Dream as if you could live forever... Live as if you only have today.

Alla inlägg under januari 2012

Av Johanna - 31 januari 2012 19:29


Idag fick jag höra nåt osannolikt ang bandet nedan... jag vet inte om jag ska skratta eller gråta?!

Jag tycker de e lite smått pinsamt och hur lågt tänker de sjunka?! haha




Av Johanna - 31 januari 2012 09:24


Shit va snabbt allt gick nu då helt plötsligt.. jag hade nästan börjat slappna av från allt.

Nu blossade allt upp igen, tankar börjar snurra

illamående, stress, nervös & rädd... gahh?! :(

Av Johanna - 30 januari 2012 21:13

Bejbii åkte just och jobba, har vart här och käkat middag och åter igen kom han med en bukett vita tulpaner

Han e bäst på de där'a, sötgöken min ♥

Kollat "sofias änglar", gråter som vanligt när jag kollar på de, aningens känslig kanske :)

Blir sängen tidigt här'a.. skita trött så natti natt säger jag.



 

Av Johanna - 29 januari 2012 19:15


Söndag idag... helgen har vart lugn. Åkte till bejbii igår, kolla film och bara hade lördagsmys ihopa ♥

I morron är de dax för jobb igen..


Av Johanna - 27 januari 2012 21:26


Från att ha gillat till att mer eller mindre ogilla.

Ni utstrålar falskhet


Och med de säger jag Godnatt....

Av Johanna - 27 januari 2012 17:35

Känner mig lite vissen... gjorde de igår kväll me..

Mycke känslor som går igenom i den här kroppen stundvis


Grabbarna vill ha med mig på innebandy.. hmm njaa.. men jag går nog dit och kikar en sväng.. se om de kan sin grej :)

Och då slog de mig att de e ju typ snart så jag får nog hoppa i lite andra kläder och kila vidare.. inviga mina mukluk i den mysiga snön som kommit nu i dagarna... Denna vinter gillar jag snön. ♥


Av Johanna - 26 januari 2012 02:00


You know my name, not my story

You've heard what I've done, not what I've been through


Av Johanna - 25 januari 2012 19:59


So sexy!

 



 

                Jag finns på:

                  yohaana

 

 

Translate

Arkiv

Tidigare år

 

 

 

 

 

 

 

 

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards