Dream as if you could live forever... Live as if you only have today.

Alla inlägg under juni 2011

Av Johanna - 21 juni 2011 18:58

Ah så känns de idag.... suck...

e så trött så de e löjligt åt de... vakna på tok för sent i morse.. lyckats stänga av TVÅ larm så hade dryga 10 min på mig från att gå upp till att vara på jobbet.. hann precis! phju

men upptäckte därefter att man inte va tillräckligt vaken.. :)

Så idag har de vart riktigt tröttsamt... blää!


annars så e de nya äventyr i morron.. så slutar tidigare då för att bege mig bort.. :)

sen torsdag e de ju kort dag me.. skööönt för jag kommer troligen vara trött då.. Igen!


ahh va jag stör mig på mina naglar just nu... de fastnar under tangenterna... på tok för långa.. går knappt att skriva.. gillas inte.. men får väl ta och fixa de ist för att gnälla :)

men vad sa vi.. gnällkärring va de va?! ;) 

Av Johanna - 21 juni 2011 08:11

Trööötttt... bara förnamnet kan man ju säga..

Missa hotell frukosten med ynka 10 minuter typ.. suck.. så de fick bli ner på "stan" och käka pizza hut... YAMMI... love pizza hut! :) ♥

Sen lite koll i butiker osv..

efter ett tag beslutade vi att vi skulle gå mot Parkgatan och kliva på bussen mot området.. glad att vi gick när vi gick för sen öka kön hejdlöst.. :)

väl där börja regnet droppa.. BIG F-word SUCK!.. men jag vill tacka junkyard för den sjuuukt bra regnjacka vi köpte hos dom.. bästa köp på länge.. utan den hade de inte funkat.. :)

men regnet resultera i att vi skippa några spelningar som vi kände inte va sådär jätte "viktiga".. vi hade de mys under ett tält ist.. :)

men när Avenged sevenfold skulle spela så kunde inte regnet stoppa oss längre.. vi trotsa regnet!! väl på plats vid scen så röjde dom bort regnet och de va uppehåll under deras spelning.. sjukt kul att ha sett dom live oxå!

Där efter spela KoRn.. och jag säger samma där... trotsa regnet och värmde mig vid en grill medans as skön musik plöjde genom öronen.. Riktigt bra!

Sen väntades Volbeat med hög intressefaktor.. men vet inte kan inte riktigt sätta ord på den spelningen.. Visst regnet typ öste ner men jag kan känna mig liiiite besviken faktiskt.. bra ljusshow men nästan bättre på radion.. eller äsch jag vet inte.. :)

Jag e iaf as nöjd med dessa två dagar.. tillsammans med bästa sällskap bejbiilove.


Några till bilder kommer här... enjoy! :)

         

En rocker är gjord av Metal, inte socker!!

    

Av Johanna - 20 juni 2011 22:18

Klockan ringde 04.20 Gäääsp!

Lååång resa ner.. hua.. men de gick bra och vi fula oss som vanligt.. eller jag mest kanske?!.. :) haha

Väl nere i göteborg så hmm jaa.. GPS'en stämde inte riktigt med verkligheten så de vart några svordommar innan vi väl var framme vid Shock butiken... Vilket hade en kö runt heeeela fucking kvarteret.. :D helt sjuukt så vi sket i de och vi virrade vidare och checka in på hotellet ist

Taxi upp till området... DYYYR resa! fy fan! men men vi kom dit :)

sen va stämningen igång... All that remains leverera låt efter låt med bra röj..

Me like!

Sen vart de media kaos samt dåligt sikt mellan två tält tyvärr så vi missa några bra band där men har sett dom förr så vi gick vidare med ett leende på läpparna ändå :)

I all väntan på System Of A Down.... vilket var värt all väntat... SJUUUKT bra spelning och enligt mig den bästa på hela helgen... SÅ nöjd över att ha fått sett dom live!

ett annat plus under fredagen var att solen lös och höll värmen längre än väntat.. :)

Fast finns en liiiten negativ sak oxå.... liiite buss problem på kvällen.. men de är dom fullt medvetna om och ingen ide att lägga ner mer energi på de från min sida.. :)

Publik rekord på 25 000 besökare
aja efter typ 23 vakna timmar så stöp vi ner i en sjuuukt skön hotell säng!

Nu vankas Bild bomb...



 

            

Av Johanna - 20 juni 2011 09:29

men kan säga redan nu...



FUCKING jävla awesome!




om en stund väntas lunch med en säljare, och jag som e sååå jäkla seg idag..

men.. äsch de går nog bra thi hi...

återkommer senare med bilder och tycke från helgen... rock on så länge!

Av Johanna - 16 juni 2011 22:11

sitter i soffan och snor åt mig bejbiiloves data medans han håller på och packar..hihi..

Jönssonligan på Mallorca är på tvn.. tycker dom e bra roliga :)

I morron bitti kl 05 börjar resan på riktigt.. 50mil enkel resa.. yepp here we come!

de är värt varenda sekund och krona :)


  


Ja ni ser ju hur jävla GRYMT vi kommer ha de...

men utöver detta så är de hotell och allt va de innebär + andra trevliga saker

me like alot!


Kanske slänger in nåt mobil inlägg under helgen men lovar inget :)

Vi ses!

Av Johanna - 15 juni 2011 20:41

i morgon efter jobb börjar resan... =)

wiieee jag känner mig ur lycklig.. ska bli så jäääkla nice!

jag och bejbii ihop med MINST 20 000 andra härliga människor.. och vi alla är där av samma anledning.. MUSIKEN

lghen är nu tok städad.. sängarna nybäddade, tvätten tvättad och kläderna ligger framme på sängen i väntan på att åka ner i väskan... känner mig något effektiv.. =)


annars mår jag bara bra... gårdagens jobbiga samtal gjorde mig glad av nån konstig anledning.. hihi...

kändes som att de är de som legat och grott i mig den senaste tiden.. och där av inte mått helt okej.. men nu så.. svävar jag på små rosa moln igen.. redo för nästa äventyr! wiiieee hooo *glädjetjuuut*


Vi ses lovers! ♥

Av Johanna - 14 juni 2011 18:51

otroligt fin ♥

 I heard That you're settled down
That you Found a girl
And you're Married now

I heard
That your dreams came true.
Guess she gave you things
I didn't give to you

Av Johanna - 14 juni 2011 16:25

Jag säger bara...


ÄNTLIGEN!

ytterligare ett steg närmare framtiden

                Jag finns på:

                  yohaana

 

 

Translate

Arkiv

Tidigare år

 

 

 

 

 

 

 

 

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards