Dream as if you could live forever... Live as if you only have today.

Alla inlägg under maj 2011

Av Johanna - 26 maj 2011 21:55

neråt?!...

Hur fan kommer de sig.. snacka om en svacka..

För bara några dagar sen så kändes de som att inget kunde rubba mig.. Nu känns allt sådär as kasst igen... Blir så less.. jag vill verkligen inte sitta med massa obehagliga känslor i kroppen.. spy galla över vissa på jobbet osv..

Saker som sagts idag fick mig att börja tänka.. vilket är positivt.. men de gav mig även en otrolig negativ och tråkig känsla... -vafaan säger jag bara!! gaahh... varför? :(

Jag vill inte de.. men samtidigt förstår jag..


Åhh jag e så überkänslig idag verkligen... Va in på en blogg nyss som innehåller mycket bröllopsfoton...

och hennes senaste inlägg va från min brors bröllop...

åh jag börja fan gråta när jag titta på bilderna.. sååå sjukt fina bilder.. otroligt duktig fotograf den tjejen... har världens finaste bror med fru ♥


shit va mycke svammel de blir nu... Men kan lika bra fortsätta lite till..

Jag och grabben har suttit och kollat på film sen kl 19... lååååång film men dom e så bra tycker jag.. Jack sparrow.. han e fan rätt het i sina nääästy piratkläder ändå.. rollspel nästa bejbii?!.. ;) haha nä du e så het ändå!

Ahh jag e sjukt nojjig över i morron oxå.. faan tänk om de inte blir bra.. kommer drömma mardrömmar i natt jö.. ;)


och på tal om natt.. ska nog ta och lägga mig nu.. låång dag i morron.. trött e jag inte men måste lämna datorn annars blir jag kvar här och de blir ännu mer svammel än va de redan är.. :)


så...sov gott.. puss & kram   

Av Johanna - 25 maj 2011 12:38

or?! njaa

En gamal denga som kom upp på radion.. va inte igår man hörde den.. :)


Onsdag idag juh.. vilket betyder att HALVA veckan redan har gått.. riktigt gött

+ att de e löning, en bra löning me vilket e shysst.. :)

Tandläkaren igår..och jag gick därifrån inte så faligt mycke fattigare faktiskt men desto gladare då allt såg "fint" ut..wiie!.. :)

Bion är bokad tills på fredag och de ska bli mys att få umgås som familjen H:son ♥

Lördagen vankas lite fest.. de är med blandade känslor jag ger mig in i de.. men jag får försöka gilla läget.. de kanske blir bra ändå.

Annars rullar livet på i vanlig ordning.. känner dock att jag har lite bloggtorkisch så ja.. jag avslutar här och återkommer när jag har nåt mer och säga! eller så får jag börja med de som alla andra kör med.. "1-30 dagar" .. funkar ju iofs ypperligt när man har som sagt "torka".. får se.. tjing så länge!

Av Johanna - 23 maj 2011 21:10

grabben har precis lagt sig och här sitter jag med lurar i öronen och pumpar in musik i huvudet

ska försöka blåsa ur alla tankar som snurrar.. förstår inte varför dom finns där...

de va då.. nu e nu?!! right?!

 


Av Johanna - 23 maj 2011 18:50

men måste säga de att jobbar man med service så kan man FAN vara trevlig i telefon.. hade de inte vart för att de vart fullbokat hos hon trevliga så hade jag ringt och avbokat direkt just pga otrevlig personal..

nu hoppas jag bannemej att ni gör ett bra jobb. hmmf!

dryga uppnosiga frisörer


 

Av Johanna - 22 maj 2011 21:15

Jaha.. då va de söndag igen då.. Ångest är bara förnamnet... *suck*

Men jag har iaf haft en bra helg och de får jag tacka vänner och *piiip* för...

I fredags va de en über grejt kväll... Grill & Poolbad som jag skrev tidigare..

funny funny :)

sen i går drog jag vidare och hade en trevlig kväll hemma hos *piip* & syster..

kom hem idag och då väntade tvätt och lite städ.. haft toppen väder hela helgen.. såå jäkla najs..

nu ska jag snacka lite skit med A.. sen blir de sängen! PÖSS & najtiii

Av Johanna - 20 maj 2011 15:51

vi firar väl in helgen med lite skjööööön mjusik, right?!

Klart vi gör!.. :)


Dead by April - Whitin my heart

Får ursäkta "kvallan" då denna tydligen är tagen från P3?!...alla andra e bara teasers, men finns på spotify... såklart.. ;)

meeen denna duger på "lagom" volym.

eller... menar finns de nåt som heter -lagom volym?!.. :)

minns fredagens kaos framför DBA... haha

3-4 rediga skallningar, blåmärken och blödande fötter... rock!


In Flames - Deliver Us

Detta kommer bli grymt till sommaren...Nytt från In flames.. me like alot!

Live för andra gången... längta ihjäl typ :)

  


nej nu ska jag ta och plocka ihop lite grejer inför kvällen..

ska ut på sjön om en stund och sen blir de grill & pool bad med vänner

skoj skoj!! vi ses

Av Johanna - 20 maj 2011 07:27

Ja klart de kan men just nu e jag rätt nöjd ändå...

saknar dock de där mysiga pussarna & kramarna..

Meeeen

Solen skiner och de är FREDAAAAG!... wiihoo!

Av Johanna - 19 maj 2011 17:48

K.Ä.R.L.E.K ♥

          




Kände bara för att dela med mig av min lycka! :)    

                Jag finns på:

                  yohaana

 

 

Translate

Arkiv

Tidigare år

 

 

 

 

 

 

 

 

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards