Dream as if you could live forever... Live as if you only have today.

Alla inlägg under december 2011

Av Johanna - 31 december 2011 02:00


Av Johanna - 30 december 2011 02:00


Av Johanna - 29 december 2011 02:00

Dubstep... i de stora hela NEJ TACK... meeen.. de finns några undantag...


Av Johanna - 28 december 2011 02:00

Glömt lägga upp denna tidigare så nu kör vi....

Vrid upp volymen och älska.... en gammal GRYMMIS!!!


Av Johanna - 27 december 2011 17:27

Måste bara få spy lite galla... Har suttit och kollat på Fråga Olle dokumentären... och jag säger bara som så att jag skämms över en del av sveriges ungdommar....

hur tänker de??... hur f*n kan de vara coolt att sätta på ett x antal personer om dagen på en bargata på Rhodos?!

Skriva dagböcker om tjejer man legat med (kräks)..

åka finlandsfärja och hångla/ligga runt... vara bukis med bästa kompisen osv.

Även fast jag själv inte tycker att jag vart guds bästa barn så får jag nog tänka om... jämfört med de där så är jag stolt över mig själv. Jag säger bara de.... Stackars föräldrar som har era barn med i den där dokumentären... Vojne!

Visst de är deras liv.. men behåll de då för er själva för menar är de en merit att huset man bor i kallas "horhuset på Rhodos?!


Av Johanna - 27 december 2011 08:54

Nu är julen över, känns lite skönt ändå. Har inte alls haft den där julkänslan i år. Kanske för att snön har lyst med sin frånvaro?! Tidigare i morse va de 10.9 grader PLUS! helt sjukt ju.

Men bortsett från min frånvarande julkänsla så har jag haft en toppenmysig helg.

och jag har fått sååååå mycke fina julklappar.

Tack tack tack :) ♥

Så idag är de back on track igen på jobbet och i helgen vankas nyår. Vi ses! :)

Av Johanna - 23 december 2011 02:00

Till Tomten...
Ge mig ett dansgolv, en discokula och ett sjuhellsikes partyhumör :)


finns även en "ocensurerad" video av Antidote (länk nedan) men då krävs att ni loggar in på tuben :)

http://www.youtube.com/watch?v=KlqxMNdST1g&ob=av2n


Av Johanna - 22 december 2011 09:40

Jo men kan ni fatta, jag var och kolla på Tommy Körberg igår... Kors i taket va.. haha :)

Kan säga såhär... över förväntan. Riktigt bra!

Hans röst e ju fan helt magisk. Och en otroligt rolig människa. :)

Så de ångrar jag inte en sekund, även fast musikstilen inte är riktigt min grej och att de vart tok för lite sömn i natt, typ sådär en 4 timmar bara men men :) så Tack för igår 


                Jag finns på:

                  yohaana

 

 

Translate

Arkiv

Tidigare år

 

 

 

 

 

 

 

 

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards