Dream as if you could live forever... Live as if you only have today.

Alla inlägg under augusti 2011

Av Johanna - 24 augusti 2011 10:43

Hej hopp, onsda idag... :)

allt känns bra.. lite ont i armarna efter gårdagens jobb bara.. haha

de va inget för en kontorråttas armar de inte men tycker fan jag va duktig ändå.. :)

tänkte mest bjussa på lite skön sång innan jag kilar på lunch, vi ses :)


Av Johanna - 23 augusti 2011 21:32

Håll hårt i din goda vän, för där ute finns det gott om ormar
Gå med dom som  vill dig väl, även om dina fickor är tomma
Glöm dom som vill sänka dig, sudda  bort bad minded tjommar
Ju mera dom spottar på mig, desto snabbare kommer jag  blomma

Klockren :)

Av Johanna - 23 augusti 2011 21:14

längtar efter något som kan rädda mig!


Kan inte hjälpas men jag gillar fan denna riktigt mycke.. :)

Haft en behövlig mys kväll med bejbii.... han kom här helt oanmäld och knacka på dörren.. (löv it) fixa middag och efterrätt.. SKIIIT gott :)

Du kan du lovely!

Sen vart de en promenad och mys i soffan framför true talent... ett och annat skratt :)

-jag e lessen Stig men jag trodde du var en kvinna..


blir en tidig kväll, bejbii åkte just och jobba så ska ta min nya tidning och krypa ner i sängen för att vara någelunda pigg i morron

vi ses... sov gott, natti :)

Av Johanna - 23 augusti 2011 07:58

Go morron tisdag..

Som ni säkert ser så har jag valt att lösenordsskydda de senaste inlägget jag skrev..

vissa har säkert redan hunnit läsa de men de kändes som att de räcker så..

Jag valde att lösenordsskydda de ist för att ta bort de då de alltid kan vara kul att gå tillbaka och läsa de om ett år eller så...

Idag känns allt mycke bättre iaf och jag vill bara säga tack till de fina människor som skickar sms och bryr er.. de värmer!

- be strong!

jag försöker så mycke de bara går.. men ibland är de jobbigt..men jag mår bra.

Löv u all!!

Av Johanna - 22 augusti 2011 17:56
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Johanna - 22 augusti 2011 10:24

Igår efter en lördag med All in och Rock 'n Roll så vart vi tipsade om att installera en app på mobilen.... sagt och gjort.. sen hade vi en WF afton utan dess like.. haha

alla låg döda (bakis) i soffan och mobil nörda mot varandra :)

De va inte bara då iofs för kampen fortsätter... precis som C sa..

-Man blir helt fast!

Skoja inte.. haha men de e roligt :)


Ja månda idag då.. strax lunch... allt är precis som vanligt... -inga kommentarer!

Trött är jag oxå vilket inte e ett dugg ovanligt längre sen semestern... inte riktigt kommit in i vardagslunket ännu tydligen..


Nej nu ska jag inta mobilen och erkänna att jag förlorat mot H.. haha tur man inte är nån dålig förlorare :) Vi ses! Puss och kraaaam

Av Johanna - 21 augusti 2011 18:59

*la la laaaa*

Känner mig på ett riktigt bra humör 

Även fast de är söndag och jobb i morron.. men just nu petar jag de åt sidan och tänker tillbaka på gårdagen...

Den som börja sååå segt slutade helt underbart.. haha

Vilken jävla kräftskiva säger jag bara.... utan dess like.. haha

Känns så otroligt bra att få ha kommit in i denna "nya" vänkrets.. Jag trivs så bra och vi har så otroligt roligt ihop :) Tack ♥

Detta måste vi göra om!

-Jajemen :)


Nu blir de soffan och en påse godis.... Dorisen är gärna med och gosar.... Mys!

För jag är allt bra seg i dag, kräfterna måste ha varit dåliga.. elleeer??!!... haha

Vi ses hörrni..... Kraaaaam på er! :)

Av Johanna - 20 augusti 2011 14:21

TAGGAR vi till...

nu kör vi.. duschen nästa :)

  

                Jag finns på:

                  yohaana

 

 

Translate

Arkiv

Tidigare år

 

 

 

 

 

 

 

 

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards