Dream as if you could live forever... Live as if you only have today.

Alla inlägg under september 2011

Av Johanna - 8 september 2011 09:30

idag är nog första dagen jag insåg att de faktiskt börjar närma sig höst..

vi har ju haft de väldigt varmt de senaste dagarna så man har inte riktigt hängt med i övrigt.

men som sagt.. idag va de sådär kallt och rått som de är på hösten.. frisk luft!


asså igår... påväg hem så fick jag ett sms av nån som hade skickat fel?!.. jag tycker de e enormt roligt att driva med såna människor... fast den här gången undrar jag om jag verkligen gjorde rätt... han ger sig ju inte?!..

aja...

www.felsms.com


nä nu ska jag väl försöka få nåt gjort här... återkommer kanske senare. Tjing!


Av Johanna - 7 september 2011 18:57

ah.. idag slängde jag in en semesterdag...

anledningen är enkel... va till sjukan.. :/

nya prover tagna och hoppas de ger samma resultat som de första.. dvs bra.

troligen så gör dom de.

jämt i samband med de här så känns allt så vemodigt... jag blir nedstämd och lessen.

Allt känns bara så..... blä....... alldeles för mycke känslor och tankar. :(


Annars då... jo de rullar på.. skulle kunna jobba 4dagars veckor typ jämt känns de som

Sen så tyckte jag att efter hela den här prosessen idag så va jag värd ett par nya träningsskor... så sagt och gjort, ett par nya Nike'isar står nu här breve :)

Samt fick jag en ur snygg kudde till soffan av bejbii... Love it! Tack ♥


Påtal om soffan.. de e där jag tänkte lägga mig nu.... efter en känslomässig dag så ere just de som behövs... :)

Så.... Vi ses hörrni... Kram


Av Johanna - 6 september 2011 16:21

Skön dans mjuusika
i like this

 

Shake it up, shake it low
It's like that, ride the show
When your body goes
Like maraca-ca-ca-ca

Av Johanna - 6 september 2011 12:43


Tell me would you kill to save a life?
Tell me would you kill to prove you're right?
Crash, crash, burn, let it all burn
This hurricane's chasing us all underground


No matter how many deaths that I die I will never forget
No matter how many lives that I live I will never regret


Av Johanna - 5 september 2011 19:23


Jag hade slutat prata
Jag var så van och stänga av
Du frågade vem som  förstört mig
Och jag gav dig inget svar

Jag tog allting för givet
Det var något fel på mig
Jag måste varit någon annan
Innan jag kände dig

Av Johanna - 4 september 2011 20:42

Ja.. då va man hemma igen.. efter en rätt intensiv helg.. men synd och klaga för jag har haft de toppen... Tack ♥

dock rätt trött idag känner ja.. mycke för att de e sönda men sen vart jag väckt i natt av fylle sms och sen kunde jag inte somna om...

  ♥

Usch jag är nere i en riktig svacka just nu känner ja... så himla ofta jag hamnar i mina egna tankar.... försvinner helt.

Tycker mycke tar emot och just nu tycker jag de e mer jobbigt än tidigare..

De finns så mycke tankar som jag gärna har för mig själv för att jag e så less på att höra att allt löser sig... sluta tänk på de osv..

Jag vet att de inte blir bättre av att gå runt och tänka en massa.. men de verkar va väldigt svårt för er andra att förstå att de e väldigt svårt att INTE göra de?!...

De går inte att stänga av... så jag är hellre tyst än att folk ska försöka pressa in saker i mitt huvud...


Jag ska krypa ner i soffan och bara skita i allt annat... jag vill inget och gå till jobbet i morron.. mmm lovely!! NOT.....

FAAAN...

Av Johanna - 3 september 2011 22:13

Soffan gäller i natt med.. är helt slut efter en toppen dag i huvudstaden med härliga M. Tack för sällskapet :) Nu blir de sova för att orka med morgondagen.. sov gott alla. Natti :)

Av Johanna - 2 september 2011 23:34

Jahopp... Här ligger man i mörker på en helt annan ort.. rätt långt hemifrån.. dessutom på en soffa :) men de funkar de me.. har haft en otroligt rolig eftermidda/kväll med mina kollegor... tack som tusan för allt.. :) men nu ska jag ta och slå igen mina blå och drömma om... hmm.. De visar sig :) sov gott alla.. vi ses!

                Jag finns på:

                  yohaana

 

 

Translate

Arkiv

Tidigare år

 

 

 

 

 

 

 

 

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards