Dream as if you could live forever... Live as if you only have today.

Alla inlägg under maj 2011

Av Johanna - 11 maj 2011 18:46

jag har fortf känningar av gårdagen men idag är de såååå mycke bättre :)

de gör mig glad och de ger mig ny energi..

tvätten är tvättad, middagen lagad/äten och disken diskad... skönt!

förhoppningsvis mår jag ännu bättre i morron..


sitter just nu och väntar på att torkskåpet ska torka klart en del av min tvätt.. och medans de sker så har jag fixat lite ny musik till mobilen till helgen....

samt så sitter jag och kollar på hotell för kommande helg framöver.. vill man ha rum får man va ute i god tid...

de ska bli sååååå jäkla shysst :) kan inte bli annat med rätt sällskap ♥


förutom mitt mående just för tillfället så känns allt så himla bra.. de mesta släpper mer och mer från kroppen och jag tycker inte att vissa saker är lika jobbiga längre...

ingen är gladare än jag.. :)

i morron händer de en liten rolig sak på lunchen faktiskt.. ska åka och kolla på en sak..

hmm undra va de kan vara mån tro?!... ;)

kanske inte blir så men alltid kul och kolla...


nu är spelschemat släppt oxå... hmm undra hur pass klar i skallen man är 01.45!?!haha vi alla vet ju hur de har vart tidigare gånger.. haha

har i stort sätt alltid minnesluckor nångång under kvällen... :)

ska ta och kolla upp lite saker inför helgen me.. annars kommer jag stå där i sista minuten... som vanligt när de gäller mig.. men jag ser väääldigt mycke fram emot den här helgen ihop med 3 av de bästa.. ♥ vi kommer äga!


nej nu babblar jag mest massa skit... men blir så när jag mår bra.. :) 

vi ses!..

 

 

Av Johanna - 11 maj 2011 07:57

jaa.. de fick jag bevis på igår.. ♥

När jag låg och hade så sjuuukt ont..

fosterställning och tårar.. kunde knappt gå eller stå...

så kom min älskade ängel och hjälpte mig.. dvs med en påse från apoteket.. :)

och hjälpte mig med att fixa middag till grabbarna osv

Betyder mycke!

idag känns de liiiite bättre iaf..


Kärlek till dig


 

Av Johanna - 10 maj 2011 10:03


för idag är de MIN födelsedag...

*****



mår inte så mycke bättre idag faktiskt.. känns verkligen as kasst :(

men alla goa sms/samtal jag fått här på morgonen har gjort de lite bättre iaf

så tack. ♥


annars skiner solen på oss idag och de e riktigt varmt och gött ute

i like!

men ska avsluta här nu.. vi ses!


  



Av Johanna - 9 maj 2011 22:00

Fy fan va jag mår kasst... Ska kolla BB nu.. Blääääää!!

Av Johanna - 9 maj 2011 13:08


De här e f*n inte roligt.... Jag har trääääningsvärk! :)

En enorm sådan oxå.. haha

 

Av Johanna - 8 maj 2011 19:18

Tack underbara ni för alla FINA presenter...
Riktigt uppskattat från oss båda
♥♥♥

Fan vilken METAL sommar jag kommer ha.. heeelt sjukt :)

men fan så roligt... WIIIEE!!!

listan är lååååååång

*lycklig*

 

Av Johanna - 7 maj 2011 20:18

Ja må han leva ja må han leva ja må han leva uti hundrade år...

GRATTIS älskade lilla skit ungen min...

Tio år idag....

Kärlek till dig ♥




I övrigt i dag så har jag inte gjort överdrivet mycke som ni så väl kunde läsa i tidigare inlägg... :) Fast de är ändå inte hela sanningen...

Jag klev faktiskt upp hyffsat tidigt idag och gav mig ut på en powerwalk... vart 8,5km... tok slut när jag kom hem igen.. :)

sen nu på kvällningen så har jag stått i köket och bakat hej vilt...

gottis till i morron

då de ramlar in lite folk...

tyvär fick jag ett samtal nyss av en otroligt betydelsefull flicka.. att hon inte kunde komma pga av sjukt barn.... de e helt okej för vi ses nästa helg... :) party party!  




 

nej nu ska jag fortsätta snacka skit med A....

saknar ju den människan när vi inte hörs.. så måste ju passa på när tillfälle ges! :)


PÖSS!

Av Johanna - 7 maj 2011 14:09

Fy fan va jag mår bra nu... Allt känns så förbannat bra.. Sitter ute på min uteplats och solen hettar.. Himlen är blå utan några moln... Vinden är bara en lätt bris... Precis lagom, har ätit en magnum caramel & nuts och den smaka ljuvligt.. Ljudet från båtar och fåglar är mycke rogivande för en lantis tjej som mig :) De enda som finns att klaga över är att min loverboy inte kan vara här hos mig.. Saknar dig!! Annars är allt verkligen på topp.

                Jag finns på:

                  yohaana

 

 

Translate

Arkiv

Tidigare år

 

 

 

 

 

 

 

 

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards