Dream as if you could live forever... Live as if you only have today.

Alla inlägg under september 2011

Av Johanna - 25 september 2011 20:20
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

...

Av Johanna - 24 september 2011 21:36


 

Av Johanna - 23 september 2011 20:57

Denna människa... Jag bara älskar honom och hans musik.. :)

(nej han kanske inte e speciellt "vacker" men de e de han "är och gör" som får honom älskvärd i mina ögon)




  ♥S.O.A.D @ METALTOWN 2011 ♥

när allt annat runt omkring stanna och jag levde i en bubbla i 1,5 timme

Helt magiskt och underbart när man hör 25 tusen står och sjunger med till Serj.

Får gåshud bara jag tänker tanken! LOVELY!!

Vill tillbaka, tillbaka till just de minutrarna i mitt liv

Säger som en som kommenterat deras spelning i GBG

-Jag kan dö lycklig nu :)

Av Johanna - 23 september 2011 09:42

Äntligen fredag...

Även fast inte så mycke händer just nu så rullar veckorna på.. Vilket jag ser som väldigt skönt.

Menar i morron är de 3 månader kvar till julafton..

Helgen har inte så mycke och erbjuda faktiskt.. blir nog bara en soft helg innan näst kommande helger kommer.. då de är inbokat lite roliga saker :)

Sugen på att åka och shoppa.. de e jag väl iofs alltid men lägger det åt sidan för nu även fast lönen kommit... Spara till lite andra roliga saker ist :)


Nej jag har väl inte så mycke mer och säga er.. ska ringa lite samtal nu så vi hörs. :)

Av Johanna - 22 september 2011 20:26

av mig själv :)

Jag och pullan e bra duktiga

Av Johanna - 22 september 2011 14:55

nästan jämt.... Suck!

Har tillbringat efter middan på sjukan.... läkare och röntgen! 2,5 timme!

Mycke härlig torsdag... nån "box" kan jag ju glömma ikväll.. blir nog en spring runda med pullan ist.. iofs trevligt de me :)

Yeey till mig, NOT!!


 

Av Johanna - 21 september 2011 17:33


Vi ses snart igen...

Av Johanna - 21 september 2011 09:26


men vad är problemet?!

tror jag åkt på nån slags nackspärr... de strålar i hela ryggraden typ och titta åt höger betyder smärta

de som jag kände av i förrigår har alltså blivit värre.. buhu! :(

                Jag finns på:

                  yohaana

 

 

Translate

Arkiv

Tidigare år

 

 

 

 

 

 

 

 

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards