Dream as if you could live forever... Live as if you only have today.

Alla inlägg under juni 2010

Av Johanna - 30 juni 2010 21:15

ja gott folk..

som ni ser så har jag lagt in en hel del musik...

anledningen e att jag inte har så mycket att skriva om eller visst de har jag men jag har mycket jag inte vill yttra mig om här och de andra e att musik e mitt liv.. varför inte dela med sig av de... :)

så de kommer nog bli så rätt mycke nu framöver

*****

men i övrigt mår jag okej.. visst de e en hel del som måste redas ut och lugnas ned men i det stora hela så känns de faktiskt okej..

ringde telia igår och de fixa internet åt mig under samtalet med dom..

dvs snabbt & lätt

känns soft att äntligen kunna surfa runt som vanligt igen... fiber e nice..

har även under dagen lyckas klicka hem ett par nya skor...

VAA?! otippat va... hihi nää

om några dagar är jag ett par Converse skor rikare

och även ett par as shyssta pilot brillor 

förra veckan införskaffa jag mig även 2par snygga chinos.

har suktat länge men inte köpt.. men som sagt.. förra veckan slog jag till och jag e super nöjd! :)

*****

sen har jag fått till de någelunda i lägenheten oxå.. *skönt*

eller eg e de väl bara vardagsrummet som e någelunda shysst lixom eller visst de saknas en del på väggarna men de kommer...

allt har sin tid
jag har juh lovat lite bilder iaf så jag tänkte faktiskt bjussa på några nu.. :)

som sagt då dock bara på vardagsrummet... de andra får komma sen.

(kameran e käääs så ni får ha överseende med grusiga bilder & soffan är absolut inte sådär black som den upplevs på bilderna.. den är i verkligheten svart melerad)



             vola!

bild 1: All we need is Love

bild 2: matsalsplats och smakprov på min inredning

bild 3: lite piff, ljusstakarna + sten på soffbordet

bild 4: min "kvälls homie" IGOR

bild 5: tv hörnan

bild 6: soff hörnan

 

ni får bortse från allt skräp som ligger i tvbänken tex.. de ska inte ligga där när allt e klart...

jag avskyr prylar..  de kanske syns i övrigt?!... ;)

och sen... som jag sa tidigare.. de som ska upp på väggarna är ännu inte bestämt

*****

nä nu ska jag nog ta och stänga ner och slänga mig i stora soffan tror jag och som för övrigt är 3.20m lång eller bred eller vad man säger...

ASSS shysst e de iaf!

nu ska jag leta katter... om de inte redan smitit ut

sleep tajt alla.. :)

vi ses

tjing

  

                Jag finns på:

                  yohaana

 

 

Translate

Arkiv

Tidigare år

 

 

 

 

 

 

 

 

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards