Dream as if you could live forever... Live as if you only have today.

Alla inlägg under maj 2011

Av Johanna - 19 maj 2011 12:24

Ge mig sommar nu, nu.. NUUU!


Daaaansa!!


Av Johanna - 18 maj 2011 21:34

Börjar med att säga.... -Hoppas allt löser sig! ingen e värd att må skit..
be henne hålla sig till sanningen.. och hälsa från mig.. ;) 

sen vill jag bara dela med mig av att jag bara ÄLSKAR att klicka hem saker

de får humöret att gå upp lite mer än vanligt

wiie hoo.. :D

snygga snyggare snyggast

 

nu blir de sängen och en bra bok.. najti najt ♥

Av Johanna - 18 maj 2011 14:39

Solen skiner på oss idag... åhh va jag gillar't.. :)

saknar bara lite ledig tid till att verkligen få "vara" i solen.. men de kommer till helgen såg de ut som..

passar iofs på så gott de går här på jobbet med.. alla raster ligger man död i solen och bara njuter.. :)


Annars sitter jag bara och drömmer mig bort just nu.. e rätt duktig på att sitta och dagdrömma om saker och ting faktiskt.. hihi

men ibland så känns de så himla långt borta och då e de inte lika kul.. så då får man bryta den tankebanan för en stund.. :/


jäjä.. sluta drömma, börja jobba! vi ses

Av Johanna - 17 maj 2011 20:35

.. nya trädgårdsmöbler"... :)

jag har vääärldens bästaste pappa.. ♥ Tack!

de blev så fint så... tänk så de ska drickas kallt och gott där i sommar medans köttet ligger på grillen.. mumma... längtar inte ett dugg nej nej... eller JOJOJOOOOOO!!


Idag är de bara en månad kvar tills jag/vi flyr för en helg.. GYTT satan...


AHHHHH de kommer bli sååå JÄVLA grymt!!!

Av Johanna - 17 maj 2011 12:46

Finner inga ord för tillfället så eg vet jag inte varför jag ska skriva nåt här..?!

Boreout är allt jag har att säga..


  

Av Johanna - 16 maj 2011 09:37

Kan för tillfället bara säga en sak.... FYYY FAN va trött jag är?!

Hade behövt de där pillret jag tröck i mig i fredas mer idag än då kan jag säga..

uäk!

I morse när klockan ringde så bara.. nää de e fan inte sant.. PALLA med jobb!

meeeeen de va bara att som sagt.. pallra sig upp de och se glad ut.. vilket misslyckas totalt.. :)

efter en sömn på samanlagt 1-2 timmar max så känner man att man inte e 20 längre..

även fast jag haft två nätter efter de med betydligt mycke mer sömn..

de kommer efter som man brukar säga.. :)


Och regnet de bara öser ner.. fan va depprimerande de är...

de är mycke som får mig på fel bana när jag inte är riktigt hundra

jag vill bara vara ledig nu ett par dagar och bara va.. skulle kännas förjäkla skönt..

men bara att hålla ut 2½ vecka till sen är de 4dagar ledigt..

och sen så blir de ju en liten mini semester på hotell osv så ska väl eg inte klaga

eller rättare sagt de blir 2 mini semestrar med hotell inom en snar framtid..


Jag har de ju rätt bra ändå... :)

Tjing!!!!

Av Johanna - 15 maj 2011 19:31

Börjar med att säga som så... TACK som fan alla i hytt 8438... Pullan och hennes galning till karl *skratt*.. plus såklart bejbiilove.. :)

En av de sämre kryssningarna men med erat sällskap så gjorde vi den till en av de bättre.. :)

Minnen minnen minnen.. haha

De va min sjätte kryss... och jaa.. jag vet faktiskt inte längre... Får se om jag ens kommer befinna mig på kryssningen i höst..??!!

Jag känner mig rätt "klar" med de här kapitlet nu...

Men bäst ut va iaf Death Destruction... Avslutar inlägget med deras singel Fuck yeah!




Av Johanna - 13 maj 2011 13:10

Nu drar vi...

  Vi ses!

                Jag finns på:

                  yohaana

 

 

Translate

Arkiv

Tidigare år

 

 

 

 

 

 

 

 

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards