Dream as if you could live forever... Live as if you only have today.

Direktlänk till inlägg 20 juni 2011

metaltown 17 juni 2011

Av Johanna - 20 juni 2011 22:18

Klockan ringde 04.20 Gäääsp!

Lååång resa ner.. hua.. men de gick bra och vi fula oss som vanligt.. eller jag mest kanske?!.. :) haha

Väl nere i göteborg så hmm jaa.. GPS'en stämde inte riktigt med verkligheten så de vart några svordommar innan vi väl var framme vid Shock butiken... Vilket hade en kö runt heeeela fucking kvarteret.. :D helt sjuukt så vi sket i de och vi virrade vidare och checka in på hotellet ist

Taxi upp till området... DYYYR resa! fy fan! men men vi kom dit :)

sen va stämningen igång... All that remains leverera låt efter låt med bra röj..

Me like!

Sen vart de media kaos samt dåligt sikt mellan två tält tyvärr så vi missa några bra band där men har sett dom förr så vi gick vidare med ett leende på läpparna ändå :)

I all väntan på System Of A Down.... vilket var värt all väntat... SJUUUKT bra spelning och enligt mig den bästa på hela helgen... SÅ nöjd över att ha fått sett dom live!

ett annat plus under fredagen var att solen lös och höll värmen längre än väntat.. :)

Fast finns en liiiten negativ sak oxå.... liiite buss problem på kvällen.. men de är dom fullt medvetna om och ingen ide att lägga ner mer energi på de från min sida.. :)

Publik rekord på 25 000 besökare
aja efter typ 23 vakna timmar så stöp vi ner i en sjuuukt skön hotell säng!

Nu vankas Bild bomb...



 

            

 
 
Grodan

Grodan

21 juni 2011 08:15

sv: ja, SOAD var grymma! :D Ren lycka att se dom live alltså :)

http://reneesmedhult.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 10 mars 2014 13:19

japp längesen... men jag är nog inte direkt tillbaka bara för detta inlägget.. ville bara uppdatera er som fortfarande syns till h'r lite... 2013 - Hus 2014 - Bebis Ingen är lyckligare än jag ♥ ...

Av Johanna - 4 januari 2013 06:58

hus nu... helt sjukt faktiskt :) ca 8 timmar tog det för alla arbetare att sätta ihop vårt "lilla" slott :) Eller okej, de saknas pannor på taket och lite arbete inne i huset men om vi säger såhär då.. efter ca 8 timmar stog där ett hus som for...

Av Johanna - 27 december 2012 09:05

Här är jag uppe med tuppen.. tvättid. Skönt och ha det gjort... sen blir det väl till att åka till tomten och skotta snö... dock plusgrader idag så tungt lär det va. Men thats life :)   Jag har tyvärr inga direkta julklappar att skylta med.. ...

Av Johanna - 21 december 2012 08:46

Idag går vi på julledigt, herre'je va skönt de ska bli. Behöver de efter en tuff höst.. Men först ere julfest med jobbet ikväll.. trevligt värre :)   Passar även på att önska alla en riktig   GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR ♥   ...

Av Johanna - 17 december 2012 08:29

julafton om EN vecka... say whaaat?! Har inte nån koll i år känner jag, tiden bara rusar förbi. Hemma finns absolut nada julstämning, stakar och stjärnor är uppe och en provisorisk adventljusstake. Finns ingen ide att julpynta i år känner vi.. ...

                Jag finns på:

                  yohaana

 

 

Translate

Arkiv

Tidigare år

 

 

 

 

 

 

 

 

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards