Dream as if you could live forever... Live as if you only have today.

Direktlänk till inlägg 26 maj 2011

Kurvan gick helt plötsligt....

Av Johanna - 26 maj 2011 21:55

neråt?!...

Hur fan kommer de sig.. snacka om en svacka..

För bara några dagar sen så kändes de som att inget kunde rubba mig.. Nu känns allt sådär as kasst igen... Blir så less.. jag vill verkligen inte sitta med massa obehagliga känslor i kroppen.. spy galla över vissa på jobbet osv..

Saker som sagts idag fick mig att börja tänka.. vilket är positivt.. men de gav mig även en otrolig negativ och tråkig känsla... -vafaan säger jag bara!! gaahh... varför? :(

Jag vill inte de.. men samtidigt förstår jag..


Åhh jag e så überkänslig idag verkligen... Va in på en blogg nyss som innehåller mycket bröllopsfoton...

och hennes senaste inlägg va från min brors bröllop...

åh jag börja fan gråta när jag titta på bilderna.. sååå sjukt fina bilder.. otroligt duktig fotograf den tjejen... har världens finaste bror med fru ♥


shit va mycke svammel de blir nu... Men kan lika bra fortsätta lite till..

Jag och grabben har suttit och kollat på film sen kl 19... lååååång film men dom e så bra tycker jag.. Jack sparrow.. han e fan rätt het i sina nääästy piratkläder ändå.. rollspel nästa bejbii?!.. ;) haha nä du e så het ändå!

Ahh jag e sjukt nojjig över i morron oxå.. faan tänk om de inte blir bra.. kommer drömma mardrömmar i natt jö.. ;)


och på tal om natt.. ska nog ta och lägga mig nu.. låång dag i morron.. trött e jag inte men måste lämna datorn annars blir jag kvar här och de blir ännu mer svammel än va de redan är.. :)


så...sov gott.. puss & kram   

 
 
Mia

Mia

27 maj 2011 08:20

Skoj att du kikade in på min blogg, ja huset är nybyggt och det är så skoj att få vara med att starta upp ett nytt boende

http://lill-mia.bloggplatsen.se

 
Eva

Eva

27 maj 2011 15:06

Haha!! Säkerhetskoden jag fick nu var k r a m :D
Sv: Ja, vi får lämna våra grabbs och ta vårat snigelskal och dra iväg någonstans! Det är så fantastiskt härligt att bara vara. Förra året for vi bara 1.5 mil bort, med en toppenbadplats, bara vi :) Vi drack och åt gott, badade och myste på. Sov, slappade, läste och bara mådde allmänt gott.
Bara vädret blir därefter så far vi :)

Trist när man först mår toppen, men så plötsligt bara dalar det..

Och.. Jack Sparrow. Mmm ;)

Ha det gott!
Kram :)

http://www.evislillablogg.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 10 mars 2014 13:19

japp längesen... men jag är nog inte direkt tillbaka bara för detta inlägget.. ville bara uppdatera er som fortfarande syns till h'r lite... 2013 - Hus 2014 - Bebis Ingen är lyckligare än jag ♥ ...

Av Johanna - 4 januari 2013 06:58

hus nu... helt sjukt faktiskt :) ca 8 timmar tog det för alla arbetare att sätta ihop vårt "lilla" slott :) Eller okej, de saknas pannor på taket och lite arbete inne i huset men om vi säger såhär då.. efter ca 8 timmar stog där ett hus som for...

Av Johanna - 27 december 2012 09:05

Här är jag uppe med tuppen.. tvättid. Skönt och ha det gjort... sen blir det väl till att åka till tomten och skotta snö... dock plusgrader idag så tungt lär det va. Men thats life :)   Jag har tyvärr inga direkta julklappar att skylta med.. ...

Av Johanna - 21 december 2012 08:46

Idag går vi på julledigt, herre'je va skönt de ska bli. Behöver de efter en tuff höst.. Men först ere julfest med jobbet ikväll.. trevligt värre :)   Passar även på att önska alla en riktig   GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR ♥   ...

Av Johanna - 17 december 2012 08:29

julafton om EN vecka... say whaaat?! Har inte nån koll i år känner jag, tiden bara rusar förbi. Hemma finns absolut nada julstämning, stakar och stjärnor är uppe och en provisorisk adventljusstake. Finns ingen ide att julpynta i år känner vi.. ...

                Jag finns på:

                  yohaana

 

 

Translate

Arkiv

Tidigare år

 

 

 

 

 

 

 

 

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards