Dream as if you could live forever... Live as if you only have today.

Alla inlägg under juli 2012

Av Johanna - 29 juli 2012 17:17


idag känner jag mig allmänt svag, buhu

sovit ett x antal extra timmar i dag på dan

solen lyser och de är 24 grader i skuggan, men jag pallar inte va ute idag

va ner och åt en glass tidigare jag och bejbii men thats it

sa jag de förresten vad resultatet blev efter mina 6 rör blod jag lämna?!

zinkbrist, jihuu not so fun

men nu vet jag ju iaf vad saker och ting beror på vilket är skönt.

så nu är de "huttar" som gäller i 1½ - 3 månader 2ggr dagligen :/

aja sånt e livet ibland, man kan inte alltid va på topp, right?!


igår börja festivalveckan här med festivaltält & dj's från barcelona

dom har gjort det riktigt bra detta året tycker jag, inget är som förr och jag välkomnar förändringar helt klart

sålänge det blir till det bättre. :)

veckan som kommer bjuder på en hel del skojiga saker och tältet bjuder på bl.a björn rosenström och melody club mfl.


vi välkomnar v.31 med öppna armar

sista semester veckan.. nu jäklar kör vi ♥


rätt svag för denna goding oxå... lovely

Av Johanna - 27 juli 2012 21:44

Ja de är verkligen synd och klaga.
vädret är heeeelt gudomligt bra, sol och bad till fullo :)
igår så skippa jag iofs badet och for in till stan för lite shopping (rea), riktigt nöjd med alla kap :)
mötte även upp goa svärmor lite senare för en fika och lite mer shopping, åkte hem och åt en underbar middag på en ute servering i solen, filé oscar.. mumma :)
Nu sitter jag i soffan efter en dusch. har spenderat dagen ihop med syster, systerson & mamma vid stranden. så lite färg har man allt skrapat ihop på denna semester... :)

åhh va jag älskar sommaren och att vara leeeedig <3

Av Johanna - 23 juli 2012 14:18

hallå vänner

värdelös bloggare man är just nu, tyvärr finns det inte tillräckligt med intresse för det.

det är sommar och semester, vädret har vart toppen och ja då blir det bara inte att man sätter sig ner och skriver en rad helt enkelt.

just idag regnar det och då sitter man ändå inne så då kan jag passa på.

bejbii åkte på larm för en stund sen och jag är hundvakt, men hon är latare än mig idag så det är inte så mycket att passa på :) men snart kommer matte och hämtar henne igen.

jag själv har hunnit städa undan lite och nu sitter jag bara i soffan och surfar runt lite... letar inspo till huset och bloggar på den andra bloggen.

så kanske därför denna blir lite åtsidosatt. vet inte ens om jag har nämnt här att nästa år typ i februari så bor jag (vi) i hus.. ett nybyggt sådant :) ett stort steg i rätt riktning, vi har köpt tomt och grejer och skickat in beställning på hus.

de känns förjäkla bra om ni frågar mig :)

i veckan blir det nog bara skönt soft häng då bejbii har brandjour men en dag kommer jag nog ta mig in till stan och gå där och strosa sen nästa vecka kör vi ett redigt avslut på semestern och firar det ihop med lite 50års jubileum :)

nej slänga in en skön låt och slöa vidare då. ha de bra alla så ses vi snart igen. puss i ljumsken ♥


sommarens partylåt, oh yes!!!

Av Johanna - 20 juli 2012 11:53

En semestervecka har snart gått och jag är idag barnvakt åt lilla 2åringen.. Mega mys :)
har iaf haft de hur bra som helst i veckan.. solat och tom. badat 2 dagar i rad.. solen har lyst som bara den.. idag blir det sola vid huset ist för bryggan men jag e nöjd ändå :)
i helgen blir det grill med vänner.. skit trevligt.. de ser vi fram emot.. nu blir det mer sol och se vad pojken sysslar med :) ta hand om er. kraaam

Av Johanna - 15 juli 2012 11:01

Ligger i sängen och tittar på tv
inte på humör alls... Opepp.
Freda / lörda... sjuka dagar på olika vis men ibland blir det bara inte riktigt som man tänkt sig.. ibland blir det nämligen riktigt dåligt...
gjort är gjort och nu får man svälja de och gå vidare... jag har ändå haft svinkul och det finns riktigt bra människor där ute i världen.


nu vill jag bara ha hem bejbii efter en vecka borta.. men om några timmar så ;)

Av Johanna - 12 juli 2012 12:04


jaha.. torsdag, e glad att jag inte haft semester denna vecka då regnet typ har fallit varenda dag

så fruktansvärt trist men men så ere, inget man kan styra över ju.

men jag ska inte ljuga om att jag längtar till semestern någe så grymt mycke nu

bara idag och i morron kvar sen så :)

sen längtar jag tills på lörda oxå, fira in semestern med den bästa & på bästa sätt som bara hon och jag kan

ser fram emot det riktigt mycke :) se om vi kan slå förra årets påhitt?! höhö


vart hos läkaren idag oxå, lämna 6 rör blod.. tur man inte e så känslig för då hade jag nog svimmat :)

sen vänta 1 vecka på svar.. hoppas de ger utslag på nåt så man kan gå till botten med detta.

ingen rolig känsla alls de här... vill bara att de ska säga

-det här felet är det, ät de här pillren så blir de bättre

men de får vi veta om en vecka som sagt... :/


annars då?! ja ni... de står lite still just nu

händer inte överdrivet mycke, så... ja... lika bra att sluta skriva och återkomma när de händer nåt ;)


ta hand om er.. pussiluskan

 

saknar sommarvärmen.... vart är den?!?!

Av Johanna - 9 juli 2012 17:19

Nu var de det här med dupstep igen :)

Återigen tycker jag dock att skrillex fixar de riktigt bra för en sån anti dubstep som mig ;)


Av Johanna - 8 juli 2012 13:01


I crashed and burned a thousand times
Just to be your friend
But you gave me nothing in return
You played on my obsession for ya
Until the bitter end
I can't beieve I got what you deserved

love love love this song ♥ on repeat


söndag idag.. sista veckan innan semester vankas.. skönt

hoppas vädret inte blir sådär super bra i veckan utan att de håller sig till min semester, höhö

som jag skrev tidigare.. igår var vi in till stan för att mest kolla på kök osv.. riktigt skoj detta :)

sen hamna jag i soffan medans andra hälften gick på krogen

nu ligger jag i soffan igen me datan i knät och bejbii sitter och lirar lite ps3..

riktigt sånt söndas mys när regnet faller utanför


ja jag vet inte va jag ska skriva mer faktiskt, ska skriva lite i min andra blogg me :)

ni får ha de så bra så länge

puss på er ♥

                Jag finns på:

                  yohaana

 

 

Translate

Arkiv

 

 

 

 

 

 

 

 

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards