Dream as if you could live forever... Live as if you only have today.

Alla inlägg under augusti 2011

Av Johanna - 20 augusti 2011 11:47

vaknade med huvudvärk från helvetet idag.... usch!

riktigt segt... känner av de lite nu med så de får allt bli en ipren och soffan en stund innan jag drar igång med dusch osv

har redan hunnit handla, vart på bolaget och bakat på morgonen... tänkte ha med en god efterrätt till sällskapet idag... :) får vi hoppas på att de uppskattas

så eg så kanske de inte har vart så segt ändå?.. elleeeer?!

Jo de har de.. känner att jag eg bara velat ligga på soffan hela morgonen men vetskapen om att man ska iväg senare har fått mig att fixa allt även fast huvudet har värkt.

Hoppas de blir bättre för jag vill inte sitta som nån seg lady vid middagsbordet, hoppas vinet gör sitt då.. :)

Nej va sa vi.. ipren och soffan va?! Jajemen...

Ha en toppen kväll.. de ska iaf jag ha med goda vänner.. vi ses!

Av Johanna - 19 augusti 2011 20:46

Fredagsmys i högsta grad...

Grabben och jag sitter i soffan med en varsin skål popcorn och kollar age ice 2

UNDERBAR film :) haha

Ibland kan jag inte mer än känna igen mig i våran underbara karaktär Sid! haha

LOVELY

-Ibland kräks jag....

haha så sjukt underbar kommentar

Dom här är de bästa i hela filmen... + Sid såklart. :)

Av Johanna - 19 augusti 2011 17:40

Låg jag på en solstol 15 timmar flytid härifrån..

Jag skojar inte när jag säger att jag längtar tillbaka dagligen till den underbara lilla ö i Indonesien..

Jag var där med världens bästa sällskap och bodde på ett underbart hotell som jag endast trodde va en dröm innan vi faktiskt gick in på Ticket och bokade och betalade...

Jag vill verkligen tillbaka till solen, värmen, de otroligt trevliga folket, lugnet.. ja you name it... ALLT.

Varför är sommaren här hemma i sverige redan slut?... de är hemskt att man börjat kolla på mysiga koftor att krypa in i och tända ljus om kvällarna och bara gotta ner sig i soffan och de är fortf bara augusti...

Men jag är född här och jag har valt att stanna, för de e här jag har min familj.. de är här jag har mitt jobb som jag går till varje vardag och som faktiskt ger mig chansen att göra såna här resor utan att vinna på lotto...

Men jag säger er de... 2011 har gett mig så otroligt mycke, redan..

och den resa vi gjorde i april va bara en början på en ännu större resa som jag har gett mig in i nu... :) tillsammans med dig! ♥

Av Johanna - 19 augusti 2011 11:54

från att ändå ha vart rätt så pigg och alert idag så vände de ganska så snabbt till att känna mig liten och rätt så värdelös... It sucks big time!


Men de är fredag och jag slipper sitta här och må kasst en längre tid.. bara 2 timmar kvar av jobbpasset...

Idag ska jag inte göra nåt speciellt vilket glädjer mig när jag känner mig såhär låg, för palla trycka på sig ett fejk leende och lura alla runtomkring att allt e huur bra som helst!

Börjar lessna rätt rejält på de faktiskt

I morron hoppas jag att allt känns lite mer motiverat då jag ska iväg och umgås lite med vännerna...

Solen lyser iaf idag och de ju positivt, eller?!


Shiiit va jag känner mig ironisk.. så lika bra att lägga ner de här för stunden och kanske återkomma när jag har nåt skoj att berätta...

ta hand om er!

Av Johanna - 18 augusti 2011 14:48

ända ut i fingerspetsarna....

jag är sjukt sugen på att klicka hem..... MASSAAAA!!!

gaahh.. :) haha

Av Johanna - 18 augusti 2011 13:02

:)

alltid lika kul och se vad folk har sökt på för att hitta in här..

sen om de e av ren slump de kollat in just här eller om de faktiskt är ute efter bloggen.. de vet man ju inte men tycker fortf. de e roligt.. :)

*

äntligen har jag iaf fått tag i min läkare igen... så nu är en ny telefon tid inbokad..

tog ju bara sådär 3dagar med konstant upptaget innan man kom fram.. nästan så man blev helt paff och kolla så man hade ringt rätt när de gick fram en normal ton.. :)

få se vad alla provtagningar säger och sen se vad som händer med allt nu?!?!

*

påtal om kylskåp... tänk.. nu har grabben börjat i fyran.. fatta fyran.. han e en stor kille nu ju :)

uppkäftig och en riktig kompis magnet.. vilket jag iofs tycker e bra, de sist nämnda alltså :)

skolan börja igår för dom.. och så skönt och komma hem och höra att allt gått bra :)


ja nej men nu ska jag ta min kiwi och gå och ha lite rast, vart ett rätt meningslös inlägg men de e bara för er att ta de.. vi ses! :)

 

Av Johanna - 17 augusti 2011 10:18

11-12 november

   -Nej Tack! ,säger vi.

Jag och bejbii har pratat och vi skippar denna kryssning..

Banden som visat sig nu är inget som intresserar mig och de känns som att jag e rätt mättad.. Jag har åkt ett X antal gånger och de är samma samma samma!

Jag har gjort mitt på dom där kryssningarna och kan de utan och innan och jag känner precis så som jag kände efter den i våras... Jag överlåter detta med varm hand till de yngre. :)

(men sen ska jag inte säga att vi inte kommer åka igen.. men de handlar nog mer om isf vilka band som spelar)

Just nu siktar vi in oss på ett gäng kommande konserter ist.. (längta sönder)

phjuu långt till en av dom... typ bara sådär en 6 månader! haha AS GRYMT!

♥♥♥

Ja annars rullar allt på som vanligt.. Jobbar osv.

Va och hämta hem min überunderbara kisse igår från mina föräldrar..

Hon e bara för go.. :)

nu hoppas jag bara de går bra här hemma igen nu när man börjat få in lite rutiner och är hemma på ett annat sätt igen

Annars är de nästan så att hon får flytta ut dit, vilket är tråkigt men hellre de än att hon är hemma här och mår dåligt.

Fick även gosa i soffan igår igen med min bejbii... lovely! ♥


Nej.. nu snart e de lunch.. vi ses! :)

Av Johanna - 16 augusti 2011 15:00

Igår ringde telefonen här på jobbet... Och de samtalet fick mig verkligen att anstränga alla få hjärnceller jag har...

-kommer du ihåg nånting från i lördas?!

dvs iaktagelser under kvällen, hur såg den och den personen ut och vad heter den och den personen...

asså shit de e skit jobbigt när de kommer till allvar, när man känner att man måste komma ihåg fast man eg kanske inte gör de... aja, jag tror de fick de svar de ville ha iaf.

Sen ett annat telefon samtal som stör mig.. hade en inbokad telefontid med en läkare i torsdags eftermidda.. men ingen ringer... jag har nu i min tur försökt ringa och fråga ang detta.. men de e helt jäkla omöjligt... de är BARA upptaget, varför?!?!

åh ja jag ringer heeela tiden.. konstant men nope.. riktigt störande.


och på tal om samtal så ska jag ringa ett annat nu.... och hoppas de ger mig nåt svar :)

vi ses vänner!

                Jag finns på:

                  yohaana

 

 

Translate

Arkiv

Tidigare år

 

 

 

 

 

 

 

 

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards