i min handled..

varför har jag inte den blekaste om

sucka!

 

Och nu längtar jag till maj..

För 4de gången i rad så e nu årets första B B bokad :)

Röj!

\,,/


...

Av Johanna - 20 mars 2010 20:16


K.Ä.R:L.E.K

Sins In Vain - Remission

  

...

Av Johanna - 18 mars 2010 11:53

 

 

De va ett tag sen nu jag funderade över det..

Det har vart mycke annat som lixom tagit över hand lite..

Men de förstnämnda börjar sakta men säkert att smyga tillbaka nu känner jag

Hmm

 


                Jag finns på:

                  yohaana

 

 

Translate

Arkiv

 

 

 

 

 

 

 

 

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards