Dream as if you could live forever... Live as if you only have today.

Alla inlägg under oktober 2009

Av Johanna - 30 oktober 2009 10:00

...hands, like the blood in you!"

*sjunga*

riktigt najsig låt om jag får säga mitt...

och De får jag juh.. i alla lägen... och inte minst här.. :)

http://www.youtube.com/watch?v=H8kRLjs5Yt4

 

 

Yeey!!

De e FREDAG, woohoo!!

och snart e man ledig... fy fasiken va skönt de ska bli asså...

vojne vojne!

Man överlevde den här veckan oxå.. knappt dock.. tihi tihi..

Helgen har ännu inte så mycke att bjuda på.. förutom att grabben ska iväg på sina små spök-events med klassen

så då får man vara e go mamma och avstå från egna events för att följa honom dit osv..

Meeen.... de gör inget.. :)

lika gla e jag för de men gladast e nog ....... räven! lalallla...

 

I övrigt så kan man juh börja räkna ner nu...

14 dagar kvar..

Johanna = längtar ivrigt!!

DE ska bli sååååå jäkla kul..

väntar spänt på spelschemat..... Kom igen bandit !! *skynda skynda* ;)

 

Nej back to the shityard and the paper shit...

eller nåt sånt kanske... :)

*flummo*


Trevlig helg på er!!

Tjing från mig.

Av Johanna - 29 oktober 2009 11:47

så hände mer än på länge här...

eller snarare.. de vart mer rörigt än någonsin...

-kom jätte gärna tillbaka till mig när ni VET hur de ska vara..

*snurr snurr* fundering hit, fundering dit.

 

__________________________

Över till annat..

 

Torsda i övrigt då..

mycke gytt...

i morron freda..

lörda efter de och halloween...

dock inget jag kommer fira

 

Hade nog inte så mycke och säga verka de som.. :P
Så jag säger...

Tebax till pappers arbetet.

Tjing!


http://www.youtube.com/watch?v=EIHcHhVmlGI

Hollywood undead - Undead

-Säg va ni vill, Jag gillar den!!... :)

Av Johanna - 28 oktober 2009 08:30

Ah...

Va ska jag säga....

Igår.. somna på soffan runt 19 sov från och till fram till 21:45

Då vart de sängen och jag slockna lika fort där..

Vad beror min trötthet på tro?!

För de känns lite som att jag inte kan rå över den riktigt...

Googlar man de så får man upp allt från cancer till de mest vanliga.. depressioner.

Tänker inte ens kommentera de.

Visst.. jag har aldrig varit nattuggle typen.. men somna kl 19 och gå och vara trött hela dagarna.. de e inte skoj och heller inte fullt normalt.. :(

Och Jag tycker inte att de e speciellt kul och är inte ett dugg stolt över att ofta vara den som "somnar" framför tv'n/filmer..

-Hey ska vi hyra en film och umgås lite ikväll?!

-Mmm gör de ni.. jag kommer ändå bara somna..

Man känner sig såååå kääss!!

Men just precis nu så kan jag inte rå över de.. tyvärr!

Vill bara att alla ska ha överseende me de..

Och okej.. alla som känner mig vet att de inte ALLTID är såhär.. :)

Jag KAN och HAR hållt mig vaken.. flera flera gånger... så de så!

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6028969.ab

 

Jaa.. och glöm inte att anteckna... haha.. ;)

YeeY!!

Guuu vilket meningslöst inlägg.. men aja... ibland blir de så... de va lixom de jag hade i huvudet just-precis-nu :)

 

Nej jobbet väntar..

Rörigt rörigt

gnäll gnäll

alltså.. en vanlig dag på jobbet!

Tjing!!

Av Johanna - 27 oktober 2009 07:14

http://www.youtube.com/watch?v=-zfKPlvnwak

Theory Of a Deadman - Hate my life


återigen två så förbaskat sköna låtar!!


http://www.youtube.com/watch?v=PpnWgCVfAxw

Rise Against - Hero Of War

 

Music Is My Life!!

Av Johanna - 26 oktober 2009 19:04

kan de bli mycke bättre.. ?!

ja klart de kan men denna e såå sjukligt jäkla skön...

You rock!

YEEEYY!!!! \,,/


http://www.youtube.com/watch?v=6TZ_hx17Ue8

Itchy Daze - Monster

Av Johanna - 26 oktober 2009 10:22

.. fast idag har de ändå vart full fart på jobbet.. hittills iaf kanske man ska tillägga.. :)

-Engelska snack me Howard

-Ställa saker till rätta, springa dit springa hit, ringa dit ringa hit
-Nu - Beställa grejer..

 

_______________________

 

Helgen har vart relativ lugn iaf..
Va ner hit till öret i lördes.. för massage... shit omg!
Jag trodde jag skulle dö..
Min rygg e juh som den e men nu har jag fått mig några råd för att den inte ska bli värre..
-Införskaffa mig en vetepåse
-Klä mig mindre snyggt på jobb.. dvs stora pluffsiga tjocka/varma tröjor
-införskaffa mig en yoga dvd.. köra hemma.. lära mig andas rätt och slappna av

När i tusan ska jag få tid/ork/motivation till de lixom?!

Aja de e bara att ta sig tid de..

I övrigt så kolla jag på en otroligt bra film på kvällen.. -Män som hatar kvinnor-

Men shit vilken film... jag va så arg stundvis.. :)

Men den va klart värd att se.. me like!


Sen söndagen gav dop och städ/tvätt samt ett par soffpotatis timmar..

Jag va helt död igår.. sen massa strul med den klockan som ska ställas om hit å dit.. va e de för skit egentligen?!

Vem kom på den idén?!

 

Men iaf.. idag e de månda.. en ny vecka på jobb...

Möte om ett par timmar... nu har de väl kanske hänt en hel del då.. de visar sig.
Börjar åter igen få tebax tankarna om min tjänst... Gå eller stanna?!

Ge mig en fast tjänst eller kicka mig känns de mest som nu... pallar inte riktigt me detta längre... :S

De går inte riktigt att bara luta huvudet tebax och slappna av.

Jag behöver få göra de känner ja.

Men säg till när de e nån som bryr sig om de, för nu e de = ingen.

 

Tebax till verkligheten igen då kanske!

Ses
Tjing!

 

http://www.youtube.com/watch?v=bhzJO34SCoc

In this world you tried,
Not leaving me alone behind.
There's no other way,
I pray to the gods let him stay.
The memories ease the pain inside,
And now I know why.
 

 

 All of my memories keep you near.
In silent moments,
Imaging you here.
All of my memories keep you near,
In silent whispers, silent tears

 

Made me promise I'd try,
To find my way back in this life.
Hope there is a way,
To give me a sign you're okay.
Reminds me again it's worth it all,
So I can go home.

 Together in all these memories,
I see your smile.
All of the memories I hold dear.
Darling you know I'll love you,
Til the end of time.

 

Denna låt.... omg!

Hennes röst... omg!

Denna grupp live... omg!

Hade nog gåshud i över en timme då.. hihi

Av Johanna - 23 oktober 2009 07:39

Ja.. min rygg e inte bra idag..

Förstår inte riktigt va jag gjort.. antagligen suttit knas eller nåt sånt..

Hoppas C. kan göra nåt åt de i morron på massagen

För så här vill jag inte ha de..
Nej nej!

 

Idag e de iaf freda... tadaa..

K.I.N.G freda.. :)

blir stan efter jobb, lite shopping ändå

gytt..

 

har inge mer och säga känner ja..

så jag säger : trevlig helg!

tjing

 

http://www.youtube.com/watch?v=dquOLZE214Q

This is the shit.... Me like !!

Av Johanna - 22 oktober 2009 21:10

http://www.youtube.com/watch?v=lmraSecyJ8U


jag skäms... men tror inte jag hört denna förr...

haha shit!

 

de säger vi gonatt på... :)

                Jag finns på:

                  yohaana

 

 

Translate

Arkiv

Tidigare år

 

 

 

 

 

 

 

 

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards