Dream as if you could live forever... Live as if you only have today.

Alla inlägg under december 2010

Av Johanna - 30 december 2010 08:12

i morron e de nyår hörrni..

drygt

dock tycker jag de e rätt fint med fyrverkerier...

sen e de 2o11...

de här året har gått så sjukt fort


men de bästa med att de e torsdag idag e för att de e sista arb dagen den här veckan.. så de e bara ca 5½ timme kvar och de e positivt..

sen blir de hem och börja fixa lite, slänga in en maskin tvätt oxå så de e gjort efter helgen

jag bara älskar ledighet!

UNDERBART

men jag känner mig inte riktigt hundra i kroppen... halsen gör ont och näsan rinner

vart ska detta sluta?!


Av Johanna - 29 december 2010 19:04

ah va jag tycker de e drygt när man hör en liten snutt på en låt.. minns en del av texten..

men sen då?

man googlar hej vilt men nää.. åhh blir så less.. jag som e en riktig sån lyrics nörd..


idag spikade jag iaf nyårsplanerna... tyvärr kan man bara infinna sig på en plats under en kväll så vissa får leva med ett nyår utan mig.. :)

men tack för alla inbjudningar

men iom att jag i de stora hela avskyr nyår så va detta val rätt givet för mig.. och nej.. hemma kommer jag inte va.. :)


Av Johanna - 29 december 2010 14:01

ibland.. som nu tex så får jag ett sånt sug efter att ändra min hårfärg

men jag vet inte om jag kommer ångra mig..

vilket jag nästan med 99,9% säkerhet kommer att göra...

men samtidigt vill jag ändra look...

så frågan e nu.. ska jag våga mig på att "ta bort" min blonda/mörka färg?!

hmm... faaan så svårt...


varför får man dessa känslor i kroppen.. varför kan man bara inte vara nöjd med de som e?

såå jävla typiskt mig detta

Av Johanna - 29 december 2010 08:50

ja jag känner mig rätt vissen idag faktiskt

igår gick jag och frös hela dagen.. decka i soffan under

TRE filtar efter jobb

idag känns halsen märklig

  

Av Johanna - 28 december 2010 15:06



________________________


åh de e juh bara sååå underbart att vara tillbaka på jobbet igen!!

Av Johanna - 27 december 2010 17:03

Tänk om människor kunde bry sig lite mer om sig själva ist för att lägga sig i andras?

skrattretande!

Av Johanna - 27 december 2010 13:50

måndag igen då... och julhelgen är över för denna gången...

vill säga TACK till alla som vart runt mig under helgen och ni alla e lika underbara..

ett speciellt stort tack till "dig" bara för att du finns

Tack för alla fina julklappar oxå och all god mat... K.Ä.R.L.E.K


idag e man ledig och de känns så skönt men i morron e de tillbaka till jobbet igen..

så idag har jag städat undan efter gårdagens middagbjudning, tvättat och vart hundvakt


har inte så mycke mer å säga.. ska slöa ner mig i soffan igen nu när vovven åkt hem till sitt

vi ses & god fortsättning


Av Johanna - 22 december 2010 17:51

  


passa på att önska er alla en riktigt GOD JUL...

ÄT GOTT OCH DRICK LAGOM :)

 

vi ses igen efter helgen

                Jag finns på:

                  yohaana

 

 

Translate

Arkiv

Tidigare år

 

 

 

 

 

 

 

 

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards