Dream as if you could live forever... Live as if you only have today.

Alla inlägg under augusti 2011

Av Johanna - 15 augusti 2011 10:04

Sitter här med en hel del funderingar i mitt lilla huvud..

Läste tidningen och ser "våldtäkts försök natten mot söndag" och ja... jag vet vem denna lilla tös är... asså fan så enkelt de är för killar att gå på en ensam tjej..

Idioter säger jag bara.. blir så arg.

När såna här saker kommer så nära in på och att de händer ens vänner då får man sig en liten tankeställare, iaf jag. För fy fan för att hamna där själv!!

Va rädd om er där ute tjejer.

Av Johanna - 14 augusti 2011 19:46

Ah hade inte grabben kommit och plingat på så hade jag nog sovit bort hela kvällen...

sov någ en sådär 2-3 timmar tidigare på soffan.. sköönt och behövligt!

i morron är de jobb igen som gäller...inga kommentarer!

mår rätt uruselt just nu... mjukisar på.. har inte ätit nånting vettigt idag..

kommer nog inte bli så heller... ikväll är de onyttigheter som gäller och struntar i va allt nyttigt och sunt är...

Blä!

Nej soffläge igen och invänta att grabben kommer hit igen, inta mamma vecka.

Vi ses, tjing!

Av Johanna - 14 augusti 2011 11:30

Haha.. nä riktigt så illa är de inte men de skulle kunna vart..


What a night.. fattar inte att de ska bli sådär galet när jag och pullan är ute och svänger våra lurviga :)

All in och Rock ´n Roll kan bara bli sådär...

Meeen jag har sagt de förr och jag säger de igen.. Bästa sommaren ev'aaa!


Nu blir de soffläge, haha... öm i kropp och knopp idag känner ja.. Hmm ;)


Party rock is in the house tonight
Everybody just have a good time
And we gonna make you lose your mind
Everybody just have a good time


Every day I’ shufflin’

 

 

http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=XNtTEibFvlQ

ovanstående youtube länk är

ej tillåten att lägga upp här som video tydligen... men grym låt!..

 påminner om gårkvällen, mjaaoo!! ;)

PARTYYY

Av Johanna - 13 augusti 2011 14:49

Mys kväll hos bejbiilööv igår...

Mys dag med pullan idag

och ikväll vankas ännu mer myyys... im just lööv it... Du & Jag pullan ;) ♥


nu blir de lite städ sen dusch och mat sen korkar vi nog upp vinflaskan..

ha en trevlig kväll, vi ses! :)

Av Johanna - 12 augusti 2011 10:05

Ja.. freda och med de innebär de att humöret stiger igen.. :)

Älskar ledighet

speciellt när de händer nåt skoj... och de gör de i helgen

i kväll ska jag äntligen få mysa ner mig i bejbii's soffa.. ♥ flera dagar sen vi sågs sist så de e på tiden nu.. :)

Sen igår ringde telefonen med härliga besked.. dvs i morron blir de skoj ;) Löv ya!


Haha japp.. jag har eg inte så mycke mer och säga känner ja.. förutom att jag e sjukt stolt över mig själv att jag faktiskt har klarat av en heeel veckas jobb efter en underbar semester :)

snart vankas utelunch med grabbarna, vi ses! ;)

Av Johanna - 11 augusti 2011 21:44


underbara flicka ♥

hon gör den riiiktigt bra 

-

Av Johanna - 11 augusti 2011 19:54


 

Av Johanna - 10 augusti 2011 20:55

om ni inte vill läsa "tycka synd om sig själv" inlägg så kan ni sluta läsa NU!!....


ja precis som rubriken säger så pendlar de hejdlöst just nu...

sen i måndags så har de mest dalat neråt... och anledningen säger sig självt oxå!..

usch..

de e ju inte de här jag vill.. jag vill må så bra som jag har gjort de senaste 3 veckorna

jag behöver hitta motivation till allt

just nu så lockar soffan mer än nånting annat.. på med lite In flames och glömma!

God natt

                Jag finns på:

                  yohaana

 

 

Translate

Arkiv

Tidigare år

 

 

 

 

 

 

 

 

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards