Dream as if you could live forever... Live as if you only have today.

Alla inlägg under juni 2011

Av Johanna - 2 juni 2011 20:17

kikar in en liten snabbis bara... :)

allt känns toppen och de är såå skönt att vara ledig från jobb..

har spenderat dagen hos syster då hennes minsting fyllde ett år igår.. :)

mosters gull-fis

så idag va de kalas för hela slanten.. :) mega mys i de fina vädret..

snart blir de till att bege sig ut till nån resturang och äta gott och mysa massa..

älskar den här tiden på året.. love love love :)

ha de fint alla... kramar från mig!!

Av Johanna - 1 juni 2011 19:10

Lillasysters nya singel.. Så jävla bra! ♥

Nu är det bara så många minnen kvar
Du var så underbar, så jävla fin
Nu är det slut och det finns inget kvar, nu finns bara jag
(Var det dig eller mig det var fel på?)

DU, det är över nu och all våran tid är slut
För det finns inget kvar (finns inget kvar)
DU, det är över nu och det känns galet sjukt
Jag mår så jävla bra (mår så jävla bra)...

Av Johanna - 1 juni 2011 14:13


LEEEEDIGT... :)

Av Johanna - 1 juni 2011 07:18

onsdag... eller typ "fredag".. sista arb. dagen sen 5 dagar ledigt.. snacka om behövligt.. samt att de är 1:a JUNI.. helt galet fort tiden går.. hmmf.. vet eg inte va jag tycker om de.. men men.. what to do what to do?!?!.. :)

i natt fick jag inte ihop många timmar... förstår inte hur detta har kommit sig.. från att ha vart sjukt kvällstrött och somnat typ kl 20 på soffan till att ligga vaken fram till typ 02.30? kanske slura tio minuter här och tio minuter där.. men inte mer än så..

så idag va de lite segt att komma upp... ;) men värt de

de finns dock en anledning till att jag inte riktigt sov mer i natt.. för de absolut första så kunde jag inte sova.. men för de andra så fick jag ett mess runt 01 i natt.. och jag kunde bara inte låta de vänta tills i dag.. tycker så förbannat synd om dig och jag önskar jag kunde göra nånting för att få dig må bättre... men milen är långa så de va en självklarhet att försöka göra de lite bättre via mobilen... :( *krama*


idag efter jobb ska jag och mor min åka och köpa presenter till mosters lilla gull-fis som fyller ETT år idag.. :) kalas i morron.. ♥

frågan är bara.. vad köper man till en liten ett åring.. ?! borde iofs vara lättare de än att köpa till en kräsen 10 åring.. men hmm... jag känner mig rätt vilsen faktisk!.. :)

                Jag finns på:

                  yohaana

 

 

Translate

Arkiv

Tidigare år

 

 

 

 

 

 

 

 

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards