Dream as if you could live forever... Live as if you only have today.

Alla inlägg under juni 2011

Av Johanna - 9 juni 2011 08:14

När man väl tar mod till sig och ska ringa ett samtal som tar emot någe enormt att ringa så får man svaret:

-nej tyvärr vi tar inte emot nya patienter! vi har fullt, lycka till.

på tre ställen.. när jag ringer till de fjärde stället så säger kvinnan i telefonsvararen:

-vi har tyvärr stängt V.23 vänligen återkom..

Blir så less bara.. nu måste jag finna nytt mod och ta tag i de här...

FAN va de tar emot.. tycker de här e skit jobbigt... :(

Av Johanna - 8 juni 2011 17:07

Humöret är nu bättre.. cykla och hämta ut paket direkt efter jobbet..

Tänk att paket kan göra en så glad.. man blir som barn på nytt... Me like!.. :)

ett par nya 7forallmankind jeans (för jag har ju absolut inga jeans alls *himla med ögonen*)

satt som gjutet.. :)

sen fyra nya kaffe muggar från Rörstrand, design Filippa K..

menar jag som dricker så sjukt mycke kaffe.. NOOT!!

men de är bara såå GRYMT snygga så kunde inte låta bli.. och självklart är de ju roligare att bjuda på kaffe när man har FINA muggar att duka fram med

I love them!


   

Av Johanna - 8 juni 2011 07:50

   men samtidigt verkar de vara så f-bannat svårt?!?!


update: 14.29

virriga tankar ger klump i magen.. jag vet att jag inte ska tänka så mycke och def. inte på denna sak.. men när jag väl har börjat så e de svårt att sluta.. de känns inte helt hundra.. :( 

Av Johanna - 7 juni 2011 19:47

njaa inte riktigt än.. får kanske vänta ett tag till på de eller?

jag får nöja mig med att känna doften av nytvättat... de är bland de bästa dofter jag vet.. samt bejbiis parfym.. kan gå och sniffa på honom hur mycke som helst...

mmm

jaa jag har som ni säkert förstått tvättat ikväll.. hämta precis de sista ur torkskåpet..

såå underbart väder har vi me... älskar't verkligen, dörren står fortf öppen..

hoppas de håller i sig ett tag till.. iaf så att de e fint på freda när grabben slutar i skolan.. sen är de sommarlov för honom.. hmm jag vill oxå jö.. :)

de vore ju en dröm att få vara ledig fram till mitten av aug. en annan gång kanske..


nää nu ska jag ta och göra nåt annat kul än att plinka på datan.. vi ses! kram

Av Johanna - 7 juni 2011 14:11

så länge man har nåt att göra så rullar dagen på.. men kan ändå inte låta bli att längta till nästa ledighet som är om bara 10 dagar nu...

har väntat sen i början av februari.. lång tid.. GRYMT!!!

fyy fan va najs de kommer bli.. :)

hotellsäng, hotellfrukost, hotellfeeling.. åhh.. älskar't

+en heeel del andra smaskiga saker ;)


Av Johanna - 6 juni 2011 10:34

ja.. de gör absolut ingenting att ha en extra dag ledig.. :)

mycke skönt och mycke uppskattat..


igår va de en rätt så seeeg dag.. kom nog inte upp ur sängen förens vid 12.. haha

då efter att ha blivit hämtad i grabbens säng tidigare... haha.. jaa jag va så pass *piiip* i lördags så jag somnade där ist för i min egen säng.. :)

men de va en GRYM kväll... ett måste att göra om.. *tummis*

så tack fina ni ♥


idag ska jag bara softa loss... inte göra nånting viktigt alls... ska sätta mig ute i solen nu.. sen lova jag grabbarna en kladdkaka till fikat så de e väl bara att baka ihop en sån.. :)

vi ses hörrni... kramar o pussar!

Av Johanna - 4 juni 2011 12:35


Denna låt får mig att minnas underbara stunder... ♥ längta tillbaka


Av Johanna - 4 juni 2011 08:40

Lördag i dag... uppe med tuppen.. då bejbiilove skulle iväg och spela fotboll.. va ju ingen ide att ligga kvar i sängen då kände ja.. :)


igår vart de stan.. skulle köpa parasoll till uteplatsen.. men lite störigt för av nån anledning så passar de inte i foten.. hmm.. suck.. jag som ska ha lite grill party ikväll..

go vänners lag!

äsch de löser sig nog.. :)

men fick även med mig en ny laptop hem.. FAN så skönt.. äntligen.. har säkert sagt de över ett år nu att jag ska köpa ny.. men har inte kommit till skott.. :) men nu så.. hihi

nöjd och gla!...

och vi alla vet väl att - man har mer nytta av en nöjd kärring!..

jag håller med till fullo.. hehe..

sen vart de bio igår med... igen.. hihi.. riktiga bio nördar vi... men finns ju så mycke bra som går nu.. så igår vart de "the hangover part ||"

haha ja den va rolig.. :)

gillar allan så sjukt mycke.. han e så skön.. :)


jaja.. babbel babbel... plus lite svammel.. :)

nu ska jag ta och få mig lite i magen.. sen städa/plocka lite sen mot bolaget för lite alkohol..

vi ses.. och ta hand om er och njut av de härliga sommar vädret vi har!..

kramar

                Jag finns på:

                  yohaana

 

 

Translate

Arkiv

Tidigare år

 

 

 

 

 

 

 

 

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards