Dream as if you could live forever... Live as if you only have today.

Alla inlägg under maj 2011

Av Johanna - 31 maj 2011 22:17

Humöret stiger med rätt humor... haha

Bara sådär så sitter jag faktiskt och små ler igen.. tänker tillbaka för några helger sen på våran lilla kryss vi gjorde ihop med de bästa... ♥

Allt kom upp i mitt huvud som om de vore igår och dvs... mitt och pullans samtal med Sparzanzas ena bandmedlem... :D

samt pullans frikort i korridoren tillsammans med bandits radiopratare... HAHAHAAA säger jag bara... tack gumman för att du förgyller mina deppiga dagar med de bästa minnena ever... Löööv jooo!!...

Av Johanna - 31 maj 2011 18:22

skulle gärna vilja vräka ur mig hur mycke som helst, babbla på som aldrig förr.. ha världens leende på läpparna osv osv... men känner mig helt tom.. näst intill illamående.. de är inte okej.. jag känner mig så sjukt nere!

jag har ingen lust med nåt och jag tycker bara att gå ut till tvättstugan känns som en total motgång... it sucks!  


I feel like shit
But atleast I feel something...

 

Av Johanna - 31 maj 2011 08:24

Så blev nya frissen.. --->


Tisdag i dag.. en av de drygaste dagarna på veckan.. hatar tisdagar..

känns kanske lite lättare idag iofs när man vet att i morron är sista dagen med jobb för den här veckan..

men ändå...

blää.. energin är låg! Give me! 



Av Johanna - 30 maj 2011 20:15

Godare glass får man ju leta länge efter... unna mig en egen morsdag present då jag inte fick nån igår.. :(

men kan kanske inte begära de heller?! vad vet jag.. men jag gjorde iaf inte bort mig med köpet..

 MMMM i LIKE!!!

Lite glass för mycke pengar men FAN så gott.. helt klart värd 52 spänn :) ♥





Av Johanna - 30 maj 2011 09:56

om jag påstod att jag va trött igår så e de ingenting mot va jag är idag..

smart som man är somna man på soffan mellan 19-21.. fastna framför BB och dator.. går och lägger mig... hmm.. kan inte somna.. vrida, vända och buffa kudde.. sen så.. 01.30 så tror jag nog att jag slockna.. för att sen vakna "självmant" alldeles för sent..

hade tydligen lyckas stänga av alarmet i morse.. meeen jag hann på minuten till jobbet ändå.. :) men jag känner att jag skulle kunna sova en skvätt till...

får bli till helgen... låååång ledigt.. jobbar bara 2½ dag sen 5 dagar ledigt.. najs satan.



idag vistas polisen på området.. hmmf.. olyckligt!

slänger även in nytt från tAKiDA - Was it I?
nya albumet släpps i Juli 2011 -The Burning heart

Av Johanna - 29 maj 2011 18:27

för vem vill inte vinna 40 par skor?!

JAG VILL...

TLC sverige i samarbete med Brandos...

über underbar vinst för en skoälskare som JAG.. hihi

tävla kan ni göra här.... http://www.tlcsverige.se/tavling

Lycka till!

Av Johanna - 29 maj 2011 14:53

sönda eftermidda och morsdag...
kom hem i morse efter en kväll/natt på annan ort.. va lite fest igår och jag hade riktigt trevligt bortsett från EN sak.. men men.. de gick bra och de finns ju faktiskt riktigt trevligt folk där borta me.. haha.. ;)

hem och bytte om och sen for jag hem till mammsi & pappsi en sväng.. gratta mamma såklart.. :)

men nu e jag hemma igen... så sjukt trött förstår inte.. får inte sova på nätterna ju.. haha.. :D


jaa som rubriken säger så har jag näst intill en ny nuna... :) satt hos frissan i fredas i nästan 3 timmar... WHAT?? tänker säkert ni nu.. men japp de e sant.. och vart 4 siffrigt fattigare.. :) men de gör inget. jag tror fan jag e nöjd.. får se om jag bjussar på nån bild sen eller nåt.. ;)

sen vart de middag på MAX.. mm grabbens val såklart.. :) sen bio..
men jag vet faktikst inte om jag kan rekomendera er nya pirates 4 i 3D?!?!... tyckte de inte gav något.. inte såna effekter i den filmen.. så kan lika bra se den utan 3D men i övrigt.. njaa säger jag.. inte fullt nöjd.. 1-3 bättre..


nej nu ska jag ta och lägga mig i soffan tror jag faktiskt.. :) solen skiner och jag sitter inne.. hmm.. aja skit samma.. :)  vi ses.. kraaam

Av Johanna - 27 maj 2011 09:54

sitter här och toook fryser.. helt sjukt..

min kropp har inte vant sig än sen vi kom hem från utlandet.. de är ganska precis en månad sen nu men jag fryser typ jämt, dvs även när de e sol och 18grader.. va exakt samma sak när jag kom hem sist från Mallis oxå.. (09)..

fast samtidigt då.. lyfter man blicken från data skärmen och blickar ut genom fönstret så tror man de e oktober - november.. de är mörkt, de är kallt.. de blåser och de regnar.. så jaa.. de säger en hel del..

skit tråkigt verkligen.. men samtidigt toppen väder för en dag i stan med salong besök, shopping och bio :)

ihop med "stor & liten" dvs de bästa

så vi ses hörrni och så länge får ni ha en fortsatt trevlig fredag :)

                Jag finns på:

                  yohaana

 

 

Translate

Arkiv

 

 

 

 

 

 

 

 

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards