Dream as if you could live forever... Live as if you only have today.

Alla inlägg under maj 2011

Av Johanna - 6 maj 2011 16:36


I Just Wanna Lay In My Bed
Don't Feel Like Pickin' Up My Phone
So Leave A Message At The Tone
'Cause Today I swear I'm Not Doin' Anythin'

Av Johanna - 5 maj 2011 18:50

idag när jag kom hem från jobbet så hade fågel jävlarna haft fest... de låg sopor ÖVERALLT på min uteplats...

bara till och börja plocka de när man e så jäkla dum och glömmer slänga dom

*stor fet suck*

sen går jag här i lugnan ro och vattnar blommorna och upptäcker att min söta goa älsklings kisse hoppar runt på 3 ben.. ?! vattenkannan flyger all världens väg och jag sätter mig med tösen i knät... tassen är JÄTTE svullen... dubbelt så stor mot den andra..

mamma trodde att de kan va ormbett eller nåt sånt...?!

fullt tillåtet att röra vid den men hon kan inte stödja sig på de... gull snuttan min ♥

hoppas de blir bättre utan

vet. hjälp...


  

Av Johanna - 5 maj 2011 08:09

så va jag skit hajpad över grabbens födelsedag... i år känns de bättre.. mer kontroll över läget

presenter är inhandlade och jag vet vart jag har mig själv..

men fortfarande kan jag inte riktigt fatta att "lillskiten" blir TIO år... vafan jag e ju bara barnet själv ju.. haha..

Snart kommer tonåren och efter de kroglivet och därimellan tjejer, nikotin & fylla 

Samtidigt som de skrämmer mig en del så ska de bli riktigt spännande att följa detta i unga år :)

De kanske e först då man kommer förstå ens egen mammas oro??!.. :)

Av Johanna - 4 maj 2011 16:16


44 dagar kvar ♥


precis hemkommen från jobb 

idag är de städ och tvätt som står på schemat

motivationen på topp

yeah right!!?

men bara att börja de.. för i helgen ska de f*n vara fint när gäster rullar in

Av Johanna - 3 maj 2011 18:14


HÖJ VOOOOOLYYYYYMEN FFS!!!!!!!!!



De rycker i skinkorna

Jag vill dansa !!

Och bli varm

Ge mig sommar och värme så man slipper stå i duschen EN timme för att få upp kroppstempen!

KATASTROF för f*n

Av Johanna - 2 maj 2011 18:28


46 dagar kvar ♥


shit va jag längtar.. helt sjukt!

men först ut är Blowsight & Dead by April

 

Av Johanna - 2 maj 2011 14:35

ja då va man tillbaka i vardags lunket igen då...

kan ju inte påstå att de känns sådär jätte "bra" men tyvärr inget man kan göra nåt åt..

sitter på jobbet igen då med ny arbetsgivare (igen).. trött som en vet inte vad.. jetlagén har ännu inte riktigt släppt

vaknade 04:50 i morse.. tvärpigg.. hur kul är de?!

dock har hela helgen vart så men trodde den skulle släppa lite efter lördagens sena kväll/natt.. men tydligen inte.. :)


Men en sak som är fruktansvärt säker e iaf att jag saknar värmen någe så sjuuuukt mycke.. de där 30-35 graderna dygnet runt typ.. åhh GE MIG... de e för fan kallt här hemma :(

Av Johanna - 1 maj 2011 13:50

finner inga ord för hur underbar resan var....

jag vill bara tillbaka tillbaka TILLBAKA..

värmen, solen, de ljumma kvällarn, de trevliga folket, massagen, havet & vågorna

ALLT mer eller mindre...

jag/vi KOMMER komma tillbaka till denna underbara ö, va så säkra! ♥


Bilder kommer komma upp mer eftersom men ni ska få ett smakprov här..


       

Klicka på bilderna för att få större bild   



Men den bästa dagen av dom alla var denna...


                Jag finns på:

                  yohaana

 

 

Translate

Arkiv

Tidigare år

 

 

 

 

 

 

 

 

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards