Dream as if you could live forever... Live as if you only have today.

Alla inlägg under november 2009

Av Johanna - 27 november 2009 10:39

Ah idag mår jag bra.. känner mig "lätt" i kroppen.. inte så "tung" som jag brukar.. hihi

Även fast några fjuttiga kilon sitter där och bara hänger.. så känns de lätt.. :)

 

De finns saker som gör mina dagar bra..

Underbara nära o kära

Underbar musik

och drömmar...

 

" Drömmarna är faktiskt det som driver oss framåt "

 

Jag har istortsätt suttit och drömt mig bort i några timmar nu..

-På arbetstid?

Jaaa faktiskt.... kunde inte låta bli.. :)

____________________________________

 

De dåliga jag bara måste kommentera i mitt inlägg...

telefonförsäljare = skit

asså vilket yrke... hon som jag prata med igår måste juh verkligen känna sig omtykt...

Hon gav inte upp asså.. så jag slängde på luren mitt i örat på henne.. :)

Luckiie me!

 

Sen en BRA sak... glass...

fy fasiken va gott de e ibland asså... gårdagens avnjutning av lemoncurd....

ahhh jag blir helt till mig... haha

GALET god!!!

 

Ha en fortsatt fet KING freda

De ska jag ha..

See Ya!

Tjing

Av Johanna - 26 november 2009 07:37

... Ah faktiskt.. jag vräkte i mig en burk koffeintabletter i morse...

Åkaj... kanske inte en hel burk.. men ETT piller iaf...
Jag va bara tvungen... hemskt så trött jag va..

Men nu känns de bättre såhär nån timme efter :)

 

________________________________

 

I morse va jag livrädd.... (igen)

Vafan ska denna "person" gå just där jag ska gå när de e mörkt ute...

jag erkänner... jag e fruktansvärt mörkrädd

och denna människa som klär sig endast i svart och inga reflexer eller nånting skrämmer mig en aning faktiskt.

Försvinn!

Sen fick jag höra att den myskosjuka-räven som springer runt och jagar folk och även får mig livrädd fortfarande lever.... va e de för sätt... ingen som bara kan skjuta den?!

Säg va ni vill men den e läskig, just pga att den inte e de minsta rädd för folk för att de e nån idiot som matat den ANTAGLIGEN!

Hmmf!

 

Skit de samma...

I morse när jag kom till jobbet så va de NÅN som hade tejpat igen min dörr med silvertejp...

*Host.... Harkel*

De vankas hämd!!!

Mooooohaaahaaaaa

 

See Ya!

Tjing

Av Johanna - 25 november 2009 12:00

Inventering...

ja alla ni som jobbar på ett eller annat sätt vet vad inventering innebär...

hujedamej...

De är nånting som jag tycker e mindre roligt..

Men med snälla arb. kamrater så gick de på ett kick

Nu ska vi bara vänta på dommen... hihi...

 

Annars så har väl de mesta "röriga" lagt sig (tror ja) efter att vissa sagt sitt till rätt personer, och kanske fått gubben att lägga ner..

 

____________________________

 

Över till annat..

dvs lite humor..

haha denna e klockren... :)

http://www.youtube.com/watch?v=w5MTdkPgKc8


Vi ses..

Tjing

 

En liten "släng-in-grej" oxå...

-Fick ett sånt mysigt mail idag... från min pulla...
bild från hennes ultraljud... en liten filur som ligger där inne

23april så e de beräknat... yeey!.. :) -


Av Johanna - 23 november 2009 11:54

...som gör de speciellt lätt för en

I feel like hell

kluven i de flesta frågor

Kan ingen bara....

-Gör såhär så kommer allt bli kanon

Men så fungerar de juh inte

Fy fan..

Jag mår skit kasst

 

http://www.youtube.com/watch?v=ukUK_Kth6oM

Five Finger Death Punch - The Way of the Fist

*K.Ä.R.L.E.K*

 

**Deserve it, you earned it, got yourself a fuckin' war
Believe it, you need it, face down on the fuckin' floor
I hate it, can't take it
Wanna break your fuckin' bones
No mercy, you faggot
Should've left it all alone**

 

Ha de

Tjing

Av Johanna - 20 november 2009 07:46

... jaha.. då har denna arbetsvecka snart gått oxå då...

veckorna bara susar iväg

på lördag vankas de 25års fest hemma hos pullan min... då hennes karl fyller år.. Yeey!.. :)
jag saknar henne massa... åh hennes goa bebis mage.. massa mys hihi..

får jätte gärna bli april nu så hon kan ploppa ur sig en till go unge.. ;)

 

Nog om de.. :)

jag e aningens trött idag asså..

fy för att gå upp i morse

när kl ringer 04:30 så bara....

-GAAAHHHH.. jag vill inte! men tyvärr.. jag måste...

tänk va man gör för pengar... men mest av allt gör man de för goa människors skull.. :)

 

__________________________________

 

Över till annat.. Som tex.

..En liten tanke som slog mig igår på bussen..

-Varför har man som tjej parfym som luktar tvål?!

inte speciellt upphetsande i min värld

men antagligen tycker hon de luktar gott

 

En annan tanke som slog mig i morse även den på bussen..

-Vad gör en 45årig uppspacklad/fult "finklädd" "VikingLine-Cinderella" madonna uppe kl 05:50 med en ros i handen?

vankas de dejt den tiden på dygnet?!

haha komiskt va de iaf... :)

tur man e så perfekt själv.... 

 

Nä tebax till jobb...

 

Trevlig helg på er

Vi ses

Tjing!

Av Johanna - 19 november 2009 07:28

Ja jag mår verkligen illa av allt de här...

Vad har nu sagts bakom min rygg?!

De känns JÄVLIGT obekvämt måste jag säga

*Fingrarna i halsen o spy*

 

Vilken jävla morgon

Fy Fan!!!  

Av Johanna - 18 november 2009 09:32

... men de va riktigt skoj faktiskt..

att få uppleva Hockey irl på en riktig arena...

6237 personer befann sig på plats för att se "Foppa" göra comeback i modo och matchen mellan dem och brynäs...

Yeey värsta insatt.... haha

Nej men de va första gången någonsin jag befann mig på en hockey match och bara såhär generelt så tycker jag de va rätt häftigt... :)

 

Men jag e aningen trött i dag faktiskt...

Vart en lång dag igår mot vad mina "vanliga" dagar brukar vara..

Plus massa nya saker som hamna på olika platser i huvudet

Men får försöka sova mer (bort de) ikväll..

Borde dock inte vara nå problem om jag känner mig själv rätt..

Haha!

 

I övrigt så känns jobbet bra segt idag.. kanske har med de ovanstående att göra...

Men även pga att verkligheten börjar komma ikapp - igen!

Jag har en tendens att förneka... this f**king verklighet.

Men iaf...

De börjar närma sig julmånad med stormsteg och jag får lite panik...

Ekonomi vs julklappar & juldekoration

...försöka lyckas pussla ihop de iår igen då.

Sen bär de av upp till Sälen om ganska exakt 3 veckor.

De kommer säkert bli kul men har ändå miljoner tankar om de

Aja..

Kan ändå inte göra nåt åt de så

De går varken att stanna upp tiden eller spola fram den

Så de e bara att kliva rakt in i de

Punkt slut!

 

Vi ses..

Tjing

                Jag finns på:

                  yohaana

 

 

Translate

Arkiv

Tidigare år

 

 

 

 

 

 

 

 

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards