Dream as if you could live forever... Live as if you only have today.

Alla inlägg under mars 2011

Av Johanna - 31 mars 2011 21:46

ja som rubriken säger... hur ofta, för min egen del kan man ligga i soffan och slö titta på tv samtidigt som de tisslas och tasslas i köket och stor & liten har hemlisar för sig...

och sen bjuds de på en såå sjuuuukt god kladdkaka... åhh jag bara älskar't... ♥


UB40 - I Can't help falling in love with you

Av Johanna - 30 mars 2011 21:54

att ha de absolut bästa runt mig...

fick bara en känsla som jag vill dela med mig till alla......

en saknad känsla... av min underbart fina vän...

SAKNAR DIG GUMMAN!!!!! ♥

hoppas vi kan ses snart... men de fixar vi.. eller hur?! :)


 

Av Johanna - 30 mars 2011 07:45

Good morning sunshine..... eller??

nä... för nån sol lyser inte igenom de tunga molnen idag... så tråkigt och så kallt är de oxå... :(

jag vill ha vår nuuu.. !!!


i går va de träning igen.. kändes gytt... men samtidigt så när jag kom hem så bara.. blä åt allting.. förstår inte...

under själva träningspasset for neggo tankar runt i huvudet och jag kunde inte riktigt koncentrera mig...

men men så e de vissa dagar... lite sol och värme skulle nog kunna få upp mitt humör igen.. :)

men de är onsdag idag gott folk.. de betyder *PIIIIIIIIIP*......

och de känns såååå gytt.. :)

tror inte jag har så mycke mer och berätta faktiskt?!... så jag säger:

ha en fortsatt trevlig lill-lördag

 

bjussar på en go'ing innan jag kilar vidare...

Skull candy!

Av Johanna - 28 mars 2011 16:40

Öron godis..


Av Johanna - 28 mars 2011 13:13

ja helgen ja... den gav som jag skrev tidigare alla möjliga känslor..

torsdagen va i form av besök och träning i form av dans.. roligt.. :)

fredagen så for vi in till stan för att bränna bort fyrsiffriga lappar igen.. förstår inte hur lätt de gick och handla då.. :) men hitta allt jag behövde plus lite till som vanligt..

lördagen spenderades på annan ort den oxå.. hemma hos brorsan.. eller ja jag va hemma med "frun" då brorsan va på svensexa.. hehe.. riktigt lyckad sådan om man ska lyssna på grabbarna.. :)

söndan spenderades oxå hemma hos brorsan.. med fika och bakis snack..

sen hem för att upptäcka otrevligheter hemma... gah blir så förbannad!!!!

håller alla tummar som går nu..


I övrigt då.. jag mår sådär iaf just nu, mycke tankar och skit..

fick veta saker jag ABSOLUT inte ville veta eg. i helgen.. de brast väl ett X antal gånger.. men efter att ha fått ihop iaf 2-3 timmars sömn så kändes de väl lite bättre när jag vakna...

Jag hade väl haft mina aningar.. dvs man ska i många fall tro på magkänslan.. men ville väl INTE tro de om en människa som betyder så mycke...

Att jag får skylla mig själv är en dålig ursäkt men samtidigt rätt.. men är besviken!.. :(

Men de jag blir mest lessen över är att jag aldrig lyckas få känna känslan "glad" en längre tid... de går snabbt ner i botten igen... jag hoppas personen i fråga åter igen ska få mig att känna mig glad... för du är förlåten! ♥ chit pa de!

Av Johanna - 28 mars 2011 08:38

som rubriken säger...

efter en rätt omtumlande helg så lever jag fortfarande..

men helgen har bjudit på både skratt & tårar.. återkommer mer om de senare


Av Johanna - 23 mars 2011 21:13

...When you don't know where you've been?

K.Ä.R.L.E.K



You've got to live this life you're given like it's the only one you've got ♥

                Jag finns på:

                  yohaana

 

 

Translate

Arkiv

 

 

 

 

 

 

 

 

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards