Dream as if you could live forever... Live as if you only have today.

Alla inlägg under oktober 2012

Av Johanna - 30 oktober 2012 19:44

man kan ju nästan tycka att det är så längesen jag uppdatera här.... fast de stämmer ju inte...

har vart helg som alla andra helger.... firade svärfar på hans 60års dag.. riktigt trevligt ♥

söndagen va jag hundvakt och fixa lite hemma, tog en promenad till tomten där bejbii & pappa höll på och greja, elda ris och grävde lite...

vi får huset v.52 nu... sjukt allt känns... dvs de rubriken står för... 14 veckor tidigare

kan säga att de e lite stress här nu men de blir nog hur bra som helst i slut ändan... som sagt.. skulle inte snacka massa hus i denna blogg, men svårt när de e en otroligt stor del av mitt liv just nu...

när andra är ute och festar en helg sitter jag och bejbii å letar bra priser på vitvaror typ.. haha men jag trivs med de :)


annars är de mycke privat som är påfrestande... men jag försöker ta en dag i taget och jag har världens bästa sambo som stöttar och finns där för mig... som sagt de händer mycke även fast de kanske inte verkar så..

men nu ska jag fortsätta leta inredning och drömma... puss på er ;)

Av Johanna - 26 oktober 2012 23:15


Ja när man inte kan sova så roar man sig ju med annat

ikväll är det tuben som härjar

och jag sitter här med sån sjuk gåshud asså

finns konserter jag aldrig nånsin kommer glömma, som verkligen ligger på min topp 3 lista

Slipknot ligger sjuuukt nära Rammstein i toppen asså

och förra sommaren på Slipknots spelning så va allt bara så jävla bra, allt!!

och jag hoppas innerligt att de kommer tillbaka till sverige snart så jag kan se dom igen.... å igen.... å igen....

De är sjuka i huvudet på scen och de e ju de som är själva grejen, grejen som gör dom så jävla bra

likaså Rammstein, heeelt sjuk scenshow men så värd varenda minut i mitt liv.

Just nu har jag en enorm konsert längtan, sånt begär att jag nästan skulle kunna gå på vad som helst, NOT!

men ah ni fattar säkert.

Men i december så ska vi gå på en spelning, första spelningen för grabben

Han e upp över öronen överlycklig

Sabaton, några av hans favoriter

och jag blir så varm i mamma hjärtat när jag ser lyckan i hans ögon.. precis samma lycka som jag känner i mig själv när jag går på konserter/spelningar, och jag kan med handen på hjärtat säga att det är inte sista spelningen grabben ska få följa med på... det är bara början, han ska självklart gå i mammas fotspår när det kommer till musiken ♥

Musik är livet



3.20 in i denna, då kommer det bästa.. jump the fuck up... ordagrant!

Av Johanna - 25 oktober 2012 12:36

Ja ni får ursäkta mig men jag har nog världens tråkigaste liv just nu, inte för mig kanske men för er.

För hos mig händer det alltid nåt nytt varje dag, jag lär mig fortfarande saker om mig själv även fast jag är 25 ;)

Fast just därför blir det så tråkigt för er då jag inte tänker eller kan yttra mig om vad det gäller.

Så där har ni anledningen till varför jag e en sån otroligt dålig bloggerska.


Har vart hemma 1½ dag denna vecka, legat förkyld... IGEN!!! typ bara 4-5 veckor sen sist jö... brööl

Men i natt fick jag iaf sova utan att vakna var 10 minut av att jag hosta, vilket var skönt när klockan ringde och jag kände att

-jo jag pallar nog med jobbet idag.

Annars tycker jag att allt luktar blää... förkylningar är härliga, right?! :)

Av Johanna - 19 oktober 2012 14:40


Über underbar

om och om igen


Av Johanna - 19 oktober 2012 10:29

Tjäää'Na, hur e läge?!


Fredag igen, dagarna rullar på i hiskelig fart, blir en lugn helg gentemot förra helgen

Då var det ju sova borta och 30års kalas som gällde + sambon som jobba

Men i helgen är sambon ledig och vi är barnfria, kanske kan det vankas lite bio?!

Finns ju så många jag/vi vill se men svårt att hinna med ibland.


Jag e annars rätt uppspelt då vi kanske får vårat hus V.52 redan (ist för V14)

Mitt i julen men vilken julklapp sen... wiiee

Hur det blir får vi veta i början av nästa vecka, kanske återkommer då!



Av Johanna - 16 oktober 2012 18:35


Vi tacka nej till att se dom i november.. hur tänkte vi där älskling eg.?! :)


Av Johanna - 15 oktober 2012 09:34

mm idag är det 3 år sen tydligen jag starta denna blogg, åren går rätt fort asså.

har hänt en hel del under dom åren, och de e ju de som är charmen med blogg, att man kan gå tillbaka och läsa.


 

För övrigt riktigt piss väder ute idag, blåst & regn.... Höst deluxe!

                Jag finns på:

                  yohaana

 

 

Translate

Arkiv

Tidigare år

 

 

 

 

 

 

 

 

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards