Dream as if you could live forever... Live as if you only have today.

Alla inlägg under augusti 2011

Av Johanna - 31 augusti 2011 20:39

Tänk att de kan komma nåt bra ur såna här trista gråa deppiga dagar oxå!!


åh vilken underbar låt, lovely! ♥

 I sit back and reminisce, it hurts to think about it all.
We was on top of the world, whoever though that we would fall?
Standing by the phone, alone, ignoring you call.
I feel like spider man, you got me flying off of the wall.
I ain't wanna leave, but still I had to go.
Cause what puts a rainbow with out my pot of gold?
And now your beds empty and your pillows cold,
you never realised the love until my love was gone.

Av Johanna - 31 augusti 2011 13:08
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Johanna - 31 augusti 2011 06:45

Idag är jag riktigt trött...

Trodde de inte va sant när klockan ringde tidigare.. och för de andra så hade jag nog missat typ 2-3 snoozar innan jag ens reagera på klockan..

Allt detta pga av att jag vakna i natt och skulle kolla klockan... mobilen va död?!

öh jaha.. upp och börja leta efter laddaren, såklart på nedervåningen SUCK!

fast tur jag ändå vakna och såg de för annars hade jag ju inte ens vaknat av nån klocka i morse och då antagligen försovit mig...

men iaf... efter att ha fummlat runt i en mörk lgh och letat laddare så lag jag mig igen.. som OM jag kunde somna dårå?!... nä just de.. de flög så jäkla mycke tankar i huvudet så de va omöjligt att somna.. meen efter ett tag så slog jag väl iaf igen ögonen och somna... SUCK!

Men men jag kom i tid till jobbet iaf och nu är man här.


Fixade ju lite i sovrummet igår som sagt... de vart riktigt bra, älskar lätta enkla lösningar på saker :)

bara lite annat fix som ska göras me.. men de får bli en annan dag.. sen så kanske även jag kan trivas i sovrummet...


Gahh jag längtar till helgen.. skulle eg ha jobbat på lörda men tacka nej till de för att göra lite annat skoj... weeii!

(hoppas allt runtomkring löser sig bara, de är nåt som jag mår riktigt kasst över.. men inget jag kan lösa på 30 minuter, tyvärr! samt att de skrämmer mig.)


Nej vi ses hörrni... onsda idag, lill lörda! yeey!

Av Johanna - 30 augusti 2011 21:45

med de underbara låtarna och de underbara texterna..

Adele är hennes namn ♥


Av Johanna - 30 augusti 2011 20:59

Jag saknar denna fröjd för ögat....


 Indonesien -  April 2011

Av Johanna - 30 augusti 2011 19:20

Såg denna text i en annans blogg.. va bara tvungen att Ctrl C'a..


Tjejer blir kära i de dom hör, killar blir kära i vad dom ser.
Det är därför många tjejer använder smink och många killar ljuger...


Varför känns de som att detta stämmer?!?!

***

I övrigt så är de tvättdag idag.. eg igår men fick hoppa de då iom att jag och bejbii + grabben va ute på annat :) trevligt!

har precis fått i mig en sen middag och gjort läxorna med grabben som just drog iväg med sina kompisar igen :) lämnad ensam.. buhuu! ;)

Nu sitter iaf lampan på plats oxå, vart en jäkla skillnad.. men har den hängt där ett par dagar så e jag van sen... :) de blev iaf bra!

Nu ska jag ut i tvättstugan sen blir de allt lite nytt trix och knix i sovrummet.. kanske visar sen :)

vi ses.. puss i ljumsken :)

Av Johanna - 30 augusti 2011 10:42

Va gör jag här?!

Jag har inget att säga...

Av Johanna - 28 augusti 2011 21:43

ännu en till konsert inbokad i kalendern 

de kommer bli awesome då vi är ett glatt gäng som åker :)

vilket jävla metal år detta har blivit, i löv it!

lovely

                Jag finns på:

                  yohaana

 

 

Translate

Arkiv

Tidigare år

 

 

 

 

 

 

 

 

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards