Dream as if you could live forever... Live as if you only have today.

Alla inlägg under november 2011

Av Johanna - 29 november 2011 16:52

Mmm så känner jag för bloggar överlag just nu..

samtidigt är de nåt som gör att man vill skriva även fast de bara e massa dött snack... som detta tex...

för vem bryr sig eg va jag tycker?!

vem är eg intresserad av mitt ytliga liv som jag visar här?

Min musik som endast jag kanske tycker e bra?

Ja ni hör ju... Vilket skit!

Av Johanna - 28 november 2011 14:21

Detta är min åsikt..

säger bara S.O.M.G de räcker med att de spelar deras typ av musik på "vanliga" svensson radiokanaler..

Nu ska de vara med i melodifestivalen oxå.. Vojne vojne!

Jag tror ni kan växa utan detta, eller är det de ni inte lyckas med kanske?! Hmmf. dåligt.


Annars då?! Jo de går väl.. känner inte efter så mycke tror ja. orkar inte de. Sen om de e posetivt eller negativt..

ja ni, who knows!

Helgen va ändå rätt lugn, hitta nog alla julklappar. Skööönt.

Sen i går hade jag och bejbii lite adventsmys. Drack glögg och åt pepparkakor *Mumma* Medans han fixa mina sladdar till min lampa som jag + lite hjälp har gjort. (Kommer förövrigt bli AS bra.) Medans jag fixade adventsstaken. Mys! ♥ over and out.


Av Johanna - 26 november 2011 08:17

On the road... idag blir en dag fylld av mys, stress och virrvarr. men synd och klaga när sällskapet är the best :) puss på er

Av Johanna - 25 november 2011 13:05

Du är så fin så fin och jag tycker såå mycke om dig.. Önskar jag kunde göra så mycke mer för dig... Älskade Vän



Jaha.. fredag idag.. :)

har advents pysslat på jobbet idag.. de e ju lite mysigt ändå, så idag när jag kommer hem blir de till att fixa lite advents fint.

Sen vet jag inte om jag e lite seg av mig men såg att Lagerhaus har fixat webshop.. Hur bra är inte de?!?! haha eller så är de kanske de de inte är när de kommer till mig :)

Äsch jag vart glad iaf :)


Så ja.. jag vet eg inte va jag har att säga mera, ler lite inombords faktiskt :) härligt med fredag! Puss på er!

Av Johanna - 24 november 2011 15:08

usch va de kan snurra i skallen ibland.. de trycker i bröstet och de känns allmänt jobbigt.

idag är de även bara en månad kvar till julafton.. vart tog alla månader vägen, september oktober och snart november?!

Shajse!

Av Johanna - 22 november 2011 19:57

överallt typ, iaf på ukk... lessen i ögat. :( 

detta hade jag verkligen velat gått på... buuhuu.. att man ska vara så sent ute ibland. FAN!


Av Johanna - 22 november 2011 19:25

Vilka underbara smycken. Åhhh jag är kär.. på riktigt asså.

Allt som har med budskap att göra. jag blir som helt förälskad.

Snälla tomten. Jag har varit snäll i år...

(bejbiiiiiiiii) ♥   

Av Johanna - 22 november 2011 16:08


Lovely ♥

Rihanna gör de igen.

 I've been everywhere, man
Looking for someone
Someone who can please me
Love me all night long
I've been everywhere, man
Looking for you babe
Looking for you babe
Searching for you babe

                Jag finns på:

                  yohaana

 

 

Translate

Arkiv

Tidigare år

 

 

 

 

 

 

 

 

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards