Dream as if you could live forever... Live as if you only have today.

Alla inlägg under september 2011

Av Johanna - 2 september 2011 08:25

Eller njaa så farligt är de inte förutom att jag inte har nån styrka alls i armarna idag samt att jag fortf e lite skakig :)

ni får ju tycka jag e klen, men de va tufft igår.. :)


Idag jobbar jag bara halvdag då jag ska ut och svira med kollegorna, kommer nog bli riktigt skoj, i think :)

Sen morrondagen ser jag fram emot enormt mycke.. ska bli så roligt.. berättar mer senare.


så jag tänkte mest kika in här och önska alla en trevlig helg..

så ses vi :)

pussar och kramar ♥


P.S JAG SAKNAR & LÄNGTAR!!!! D.S

Av Johanna - 1 september 2011 20:39

Jag och the girl next door tog oss iväg på ett boxercise pass.. och DRA ÅT HELVETE

kan knappt skriva .. haha... skakar som fan så fort jag anstränger händerna :)

precis som när man spelat badminton typ

svetten rann och vissa kräktes.. de kan man kalla hård träning

men jag e uppskriven 3 veckor framåt :)

(för nu).. haha

  

jäjä.... håller på och packar här samt slagit in presenter..

så de e väl de jag ska fortsätta med så jag inte står i morron och stressar.. de har jag inte riktigt tid me... packa asså!

jag drar iväg i morron kommer hem på sönda.... skönt!

få lite tid att tänka/tänka på annat.


vi ses sötnosar och sov gott... ♥

Av Johanna - 1 september 2011 08:22

Ibland förstår jag bara inte vad som händer...

men att allt handlar om hur jag mår förstår jag...

Jag pallar inte de här oxå, jag gör verkligen inte de.. Kul liv!


Jag drar bort till helgen.. kanske lika bra, för de här funkar ju inte.


HATAR DE HÄR!!! :(

                Jag finns på:

                  yohaana

 

 

Translate

Arkiv

Tidigare år

 

 

 

 

 

 

 

 

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards