Dream as if you could live forever... Live as if you only have today.

Alla inlägg under oktober 2010

Av Johanna - 31 oktober 2010 15:59

slutet asså.... för min kära egodel "laptop'en"...

den mår inte speciellt bra men aja... inget jag eg e speciellt förvånad över..

då den har vart lite halv dålig på senaste tiden...

synd bara att mina åtsidosatta pengar INTE e planerade till en ny dator direkt.

men vi får se hur länge den överlever

bara till att spara över allt jag lägger in på datan direkt till externa hd'n...

mardröm om den skulle dö dock... vad gör jag då?!

har juh mellan 25-30 tusen låtar?! samt massssooooor med bilder

Skulle va katastrof!

men den mår nog bra än så länge iaf.. :)

 

annars har dagen i fråga vart jäkligt lugn.. har tvättat mest.. skönt att få undan de.. och riktigt skönt att bara ha en sönda i mjukisar och soffläge..

annars mår jag mycke bättre nu.. men ibland kommer såna dagar som allt bara känns piss.. men de har vi juh alla..

ska strax gå och värma min vetepåse och lägga på mina axlar efter att smörjt dom med lite linement... eller om jag bara kör med vetepåsen idag.... har kört linement 2 dagar nu.. de luktar juh så fasligt illa.. :)

och sätter sig i allt..

 

sen så va de juh de här med att ställa om klockan idag.. de känns som att kl e mycke mer i min värld just nu än halv 5 bara...

men de e väl bara att se de som positivt...

i morron e de första november... uh de känns knas...

novemberlönen kommer juh gå åt till julklappar.. känns sjukt då jag lever kvar i augusti typ... :) tur man får lite extra på kommande lön nu när de blivit godkänt..

kanon... och för första gången på väldigt länge så känns julklapparna självklara.. :) yeey!

 

nää nu babblar jag bara massa skit.. vi ses!

kram hej

 

Av Johanna - 29 oktober 2010 12:52

gnäller samt heller inte tycker om folk som gnäller...

 

men just nu så kommer jag skita i de..

Jag har ont....

Jag e sjukt stel... just nu smärtar de upp i nacken och ger mig en sån sjuk huvudvärk så jag blir helt väck i huvudet..

Jag har en pirrande känsla i kroppen som jag inte vet va jag ska göra med.. de e troligen rastlösheten som spelar in.. samtidigt som jag e sjukt trött i den.

De sätter sig även på mina ögon så jag ser suddigt och blir sjukt trött i dom..

De finns andra symtom som jag bara inte pallar ta upp här som ja får dagligen..

Jag e bara så less på de här nu så jag bara vill gråta...

Jag kan heller inte äta... igår fick jag i mig 2 mackor... lunchen blev 2 tuggor sen höll allt på att komma upp igen..
idag fick jag väl iaf i mig lite mer...men de här e inte okej längre...

men innan folk fattar vad jag behöver så kommer jag va halvdöd

jag vill bara ha nån som skämmer bort mig med

"att inte ställa krav, att inte fråga för mycket" osv....
Nån som bara förstår!

Jag vill bara vara johanna... och jag behöver ledigt!

 

fy fan....

Av Johanna - 29 oktober 2010 07:08

God morgon på er era latmaskar.. :)

Eller vad vet jag..

jag har iaf en fet sån latis/tröttis mask kryper i mig.. för usch o fy så trött jag är!

Igår hade jag svårt att sova.. då de fanns ett ansikte/tanke i mitt huvud som jag bara inte kunde få bort.. hon hade funnits där hela dagen istortsätt.. och varför, de fattar jag bara inte?! för hon e så ovärd att ha i tankarna. usch!


Annars så e jag juh sådär GRYMT avis på en arbetskollega som drog till ARUBA igår... vafan e de för stil lixom... :) dock gjorde han rätt, hade jag kunnat så hade jag oxå gjort kan jag säga! men inte just nu

De roliga i de hela var att de va billigare att åka nästan 2 veckor till Aruba än till Mallorca nu när de e höstlov för ungarna... hmmf?!


Idag e de fredag och de känns juh underbart härligt.. tyvärr e de bara månda freda på en vecka... fattar inte de asså.. den där helgen den bara susar förbi

TRÅÅÅK!!!

 

 


bla bla bla.. jag har inget att säga men ändå så bara väller de upp massa skit

så jag får nog allt ta och avsluta här nu..

ha en trevlig helg alla.. :)

pussiluskan!

  

Av Johanna - 28 oktober 2010 21:00

Det är musiken ni ska lyssna på och inte bry er så mycke i videon...

Av Johanna - 27 oktober 2010 21:17

While your nightmare comes to life...


sitter här efter ett skönt bad... finns inget underbarare just nu anser jag..

slänga ner en shysst väldoftande badbomb och tända ett par ljus..

mee like!

precis de jag behöver för mina axlar oxå.. som för övrigt e slut

de e kul och vara 26 år och ha värk i rygg o axlar/nacke... känns lovande.

eller eg. e ett bad bra för hela mig då jag fått tillsägelse att jag måste börja slappna av och "lära" mig andas...

lättare sagt än gjort juh..

men va tvungen att avsluta kvällen med musik iaf.. därför jag hamna här igen

annars ögnar jag lite på 6an... dvs the fast and the furious..

och jag vart sjukt sugen på "en dag på strippen" nu..

tänker tillbaka på tidigare besök på Tullinge samt Mantorp.. får allt ett litet härligt rus i kroppen... :)

Nån som e sugen på att dra dit i sommar kanske?!

Jag e mer än på!

Call me... :)

 

För övrigt drog jag på en sån MEGA vurpa idag efter jobb... så min högra fotled mår sådär.. något uppsvälld och mitt vänstra knä har 4 snygga röda sträck rakt över... gör sådär ont kan jag meddela.... jag ramla rakt över en galler ramp..

och så går de när man inte lyfter fötterna ordentligt :)


Sov Gott!

Av Johanna - 27 oktober 2010 07:21

Nöjd?!

nä inte ett dugg

varför ska jag?!

_________________________________


i övrigt så e allt bara bra... längtar till saker så jag håller på att gå av just nu..

att få lämna detta för en stund och få lite miljö ombyte

gytt!... :)

förövrigt hämta jag ut mitt efterlängtade paket igår...

så på 2 dagar har jag införskaffat 3 par skor/stövlar, ja ni får se de som galet om ni vill men jag älskar de... :)

och de jag fick hem igår va överförväntan totalt klockrena

sen i måndes då så köpte jag ett par andra som jag länge letat efter, perfekta att ha nu.. :)

fick även med mig en klocka i stål hem i måndes.

sen massa annat smått o gott... lite till kommande jul faktiskt...

dra på trissers va.. ;)

nää så länge de gäller adventljusstaken så kan jag inte låta bli..


jobbet suger ju fortf. p*** kan jag säga.. men de finns anledningar till de me.

idag vankas smörgåstårta.. de kan juh sitta fint. 

dock e ju sällskapet sådär..

asså ni får ursäkta men jag lider av lite skrivtorka just nu

vet inte va jag ska skriva riktigt...

men kan passa på att säga

TACK till 3 st otroligt fina människor... vad vore världen utan er!

Av Johanna - 26 oktober 2010 19:30

dagen börja med sjukhusbesök x 2

gick bra


idag finns de ingenting att skriva om...

de e tomt.. fruktansvärt tomt...

men fruktansvärt fullt inom mig

jag vill bara gå och kräkas och få bort smärtan

Av Johanna - 25 oktober 2010 09:37

jag e bara så förbannat glad att de finns en... en ynka människa på de här stället som förstår när jag säger att jag bara e så sjukt less på jobbet just nu...

som förstår innebörden med de jag säger och de viktigaste, hur jag känner.

de e jag tacksam för!


jag vill inte vara den som gnäller och bara känna mig så otroligt tråkig.. då jag innerst inne inte e sån som person... och ni som känner mig vet!

De är bara just nu som jag känner mig så fruktansvärt less på min livsstil.

jag vill bara ha nånstans att yttra mig om detta då jag inte alltid vill ta upp sånt med mina vänner... som sagt jag är ingen tråkig typ... då blir jag hellre tråkig här då detta inte drabbar nån på de sättet men att jag ändå får tillfälle att skriva av mig.


fan..


                Jag finns på:

                  yohaana

 

 

Translate

Arkiv

Tidigare år

 

 

 

 

 

 

 

 

3 besvarade frågor

Skapa flashcards