Dream as if you could live forever... Live as if you only have today.

Alla inlägg under september 2011

Av Johanna - 20 september 2011 16:30


 

Av Johanna - 19 september 2011 21:47

haha.... Jag och fina M...vi missa tydligen Maria Montazamis monter på FORMEX?

haha... virrigare än virrigast :)

De slog oss båda nu när vi såg hollywood fruar på tvn.. :)

Humor!

Men påtal om de programmet... Gunilla... wtf? öhh not my cup of tea.


Annars blir de sängen snart.. men först lite liniment i nacken... inte okej :(

sova med varm vetepåse inatt då... suck!


Av Johanna - 19 september 2011 16:49

kikade just in på Bandit.se för att se om de släppt nå mer band till kryssen..

och jaa.. som rubriken säger.. tillåt mig småle, haha

KORPIKLAANI

De får mig att minnas mååånga år tillbaka haha..

Men fortf har inget ändrats ang kryssen... blir fortf hemma, men kan inte undgå och tycka att de hade vart kul och se dom.. bara "för att" lixom :)

Men vad passar bättre på en finlands färja om just inte ett finskt band.

Hoppas dom ger er lika mycke minnen som jag har med dom :)


annars då... de e ju måndag idag.. så i helgen har jag lyst med min frånvaro här förutom ett tidsinställt inlägg.

fredagen gick åt till att tömma all min energi på hemmet.. tvätt och städ

lördagen träffa vi lite vänner och tog en hellikopter tur.. skit härligt :) Tack ♥

sen hem till moren och faren och åt lite middag

gårdagen.. hmm ingen direkt energi så... men va på annan ort och kolla film :)


nu ska jag hänga tvätt.. vi ses :)

 


...

Av Johanna - 19 september 2011 12:01


Ja, men de e ju bra härligt att väder g*darna är med oss idag!!

NOT

spöregnar och blåser typ orkan... BLÄ

Hösten är kommen, dock inte välkommen

Av Johanna - 17 september 2011 00:00

Detta är allt jag har att säga.. lyssna!


Av Johanna - 16 september 2011 12:14

Och..?!

ändå inget planerat, men jag har överlevt mycke så jag kommer överleva de oxå.

låter jag trist?!

ja de må väl va hänt då men alla dagar kan inte vara bra.

och just idag kanske är en sån dag..


 

Av Johanna - 15 september 2011 20:12

jahapp... precis kommit ur duschen efter ett "box" pass..

riktigt kul :)

fast idag kändes de som jag träna magen mer än nåt annat då jag and the girl next door garva åt de mesta... :) ja vi båda hade jobbat innan och vi va väl lite allmänt trötta :)

men vi hade kul som vanligt :)

citerar the girl: FAAAAN du ser jämt så jävla glad ut!

haha.. -jajemen!

i övrigt så e de väl bra.. känns som jag har lagt vissa saker åt sidan då de känns helt meningslöst just nu... hoppas på en förbättring och lite mer kämpar glöd.

jobbet är som de är, dock fått veta lite mer än tidigare och de känns väl bra tror ja.


sen lite andra saker som jag inte riktigt vet hur jag ska hantera.. meeen de e inget jag kommer ta upp här... men jag tänker på de ofta och de berör mig mer än va jag eg e villig till att visa... blää :(


nu ska jag forts snacka skit :) vi ses!


 

Av Johanna - 13 september 2011 20:20

för idag är de pullas födelsedag :)

Grattis gumman.... du är bäst, du e finast, du e en sann vän som alla borde ha.

Älskar dig!

Hoppas du har de bra i utlandet, saknar dig!

Till denna låten minns vi... Sommaren 2011.. Du & Jag pullan, Du & Jag ♥ haha

                Jag finns på:

                  yohaana

 

 

Translate

Arkiv

Tidigare år

 

 

 

 

 

 

 

 

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards