Dream as if you could live forever... Live as if you only have today.

Alla inlägg under april 2010

Av Johanna - 30 april 2010 08:45


  

KING Fredag


_________________________


Ja de kan väl inte ha undgått nån att de e freda igen..

veckorna bara rullar fram, jag ser de som på både gott och ont

hoppas bara de stannar upp för en stund när väl sommaren har kommit...

men vet ni va.. solen skiner på oss här idag och de är riktigt skönt ute och de tycker jag e superduper

jag e något laddad och förväntansfull inför kvällen som kommer bjuda på mycke tjo och tjim med nära och kära.. :)

lite sur för att jag glömde några sköna skivor hemma men aja.. får väl gå utan helt enkelt.. humöret kan garanterat bli på topp ändå men musiken e de viktigaste juh.. :)

__________________________

 

aja ville väl mest bara önska alla en super Valborg

sen får vi se hur jag mår i morron för att åka på 40års kalas.. yeey!..

sen får vi se hur jag mår på sönda för att träffa världens goaste familj och få se den lilla söta goa pojken som tillkommit...

men jag lovar.. även fast jag e seg som ett djur så kommer jag ändå... jag vill juh! hihi...

 

Ha de gytt alla

vi ses

Tjing!

 

Och glöm nu inte... varannan vatten är de va?.. ;)

Av Johanna - 29 april 2010 08:30

kan inte hjälpas...

..men jag bara avskyr när folk tar efter

eller ex bara komma till samma fest osv i likadana kläder.. näst intill att jag vänder i dörren då

och speciellt då OM man känner varann..

finns juh inge värre när man har ett plagg på sig, nån kommenterar de och 2 dagar senare så sitter ett likadant plagg på denna personen...

suck suck suck!!!

eller folk som "försöker" vara nåt dom inte är..

de e typ som att jag skulle tex troligen aldrig blondera mig tok blond igen för att försöka vara nån blondin bella som jag inte är

sånt lyser igenom alldeles för fort och de blir pinsamt

visst de e väl så jag känner idag.. om 10 år kanske jag tänker annorlunda.. men kan helt ärligt säga att jag va tok blond för typ 6år sen och nää -bort med de!

men jag tycker: lägg ner och skaffa er en egen stil som är "du" rakt igenom ist och trivs i de..

du blir garanterat mycke snyggare och får en bättre självkänsla.

 

anledningen till detta är att jag såg en del ex igår och även nu på morgonkvisten..

fast visst jag ska väl inte lägga ner energi på hur andra ser ut osv 

-nä självklart inte jag dömmer ingen heller men jag tycker till och de e fritt fram här.. :)

____________________


pratad i luren här om dagen och fick mig några goda skratt..

fick även höra mega tragiska grejer om folk som skaffat barn men som absolut inte tar sitt ansvar...

WTF säger jag bara.. oxå en sån grej som jag blir så arg över

tur att hon och jag har samma åsikter ang den saken.. men inget jag tänker dra upp här.. :)

kan bara säga en sak... skärpning tjejer!

visst de e erat liv men de e erat barns liv ni sabbar...

 

_____________________


bort från min tycka till lista och åter till verkligheten..

jobb jobb och åter jobb..

är iaf 4stolar rikare nu.. de känns bra och jag e nöjd..

kommer passa fint med det vita bordet som ska fixas lite först bara

nu ska jag börja jobba :) 


vi ses

Tjing

 

 

En till sak bara.... detta e inte riktat till nån speciell de finns många skurkar där ute.. :)

Av Johanna - 28 april 2010 14:05

sitter på jobbet då... något trött kan jag säga

typ halv sover framför skärmen...

blir så när man först stressar järnet och sen sätter sig ner och tar de lite lugnt.

_________________

 

ska åka och hämta mina "nya" stolar sen.. ska bli gytt

kanske tidigt men vafan.. kan lika bra köpa dom nu när man hittat nåt man gillar än vänta till sen och de inte finns längre.. och kan man få nåt fräsch för typ 2000:- billigare så why not?!

blocket e bra ibland.

 

ska även springa in på bolaget innan jag far iväg till knivsta måste juh ha alkohol tills amatörernas afton juh.. yeey johanna ska ut på fjortisfylla.. haha

orka stå där och trängas på freda lixom. big no no!

de kommer bli skoj detta.. först elda sen upp på dansgolvet :)

 

måste även försöka hinna införskaffa inbjudnings kort till grabbens kalas idag oxå, som vankas nästa freda...

mycke nu.. :)

allt behöver typ ske idag oxå, men de löser sig

 

blää...

nä nu har jag bjudit på nåt onödigt inlägg igen...

men så får de vara

vi ses tjing!

Av Johanna - 27 april 2010 19:30

Your lipstick stains on the front lobe of my left side brains
I knew I wouldn't forget you, and so I went and let you blow my mind
Your sweet moving, the smell of you in every single dream I dream
I knew when we collided, you're the one I have decided who's one of my kind


Hey soul sister, ain't the Mr. Mister on the radio, stereo, the way you move ain't fair, you know!
Hey soul sister, I don't want to miss a single thing you do...tonight

Just in time, I'm so glad you have a one-track mind like me
You gave my life direction, a game show love connection we can't deny
I'm so obsessed, my heart is bound to beat right out my untrimmed chest
I believe in you, like a virgin, you're Madonna, and I'm always gonna wanna blow your mind

 

Hey soul sister, ain't that Mr. Mister on the radio, stereo, the way you move ain't fair, you know!
Hey soul sister, I don't want to miss a single thing you do...tonight






The way you can cut a rug, watching you's the only drug I need
You're so gangsta, I'm so thug, you're the only one I'm dreaming of
You see, I can be myself now finally, in fact there's nothing I can't be
I want the world to see you be with me


Hey soul sister, ain't that Mr. Mister on the radio, stereo, the way you move ain't fair, you know!
Hey soul sister, I don't want to miss a single thing you do tonight...


  

...

Av Johanna - 26 april 2010 19:48


tänk att ett samtal kan göra en så glad

viljan till att se fram emot nånting..

en helg längre fram är nu full bokad

:)

 

http://www.youtube.com/watch?v=tglSCIpaXPs

Train - Hey, soul sister

go låt såhär till våren :)

Av Johanna - 25 april 2010 20:02

har vart en helt underbar helg

dvs fint väder och umgåtts med trevligt sällskap

även fast mässan va den sämsta genom tiderna tror jag...

total flopp...

man lixom titta på varann och sa..

-öhh asså har vi gått igenom allt nu?! 

(dvs efter en dryg halvtimme)

-här har vi inte gått va?!

joo precis de man hade gjort, säkert 20ggr om

de sluta med att man skratta gott och gick därifrån

kan man göra annat lixom?!... :)

i övrigt så gjorde vi barkarby och jag fick mig några *host harkel* många såna

-en SÅN vill jag ha...

-en SÅN ska jag köpa...

och -ååh va fint...

men köpte inget... än

för helt ärligt så kommer nog mycke av de hamna i mitt blivande hem..

yeey!!!

inte jätte långt kvar nu.. bara 1½ - 2 månad(er) typ

man måste juh börja planera i huvudet oxå juh :)

_____________________________

 

min lilla pulla ringde innan efter att ha kommit hem från BB men fick avbryta så jag väntar på ett nytt samtal.. :) men skönt och höra att allt gått bra iaf...

längtar såå efter att få träffa er nu..

sååå otroligt fin liten kille ni fått, kan juh inte bli annat med er som föräldrar.. hihi..

_____________________________

 

nä nu ska jag gå och fortsätt med tvätten

sen blir de soffan

fast först

platta håret efter dusch

jobb i morron.. dryyyygt

men en ny shysst helg vankas

vi ses!

tjing

 

Av Johanna - 23 april 2010 21:41


 

Sååå otroligt stora grattis kramar till er, W & J!

De vart en liten kille som jag trott och hoppats lite på iaf.. :)

eran lilla tös har blivit stora syster nu

mega glad för eran skull

*krama*

  

vi ses snart...

 

  

...

Av Johanna - 23 april 2010 13:00


  

KING fredag

____________________


Jahapp... freda då och solen skiner... HÄRLIGT

haft min första "utelunch" idag faktiskt och genast så blir man mycke gladare.. :)

I morron blir de äntligenhemma mässa som de låter

ska bli redigt skoj.. :)

nästa helg party party... helgen efter de 9år & 26års kalas

gammal som gatan blir man då..

och grabben blir ett år närmare tonåring.. :)

och helgen efter de.. ja blir de Bandit Kryssning.. fy farao va nice'igt

så som sagt.. fullspäckat schema några helger fram, känns skönt!


över till annat..

va och kastrera katterna igår.. de små stackarna

och den ena hade 7 ungar låg i magen, men dom e borta nu.. skönt!

ville inte att de skulle behöva gå så långt men aja.. nu e de gjort och de kommer inte kunna ske igen..

i morse började dom likna godbitarna igen men fortfarande väldigt sega och trötta..

plutt katterna... :)


Och om jag inte e heeeelt ute och cyklar... isf får du ursäkta mig W :)... så har min pulla BF idag.. och jag väntar med iver och spänning på ett MMS på den lilla killen/tjejen.... dax att kika ut nu.. :)

saknar dig/er!

 


Trevlig helg!

Vi ses

Tjing 

_____________________

new song 2010

sabaton - coat of arms

http://www.youtube.com/watch?v=N2xN0esKpbo

27/11.. finns allt en möjlighet att man ser dom live igen då...:)

                Jag finns på:

                  yohaana

 

 

Translate

Arkiv

Tidigare år

 

 

 

 

 

 

 

 

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards