Dream as if you could live forever... Live as if you only have today.

Alla inlägg under juni 2011

Av Johanna - 30 juni 2011 18:47

iom går dagens "händelse" så känner jag att jag vill ta en pause från detta ett tag.. hur länge.. ja de vet jag inte... de kanske blir bara nån dag eller nån vecka..

de visar sig... men nu ska "jag" komma i första hand

men jag kommer tillbaka... ta hand om er så länge.. ♥

(-och jaa.. de e för privat för att ens fråga)


 

Jag satt häromdagen och läste min tidning
en dag som så många förut.
O jag  tänkte på alla dom drömmar man drömt

som en efter en har tagit slut...

Av Johanna - 29 juni 2011 22:01

System of a down + Slipknot + Five finger death punch = grym kombo när man vill att alla känslor i kroppen bara ska försvinna... Fan va jag mår skit och ingen fattar som vanligt... Less!! God natt..

Av Johanna - 29 juni 2011 19:25

   ♥♥♥


omtummlande dag.. men tack för att jag slapp gå igenom den själv..


Av Johanna - 28 juni 2011 21:22

känns som jag lyser lite med min frånvaro här... ?!

eller.. jag orkar/hinner inte riktigt dela med mig av allt för de händer massa just nu :)

jag trivs som fan med tillvaron som är nu och jag älskar att ha massa roliga saker inbokade.. speciellt med de bästa... ♥

jobbet rullar på som vanligt.. just nu håller vi på och röjjer.... phju..

hett i denna värme.. men bara att hinka i sig vatten.. :)

i morron är en speciell dag och jag hoppas de ska gå vägen.. helt ärligt är jag nervig som fan men har bejbiilove med som kan hålla mig sällskap och bara vara ett stöd... vilket jag kommer behöva.... hmmf!!


nej nu ska jag ta och slänga mig i säng och försöka sova lite.. blir nog lite musik i lurarna först...

ha de bra alla tills vi ses nästa gång.... :)


pussar & kramar

Av Johanna - 28 juni 2011 08:15


 

In Flames - Fear Is The Weakness

Av Johanna - 26 juni 2011 19:36

riktigt skön låt...

me like!!

*****

jaha då va Midsommar 2011 över då...

har haft de fantastiskt med familj och goda vänner.. :)

ni är bäst ♥

mycke skratt, gott humör och über underbart väder... man kommer så långt på de..

solen har verkligen lyst hela helgen... och som de ser ut så kommer den fortsätta med de ett tag till.. synd man ska jobba men de slog mig just att de e inte e långt kvar till semestern.. :)

man blir genast mycke lyckligare.. hihi

sitter här och väntar på att min älsklings kisse ska komma hem till matte igen efter nästan två veckor borta.... lite rehab sådär.. :)

myysss!!

äsch orkar inte skriva mer om helgen eller överlag... bjussar på bilder ist..

sååå mycke enklare.. och roligare.. :)


 


         mmm svenska jordgubbar... sååååå gott!!

Av Johanna - 23 juni 2011 10:31


AWESOME!!

tack finaste för att du tog med mig på detta ♥

31 000 pers... såå coolt!!

en av 2 über bra presenter avklarade..

Love It!

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/musik/rockbjornen2011/article13218420.ab


slänger upp mina bilder senare och bara 2 timmar kvar av jobb.. yeey! :)


*****

uppdatering 26 juni 2011


     

Av Johanna - 22 juni 2011 14:06

FOO FIGHTERS... Stockholms stadion :)


                Jag finns på:

                  yohaana

 

 

Translate

Arkiv

Tidigare år

 

 

 

 

 

 

 

 

3 besvarade frågor

Skapa flashcards