Dream as if you could live forever... Live as if you only have today.

Direktlänk till inlägg 1 augusti 2011

Hej hopp gummi snopp...

Av Johanna - 1 augusti 2011 12:02

Månda idag.. och bästa veckan på hela semestern vankas... :)

Mycke folk, goa vänner och massa kalla... kan inte bli bättre.. ♥

Dock e de den sista oxå.. lite ångetsframkallande men de funkar...


Solen lyser på oss hur mycke som helst och de är så skönt.. Löv it!

I går va vi i Stockholm och gjorde Grönan... mycke roliiigt.. haha..

Jag och M i spökhuset.. HAHAHA fy fan va jag garva...

Tycker även de va skit kul att grabben våga sig upp i nästan alla bergodalbanor..

sådan mor sådan son, right?!.. :)

Men de absolut roligaste va att se mamma i alla dessa galna saker.. haha.. tror hon fick känna att hjärtat funkar som de ska iaf.. :)

Tack för en underbar dag fina familjen... ♥

   

I lördes va Itchy daze här och spela... jag kan inget annat än att småskratta lite åt dom när dom spelar... :)

Vart dock svinkallt så vi gick hem innan spelningen va slut.. har sett dom förr så vi va nöjda ändå.. :)

Nä nu ska jag ta och klä på mig nå mer vettigt och se över lägenheten lite medans bejbii är ute och spelar golf... Solen lyser men jag orkar faktiskt inte pressa nåt idag.. gör de i morron ist.. :)


Vi ses!

 

P.S: vill bara säga de till alla er som försöker nå mig på mobilen ibland...

jag är inte speciellt aktiv där heller så får ni inget svar tillbaka så är de just av den anledningen..

Jag har semester!! :) 

Takida - You Learn (new single 2011)

 
 
Johanna

Johanna

1 augusti 2011 22:03

Det blir stranden, de har lovat fint till torsdag, så man får passa på... ev en tripp till ullared/gbg

och så skall jag se takida och europe på lördag...sen är det lite handboll på söndag :)

själv då?

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

 
Eva

Eva

2 augusti 2011 09:12

Men hallojs! =) Var ett tag sen!
Jo, allt är bara fint. Solen skiner och plusgrader på det, kan det bli bättre ;)

Hoppas allt är bra med dig!
Kram och sköt om dig!! =)

http://www.evislillablogg.bloggplatsen.se

 
Johanna

Johanna

2 augusti 2011 18:40

Kul med festival, sånt gillas... förstår du skall hänga där :)

Jadå, tror utan tvekan takida kommer leverera :)

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

 
Johanna

Johanna

3 augusti 2011 09:50

Ja lyssna på hela deras skiva på spotify, men nu är min gratis period över så jag får vänta tills nästa gång jag får lyssna igen :)

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

 
Johanna

Johanna

7 augusti 2011 17:08

oh ja takida levererade verkligen! :)

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 10 mars 2014 13:19

japp längesen... men jag är nog inte direkt tillbaka bara för detta inlägget.. ville bara uppdatera er som fortfarande syns till h'r lite... 2013 - Hus 2014 - Bebis Ingen är lyckligare än jag ♥ ...

Av Johanna - 4 januari 2013 06:58

hus nu... helt sjukt faktiskt :) ca 8 timmar tog det för alla arbetare att sätta ihop vårt "lilla" slott :) Eller okej, de saknas pannor på taket och lite arbete inne i huset men om vi säger såhär då.. efter ca 8 timmar stog där ett hus som for...

Av Johanna - 27 december 2012 09:05

Här är jag uppe med tuppen.. tvättid. Skönt och ha det gjort... sen blir det väl till att åka till tomten och skotta snö... dock plusgrader idag så tungt lär det va. Men thats life :)   Jag har tyvärr inga direkta julklappar att skylta med.. ...

Av Johanna - 21 december 2012 08:46

Idag går vi på julledigt, herre'je va skönt de ska bli. Behöver de efter en tuff höst.. Men först ere julfest med jobbet ikväll.. trevligt värre :)   Passar även på att önska alla en riktig   GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR ♥   ...

Av Johanna - 17 december 2012 08:29

julafton om EN vecka... say whaaat?! Har inte nån koll i år känner jag, tiden bara rusar förbi. Hemma finns absolut nada julstämning, stakar och stjärnor är uppe och en provisorisk adventljusstake. Finns ingen ide att julpynta i år känner vi.. ...

                Jag finns på:

                  yohaana

 

 

Translate

Arkiv

Tidigare år

 

 

 

 

 

 

 

 

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards