Dream as if you could live forever... Live as if you only have today.

Alla inlägg under augusti 2011

Av Johanna - 28 augusti 2011 12:24

Jaha då har denna helg oxå passerat som en vindpust på Östersjön eller nåt :)

flummar som vanligt

Nä men de e ju en sak som är säkert iaf.. all ledig tid man har.. dvs helger, semester eller ja you name it.. de bara svischar förbi.. förstår inte, de går alldeles för fort.

Sen när man e på jobbet så bara... yadayadayada... dryyygt kan klockan gå liiite fortare ellerrrrrr?!

Jaja.. skit samma..

Helgen har vart som jag tänkt mig faktiskt... träffade finaste W m. dotter för en frukost på fiket igår förmidda, fick sig ju nåågra otroligt roliga skratt :)

Sen for man vidare in till stan för lite shopping... ah skulle inte bli så mycke men tack vare bejbiilöv så kom jag hem men en TAKLAMPA?!?!

ja nej men vadå... den kan ju vara bra att ha, den va ju billig eller?!?!

Efter lite snabb tankeverksamhet så jaa.. den kanske skulle passa bra över mitt matbord.. samt.. den va ju faktiskt nedsatt till halva priset och jaa jag har väl länge suktat efter en sån lampa.. så de va ju bara att ta den :)

Så nu får du bannemej komma hit och hjälpa mig sätta upp den oxå.. ;) ♥

Jaa sen så for vi hem och vidare till lite festligheter och därav min rubrik...
Nån jävla random kille tok stampa på min fot på dansgolvet varav jag inte direkt hade stålhätta i mina skor så ja de resultera i att min stortå mår sådäär idag, den ömmar kan vi väl säga.. okej lite uppsvullen me då men i övrigt... toppen!! ??


Så nu e man hemma igen, en trött men glad kisse mötte mig i dörren och nu ligger hon trött och halvt dö i mitt knä :)

Nä jag ska nog ta och avsluta här.. känns som jag mest bara pratar massa i onödan... :)

men sån e jag och jag saaaaknar min bejbii, vi ses! :)

Av Johanna - 26 augusti 2011 19:05

freeedag kväll.... andas in den härliga ledigheten...

de doftar även citron och ny städad lägenhet...

Äntligen tog jag mig i kragen och gjorde ett ryck... och genast mår jag mycke bättre :)

Pedant som man e, hehe

Just denna kväll kommer gå i lugnets tecken... from nu ska jag inte göra mer än nödvändigt :)

för som sagt jag har gjort mitt idag.. jobbat 7 timmar och städat 3 så nu kan jag med gott samvete slänga mig i soffan och bara va... :)

checkar ut härifrån nu, på återseende lovely people ♥

Av Johanna - 26 augusti 2011 08:18

Jag förstår de.. för denna är riiiktigt skön!

Såå jag börjar denna fredag med sköna beat.... hääärligt!

Ja som sagt.. fredag idag.. kan de bli bättre?! njaaa tveksamt va :)

känner mig glad och uppåt idag

även fast jag inte somna förens många timmar efter jag lag mig i sängen igår

men men strunt samma..

helgen bjussar på en del skojsiga saker men va de e kommer jag återkomma med efter helgen, för allt är inte riktigt bestämt ännu :)

så... vi ses sötnosar!

Av Johanna - 25 augusti 2011 21:50

min bejbii är bland de bästa som finns... :)

mitt under min tvättid idag så kommer han helt oanmäld som vanligt med en påse i handen....

middag till oss, kina-take away... fy fasiken så gott, som alltid :)

sen lite glass till efterrätt som vi njöt av i soffan framför true talent .. mums!

men nu har han åkt och jobbat igen.. trist men behövligt. :)

Du gör mig så glad.

nu blir de sängen för e riktigt trött idag, i morron är de freda, yeey!... natti natt



P.S: Gumman... om du läser de här vilket du kommer göra för eller senare så...

vill jag bara säga att jag tänker på dig och jag älskar dig, du e en av de finaste människor som vandrar på denna jord, otroligt glad att jag har dig vid min sida.

Du & Jag pullan... Du & Jag ♥ Allt löser sig till de bästa, jag lovar. D.S


Av Johanna - 25 augusti 2011 14:03

inge bra idag... usch

jag fryser och huvudet värker som om nån stod och slog med slägga där innei...

de resulterar även i att mina ögon blir helt fucked up... ögon locken vägen tio kilo vardera... texten på data skärmen flyter ihop dvs grusigt värre... blää!

Jag håller antagligen på att bli sjuk, Orka!   

Av Johanna - 25 augusti 2011 08:22

Ja de här med att gå och sova så man skulle vara pigg och glad idag.. hmm ja de sket sig!

Eller glad e jag men pigg.. njaaa :)

I övrigt har jag ont i min rygg/nacke.. skulle verkligen behöva söka för detta... men så länge får de räcka med liniment.. Brööl!

allt för nu, Vi ses :)

Av Johanna - 24 augusti 2011 23:23

Heeeeeelt jävla underbar film

har sett den förr men kan nog se den 20 gånger till...

Om ni inte sett den.. SE DEN!

har gråtit ögonen ur mig känns de som just nu... :)

sen e väl jag kanske extra känslig vad vet jag men en mer gripande film får man ju leta efter

fast iofs, då jag eg inte är nån film fantast så kanske de e svårt att uttala sig om den saken men för MIG är de så iaf....

Aj LÖÖÖV it!!!  

Nu blir de sängen så jag orkar upp i morron.... sov gott, natti! :)

Av Johanna - 24 augusti 2011 16:58

Jaha ja... då sitter man här igen då.. konstigt att man eg aldrig får nog av datorer, eller jo de får man ju stundvis men ändå så sitter man där ganska så snart igen...

Jag förstår inte stundvis hur jag kan sätta ner min rumpa framför datorn hemma när de e de jag gör hela dagarna på jobbet :)

men men beroendeframkallande teknik

samt kan jag inte leva utan musik och den finns ju här på datan så.. igång måste den :)


Idag klicka jag hem vinterkläder till grabben... redan??

-jajemen!

Nä men vadå.. lika bra och köpa när man hittar shyssta grejer till grymt pris...

dock gick jag lite wild and crazy på byxorna så får se om de blir godkänt från herr'n själv :) Jag tyckte iaf de va riktigt snygga och tycker de e snyggt när de sticker ut lite på vintern.. starka färger :)

annars får de väl åka tillbaka igen då, inte värre än så :)


Nä nu ska jag nog gräva ner mig i soffan lite och läsa några sidor till ur flickan som lekte med elden... me like! vi ses ju! kraaaam :)

                Jag finns på:

                  yohaana

 

 

Translate

Arkiv

Tidigare år

 

 

 

 

 

 

 

 

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards