Dream as if you could live forever... Live as if you only have today.

Alla inlägg under september 2012

Av Johanna - 29 september 2012 07:23


nytt från Takida


***


God morgon, uppe med tuppen idag... pappa drog upp oss båda med att komma extra tidigt :)

nej så elak är han inte, va så att bejbii & han skulle till tomten och röja (är där nu) och jag passar på att röja hemma när jag ändå e själv, så tvättmaskinerna går varma och disken ska bort strax... sen blir de nog dammsuga och plocka lite me.

ska ner till tomten senare jag me och hjälpa till.. passa på att ta med sig lite korv & bröd så kan man grilla lite när man ändå ska elda ris, mysigt :)

Av Johanna - 27 september 2012 19:35

Vad är det för fel på dig

Varför vill du ha mig, i din famn

Vad är det för fel på mig

Jag vill ju bara ha dig

Lite ibland


Jag tror vi kommer ses

Jag vet vi kommer gå igenom det

Det där, som vi hatar och vi bär

 Jag kan inte förlora dig

För du har aldrig varit min, samt att vi ska bli två är omöjligt, förstå

en av oss är så kall


Nu har jag kommit hem

Nu har jag, jag har tyglat mig

Jag har känt dig så

Jag vill aldrig mer, mera känna så

Men när ditt vilda hjärta slutar slå, då ska jag minnas den tiden när vi brann ihop

Jag släckte den eld som jag vann


Du är naken nu, du är naken här för mig

Men jag, jag ser inte dig när allting är över

När du funnit sans ska du hata mig eller önska att jag inte fanns

Men jag hör av mig inatt, inatt

Jag ska få dig att hoppas jag ska få dig att tro

Jag ska krossa ditt hjärta, ta ifrån dig din sol

Leka med dina känslor, rasera din bro

Visioner av oss i min hand


Av Johanna - 24 september 2012 09:54

3 månader kvar till julafton.. fatta så sjukt... usch säger jag. I år känner jag inte för jul öht.

Får se hur det blir då.. kanske tom har en husleverans då?! vad vet man.. i det här verkar de svänga hej vilt har vi upptäckt :)

Aja, tänkte mest visa att jag lever.. berätta lite om helgen kanske?! om nån e intresserad.. men vet ni va, de hände faktiskt inte så mycke..

Fredan va de fylle resa till åland som gällde igen, sen efter de satte vi oss på en resturang och käka och snacka.

Lördan regna vi bort, så drog till stan och kolla bio, Persbrandt är rätt snygg i sina pilot brillor, höhö - sorry älskling ;)

Söndan satt våra "feta" arslen som klistrade i soffan, goffa i oss ännu mer onyttiga saker och bara mådde bra helt enkelt.

Låter värre än va de va/e, lovar ;) haha

har inge mer och bjuda på... så over and out



Av Johanna - 18 september 2012 22:45

Tell em to go fuck themselves...

Av Johanna - 17 september 2012 21:01


Det finns stunder när man bara vill pausa och spola tillbaka tiden


men kastad sten och sagt ord kan inte tas tillbaka

....tyvärr

Av Johanna - 13 september 2012 20:22


en sak till.... och jag behöver konstgjord andning.

avbryt!

Av Johanna - 10 september 2012 17:26


No more tears, my heart is dry 
I don't laugh and I don't cry 
I don't think about you all the time 
But when I do – I wonder why?!

 

 

Ja jag har lovat att jag ska skriva ett längre inlägg.. men jag vet inte va jag ska skriva?!

Allt e väl bra tror ja, ibland som så många gånger förr så kommer verkligheten ikapp mig och jag ramlar omkull

reser mig oftast alltid men för varje fall så blir det svårare.

 

Helgen som vart har gått fort som tusan

Fredag - fylle resa till åland

Lördag - kräftskiva & nära döden upplevelse

Söndag - hundutställning & födelsedagsfirande

 

idag är det måndag och ångesten som infann sig igår kväll över att gå till jobbet imorse var inte att leka med

även de sätter sina spår tyvärr

håller på att tvätta nu, ska fixa litta mat till mig och sjuklingen som vart hemma från skolan idag nu strax

annars så flyter dagarna på som vanligt som sagt

orkar inte riktigt med bloggning just nu, därför jag lyser med min frånvaro, men de som följer mig på instagram vet att jag lever :) men jag ska försöka att hålla er här oxå lite uppdaterade

 

pussen & kramen

 


lyssna sönder

Av Johanna - 3 september 2012 10:00


punkt, punkt, punkt...

ett livstecken från mig

                Jag finns på:

                  yohaana

 

 

Translate

Arkiv

Tidigare år

 

 

 

 

 

 

 

 

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards