Dream as if you could live forever... Live as if you only have today.

Alla inlägg under augusti 2012

Av Johanna - 30 augusti 2012 12:04
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Johanna - 29 augusti 2012 07:15

Igår morse höll jag på att frysa fingrarna av mig.. de var 8 grader!!!!... fatta så sjukt, de e fortfarande augusti.

Fick sen höra att 40min härifrån 4 grader och 1 timme härifrån fick de skrapa rutan innan jobb. Ska de vara så illa redan nu?!

Sensommar värme... jo tjena.. vart fan e du?!


Aja.. annars händer de inte så mycke.. allt är som vanligt typ. Så därför jag e lite fåordig nu för tiden. :)

Av Johanna - 27 augusti 2012 09:22

Vädersnack... alltid lika ointressant men ändå pratar alla om det.. även jag :)

fy fan vilket väder det är idag.. sjuuukt, blåser satan, regnar och lika mörkt som en kväll i november.

i lördes så gick man i shorts och tisha idag är det höst deluxe... usch usch.

men samtidigt så ser jag lite kärlek i det ändå.. äntligen kan man tända lite ljus om kvällarna och de ger ifrån sig ett sånt mysigt sken... sommartid är det lixom för ljust för att tända ljus ju... så som sagt.. äntligen kan man börja mysa ordentligt om kvällarna...

helgen har verkligen vart lugn.. i fredes så tog jag ut en semesterdag för att kunna utföra en del ärenden under dagen.. passa även på att shoppa lite och äta en go frukost hos svärföräldrarna... åt färska svenska jordgubbar.. mumma va gott det var :) det är sant.. de finns fortfarande :)

lörda/sönda.. ja där kan jag vara fåordig... hände inte ett jota... va bara hemma och mös jag och sambon.. ibland behöver man såna helger oxå :) han hade för övrigt jour så kunde inte göra så mycket annat ändå.. men efter på onsdag är han en fri man, hihi :) skönt tycker jag :)


nej ska återgå till lite annat nu... vi ses. pussen kramen ♥

Av Johanna - 23 augusti 2012 19:21

Jag känner ett sånt enormt glädjerus att jag bara skulle vilja skrika :)

Just do it!!


Av Johanna - 22 augusti 2012 17:29

vad händer då?

det känns som om man går runt som en tickande bomb som bara väntar på att få explodera.

jag har svårt att se folk må dåligt och bli behandlade på ett sånt fult sätt

och jag e rädd att min bägare snart rinner över och att jag då kommer stå och spy galla över de som beter sig dåligt.

men jag vet inte om jag har råd med det?! jag vet inte om jag har råd att säga vad jag tycker även fast det verkligen skulle behövas, tyvärr tror jag att de ändå inte skulle fatta utan bara låta det rinna av dom och fortsätta sitt skitspel.

folk mår dåligt och vi är hjälplösa... fy fan jag är mållös fast ändå inte...


Gaahh... bara tvungen att skriva av mig lite.. 

håller på att tvättar medans jag lyssnar på go musik och kollar IKEA katalogen... får så mycket inspo och ideer till huset att jag vill börja på en gång :) men jag ska iaf köpa mig ett extra fint block och sen skriva ner allt jag kommer på och även klippa och klistra lite där i.. perfekt att plocka fram när minnet sviker :)

Älskling.. trolla med dina fina händer och ge oss huset nuuuuu.. hihi


Ta hand om er... puss & kram ♥

Av Johanna - 21 augusti 2012 17:38

Jag tror jag dog för en stund nu



Like a wolf, a predator
I feel like deer in the light
Your love be, love frozen time
Hungry for that flesh of mine
But I can’t compete with the …
Brought me to my knees
…and I’m falling to pieces

Av Johanna - 20 augusti 2012 21:28

Jag finns som många andra på instagram..
yohaana såklart

Av Johanna - 20 augusti 2012 12:38

Haha.. tillåt mig småle, tänk sånna goa människor det finns :)

Va till sjukan i morse och påväg hem så fick vi köra ikapp bussen jag skulle med då bejbii skulle vidare direkt till jobb.

Kom ikapp och när jag väl var framme på hemmaorten igen så stannar bussen en hållplats tidigare och lixom stannar där.. aja jag kan gå av här det är bara lite längre hem, så kan jag även hinna in och handla innan jobbet.. lungt tänkte jag.

går fram till föraren och ber honom öppna då jag va ensam kvar i bussen. Han börja prata som bara den. Sen några minuter senare så stöter vi på varann igen på affären... föraren hamnar framför mig i kassan och han babblar på där om ditten och datten.. så säger han.. -hörrö, lägg upp dina varor, jag betalar! - nej nej.. de ska du INTE göra... -joo jag VILL bjuda dig på de här, såna goa människor som dig ska man vara rädd om... - öhh jaha säger jag lite försiktigt, okej då! (vill han verkligen de så)... sen så körde han ner mig till "min" hållplats (som även är slutstation), stannade lite innan och verkligen vräker sig in i en kö där med bussen och stoppar upp hela trafiken bara för att jag skulle slippa gå så långt, så säger han.. -hade jag haft en mindre buss hade jag kört ner dig till jobbet, va rädd om dig! :)

Och nej.. jag känner INTE denna människa, men han va självaste tomten på julafton.. hur go som helst och han såg verkligen ut som tomten oxå :)


haha ja jag säger å de.. han gjorde min dag ännu bättre än va den redan var :) varför finns de så få av såna här människor.. inte att de ska bjuda på saker de va kanske lite överkurs, men allt de andra.. att bara va trevlig lixom.. ?!?!

                Jag finns på:

                  yohaana

 

 

Translate

Arkiv

Tidigare år

 

 

 

 

 

 

 

 

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards