Dream as if you could live forever... Live as if you only have today.

Alla inlägg under juni 2011

Av Johanna - 12 juni 2011 21:21


You tried to break me
You wanna break me
Bit by bit
That’s just part of you

If you were dead or still alive,
I don't care...



This is GOOD shit... ear candy!
 

 

Av Johanna - 12 juni 2011 14:14


 

solen sken hela långa dagen igår och på kvällen fick jag träffa min älskade gumms

som betyder såå mycke för mig.. tveka aldrig på de!

vart en rätt sen kväll och en tidig morgon m. tvätt så medans de föll 20 droppar regn och en eller två blixtrar senare på förmiddan så somna jag på soffan för att vakna upp till sol och värme igen..

de bir inte fler knop än såhär idag känns de som...

söndag = ångest

ångest = softish.. :)

så ta hand om er och ha en fortsatt trevlig söndag.. tjing!

Av Johanna - 11 juni 2011 07:51

ja jag har nog en mänsklig tupp här i huest... kl. 06.40 hörde jag nån smög ner för trappan och slog igång wii'et... :)

jag blunda och somnade om... nu för en liten stund sen hör jag tupp nr 2 smyger ner..

och nivån ökar ganska snabbt där nere framför tvn....

ingen ide att försöka sova mer.. :)

grabben har haft en kompis här i natt.. och hej åh hå.. prata man så mycke innan man skulle sova då?!.. hihi jaa klart man gjorde, jag e tjej..kanske prata ännu mer?!.. :)


ska strax hoppa in i duschen för att sen ta med mig grabben och dra vidare ut i sommar solen... sen hoppas jag på att få träffa pullan min ikväll.. :)

saknar henne!

men ha en trevlig lördag... ♥

Av Johanna - 10 juni 2011 17:52


   överlyckliga killar som äääntligen får sitt efterlängtade sommarlov..

herre jesses... grabben börjar 4ran i höst.. ujujuj.. :)

nästintill lite galet.. faktiskt.

påtal om skolan åså.. fick ett brev på posten idag.. ett udda kuvert med udda handstil... vad är detta va min första tanke såklart..

öppnade upp och där i va två papper.. ett dataskrivet A4 med text..

de andra va ett handskrivet papper som jag skrev 1996..

fatta de e sjuuukt längesen! :)

vi alla hade skrivit ett varsitt papper med vad vi trodde vi gjorde om 15år..

så har våran dåvarande lärare sparat detta och har nu skickat ut de till alla oss föredetta elever.. :) de stämde inte riktigt men ändå ganska bra.. haha..

sånt tycker jag e SJUKLIGT kul och jag uppskatta verkligen att få detta hemskickat såhär många år i efterhand.. :) glad blir jag! hihi

har förövrigt bara legat och solat sen jag kom hem från jobb... sjuukt hett idag men jag klagar inte.. jag gillar de och kan inte låta bli att längta tillbaka till den varma ö vi besökte i April... über underbart.. :)

grabben har tom badat idag.. burr säger jag men samtidigt.. blir de såhär varmt i morron me så e de nog jag som tar mig ett dopp.. för i morron blir de sooooola hela långa dagen på mitt favvo ställe.. yeey. love it!

Av Johanna - 10 juni 2011 07:15

Tröttsam natt... kunde inte sova igår samt vakna jag tidigt !! (03.50) i morse av nån JÄTTE insekt som typ måste ha fastnat i springan på fönstret.. för de va ett jäkla surrande och burrande..


ska om ett tag iväg på skolavslutningen.. sån himla tur med vädret oxå.. stråålande sol.. ♥

har vart fint väder (sol och blå himmel) i över en vecka nu.. från förra onsdan (?) och ser ut att hålla i sig fram till sönda.. :) mee like.. kan jag passa på att bättra på brännan under lördagen då inget annat är inplanerat.. :) grejt!


kanske återkommer med lite bilder på skolans finaste pojke senare.. :)

trist att inte bejbii kunde komma med.. men så ere ibland när man e brandman och bor på olika håll.. ;) *puss på rej*


ha de fint alla... tjingis!

 

Av Johanna - 9 juni 2011 22:34

kvälls tankar..


Takida - Between the lines (Orchestral Version)

Av Johanna - 9 juni 2011 18:31

att jag inte har några bra skor alt. stövlar till nästa helg.. vägrar ha mina converse eller adidas för regnar de och blir massa kladd.. BIG no no med de vita skona då... så ja de va ju bara till att klicka hem lite igen då.. :) gött..

asså längtar som aldrig förr just nu.. fattar knappt att de redan är nästa helg...

AS häftigt!

& i morron är de skolavslutning.. mysigt!


 

Av Johanna - 9 juni 2011 15:04

Kan inte hjälpas.. jag gillar denna! :)



Anywhere you are, I am near
Anywhere you go, I'll be there
Anytime you whisper my name, you'll see
How every single promise I keep
Cuz what kind of guy would I be
If I was to leave when you need me most


What are words
If you really don't mean them
When you say them
What are words
If they're only for good times
Then they don't
When it's love
Yeah, you say them out loud
Those words, They never go away
They live on, even when we're gone


And I know an angel was sent just for me
And I know I'm meant to be where I am
And I'm gonna be
Standing right beside her tonight
And I'm gonna be by your side
I would never leave when she needs me most ♥

                Jag finns på:

                  yohaana

 

 

Translate

Arkiv

Tidigare år

 

 

 

 

 

 

 

 

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards