Dream as if you could live forever... Live as if you only have today.

Alla inlägg under september 2011

Av Johanna - 13 september 2011 14:23


Don't lose who you are in the blur of the stars!
Seeing is deceiving, dreaming is believing,
It's okay not to be okay.
Sometimes it's hard to follow your heart.
Tears don't mean you're losing, everybody's bruising,
There's nothing wrong with who you are!

Av Johanna - 12 september 2011 10:36

för 10 månader sen var de fredag och jag skulle senare på kvällen åka på kryssning...

livet var lite upp och ner just då efter en tuff sommar/höst..

men efter den här dagen så blev allt bara bättre och bättre igen

och de fortsätter på samma sätt :)


A day to remember ♥

KÄRLEK

Av Johanna - 11 september 2011 16:48


  man minns dagen som igår..

några månader tidigare hade jag precis blivit mamma

jag går på stan för att inhandla saker till pojken, går förbi en tv och tänker:

oj vilken film!.. men de slog mig ganska snabbt att så inte va fallet

de hände på riktigt

Idag har jag legat i soffan och följt hela ceremonin på tv direkt från Ground zero

En tyst minut för att hedra offren 11 september 2001

Av Johanna - 11 september 2011 10:42

God morgon söndag

ah här vakna jag i god tid tyckte jag... men hmm jag somna om och vakna ett par timmar senare och de resultera ju i att jag e tokseg nu?!.. smart brud.


Igår fastna jag i Mia Skäringers show på tv... Dyngkåt och hur helig som helst

Jag e inte den som skrattar så glatt åt de som visas på tv.. men igår kunde jag inte låta bli.. älskar hennes sätt att visa upp sig på.. :)

här e en länk till svtplay där ni kan se hela showen som visades igår kväll

http://svtplay.se/t/165328/dyngkat_och_hur_helig_som_helst

enormt sugen på att köpa boken oxå.

"Jag är bara så trött på superdupermorsor, självuppoffring, martyrskap, husfridsknull och falska glättiga fasader. Jag längtar efter verklighet,..." 

 

Annars idag så får de nog luta åt lite städ... om jag nu får tag i nån ynka energi för sånt.. dammsugaren står ju redan framme så de e väl bara och ta en svängom med den nu när den står och väntar så snällt på mig...

Usch.. söndag... precis en sån dag man helst vill hålla på med sånt... eller nä!

Nu blir de frukost och mata kissen sen får vi se då... kram så länge.

Av Johanna - 10 september 2011 21:33

Soffmys och göta kanal på tvn :)

Ah jag har inget bättre för mig... fick frågan om jag ville hänga med ut men nä jag pallar inte idag... jag vill va hemma och njuta av ledigheten :)

katten & jag och en skål godis.

Har vart på hundutställning idag... hälsat på ur gulliga hundar.. men åkte mest dit för att få chansen att kanske få hälsa på och ställa frågor om en viss ras som jag/vi e sugna på :) (okej mest jag :P )

och de fick vi såklart.. träffa 3st skit charmiga såna.. och jag blev ännu mer sugen på vovve :)

Sen efter de shoppa jag mig en ny taklampa till köket... skit nöjd! awesome ♥

dyr men värd var enda krona, tycker jag iaf :)

sen vart de mys fika hos syster.... nygräddade vaniljbullar... åhhhhh min syster kan baka hon, godare än på fik...mmm lovely ♥

så åkte jag hem och hämta ut mitt paket på posten.. mina kosta boda glas

Jag bara älskar dom!

Dvs nu har jag ytterligare 4st till samlingen.. yeey!


Men nu ska jag fortsätta glutta på tv.. i miss you! puss och kram

 

Av Johanna - 10 september 2011 00:00



Av Johanna - 9 september 2011 00:00


Om du lutar dig mot solen
om jag lutar mig mot dig...
Jag blir bättre med tiden
om du har tålamod med mig?!



Av Johanna - 8 september 2011 21:53

crash into me
at full speed
crash into me
we can collide, we can collide

                Jag finns på:

                  yohaana

 

 

Translate

Arkiv

Tidigare år

 

 

 

 

 

 

 

 

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards