Dream as if you could live forever... Live as if you only have today.

Alla inlägg under september 2011

Av Johanna - 30 september 2011 19:59

de e jag fasiken värd nu när jag putsat ALLA fönster.....
känner mig sjukt duktig :)

tvätten är tvättad och hängd me... lovely freda va.. hehe

tyvärr ett måste ibland... och när energin finns så e de bara ta den i hornen :)


nu blir de lite "gott-i-gott" och soffan... de e jag åtminstonde värd!! :)

ha en fortsatt trevlig freda kväll. ♥

Av Johanna - 30 september 2011 08:19

..och solen lyser OCH värmer.. Yeey!

Heeelt underbart väder har vi haft denna vecka.. igår när jag kom hem straxt efter sexton så va de 22,7 grader ute i skyggan :)

hur skönt som helst.


I morse ville jag verkligen inte gå upp, bejbii låg och tryna gott breve utan några jobb måsten och grabben har ledig dag idag han me... Bara stackars jag som tvunget måste gå upp :)

Men idag e de fredag och de betyder ju, kort dag idag och att i morron behöver jag inte gå upp förens några timmar senare än vanligt, Yeey!


Yada yada yada...

Denna helg ser jag fram emot faktiskt.. Hihi :) Funny things!

Vi ses!

Av Johanna - 29 september 2011 14:53

Du får mer än gärna komma och sjunga i mitt vardagsrum... Me like you! :)


Fasiken asså.. bättre lycka nästa gång va de va?!


Såg precis att FFDP släpper nytt album den 11 oktober...

Hur JÄVLA AWESOME är inte de?!

WEEIIIIII, säger jag!

Som man väntat, nu hoppas jag de e lika bra som tidigare album.

HA, detta ser vi fram emot :) Yeey!


Under and over It ♥ new single 2011

SÅÅÅ jävla UNDERBARA!, när kommer ni tillbaka till sverige?!
nångång ska man väl lyckas göra en fullträff och få se er, då jag misslyckats tidigare :)

Av Johanna - 29 september 2011 14:42


-Ja, jag har nog fått en släng av bloggtorka...

De kliar i fingrarna men jag vet bannemej inte va jag ska skriva!


-Bättre lycka nästa gång-

Av Johanna - 28 september 2011 13:55

äntligen är bejbii hemma igen från Tyskland

kom hem med en fin present + massa godis till mig och grabben, Mums! :)

nu känns mycke bättre igen.

Tack!

Av Johanna - 27 september 2011 16:30

De e fan bara suck pust och stön hela tiden... inte konstigt att man mår som man gör!

De smittar av sig på oss andra som inte rår över detta.

FAAAAAN börjar bli riktigt, RIKTIGT less

Ombyte förnöjer heter de va?! Något som snart måste bli verklighet...

Glöm 100%


Ni får ursäkta men jag anser att de är bättre att jag yttar mig här än att slänga ur mig detta på människor som inte förtjänar de...

Ni har ett val, ni kan låta bli att läsa.


1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10...... andas!


Av Johanna - 26 september 2011 18:24


Can't breathe cause to many things going on going wrong in my life

Av Johanna - 26 september 2011 09:37

Måndag....

Veckorna består enbart av måndag & fredag tycker ja.. därimellan är de bara dimma!


Jag har nog absolut inget intressant att dela med mig av just nu.. allt är bara grått, trist och BLÄ! även fast solen lyser. Ni får ursäkta. På återseende.



Update 9.58

Livet är bra orättvist!

Jag tänker på din familj som förlorat en pappa, en man, en morfar 

jag tänker även på min familj, Speciellt på min pappa som förlorat sin bror.

Och på alla andra som står dig nära.

Sjukdommen tog ditt liv i alldeles för tidig ålder.

Vila i frid A.



Ännu en anledning till att allt känns grått och trist idag....


                Jag finns på:

                  yohaana

 

 

Translate

Arkiv

 

 

 

 

 

 

 

 

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards