Dream as if you could live forever... Live as if you only have today.

Alla inlägg under oktober 2010

Av Johanna - 15 oktober 2010 20:36

ibland känner jag mig superduper glad..

sen på ett finger ryck så kan jag bara känna mig så enormt lessen o ensam..

jag saknar känslor jag saknar närhet..

sen kan de vända och bli bra igen...

rollercoaster

 

jag skippa afterworken med grabbarna ikväll... kände bara för att åka hem efter besöket hemma hos mor o far...
men de va trevligt där.. god mat, lite skratt o mest mys...
mös även med min andra kisse som bor där hos dom... chiliiboo'en min....
hon låg i mitt knä och ville smaka kaka såklart.. lika godisgris som matte sin.. :)

 

sen fick jag även topparna klippta... tack mamma du e en ängel... samt att hon klippte upp de lite... kanon!
nu ligger jag och myser i soffan med Doris och snackar skit med herr Högman.. :)

Ögnar lite på Idol me, eller kanske mer lyssnar än tittar...

 

uhh va jag tycker detta e drygt nu... fyy usch åh blä!

har inte ens en "bra" låt att bjussa på.. Illa!

ha en fortsatt trevlig kväll..

Pussen o kramen

Av Johanna - 15 oktober 2010 12:14

and I want it now..



Jaha.. K.I.N.G fredag idag då...

Känns juh soft

Grabbarna vill ta en afterwork öl idag... hmm får se då om jag pallrar mig dit efter jag kommit hem från mamma & pappa..

Får kanske passa på att göra de nu när man inte har grabben som jag haft ALLA andra gånger.. :)

Vi får se helt enkelt.. kan bli skoj, med några av världens knasigaste människor ;D
Men först som sagt blir de ut till mamsi och ut i skogen och leta inredning..

Vad de blir får ni se sen när allt är klart :)


nää ska försöka göra ett sista ryck nu innan man tar helg..

Ha de så bra alla , Tjing pling.. ;)


Av Johanna - 14 oktober 2010 20:37

...vissa saker som gör mig lessen...

men de finns även saker som gör mig glad, små små saker..

Samtalet med en ynka liten hälsning från en som jag inte träffat på typ 9år...

De gjorde mig glad

 Jag glömmer inte och tydligen inte hon heller :)

Tack sis för att du ringde, de gjorde hela min kväll..

 

 

de kan inte hjälpas men jag verkligen diggar dessa grabbar :)

och så blev jag fruktansvärt fest sugen

bara så helt plötsligt

hmm... ;D



annars så tror jag att världens största blodkärl har sprängts i mitt öga igen..

yeey va RÖTT de är... helt sjukt!

samt F.R.U.K.T.A.N.S.V.ÄÄÄ.R.T ont i min hals

kan juh knappt svälja.. :(

Vad Är Felet?!

Detta ger mig glada minnen.. :)

Av Johanna - 14 oktober 2010 15:34

 

 

..aldrig hoppas för mycket

De blir bara surt i slutändan.

Nya tag i april

Av Johanna - 14 oktober 2010 08:39

 

 

.. då jag måste tro på mig själv och stå på mig lite extra...

Håll tummarna för de gör jag!

Av Johanna - 12 oktober 2010 19:38

Nu måste nog johanna ta fram sina sykunskaper...
Då jag gått ner i vikt och
typ alla mina jeans sitter slappt i röven så måste juh nåt radikalt göras...
Fy så obekvämt detta problem är enligt mig..

och de är juh närmare säkert 10 par som måste fixas, suck men men!
Men inget jag blev förvånad över då de senaste jeansen jag köpte fick jag gå ner 1 kanske tom 2 stl på..

Kanske anses som orättvist då många andra sliter arslena av sig och jag sitter hemma och moffar i sötsaker och inte rör ett finger men ändå går ner... hmm. :)

Men nu blir de till att röra på de lilla fläsk jag har iaf...

har juh en beach 2011 att se fram emot.. ;D

och en shysstare mage och fastare rumpa har väl ingen tackat nej till, Right?!


From nu e de Jag å Paulo Roberto ;)

 

PÅ med musiken... nu KÖÖÖÖR vi!

 




Want you to make me feel like I’m the only girl in the world
Like I’m the only one that you’ll ever love
Like I’m the only one who knows your heart
Only girl in the world…
Like I’m the only one that’s in command
Cuz I’m the only one who understands how to make you feel like a man

Want you to make me feel like I’m the only girl in the world
Like I’m the only one that you’ll ever love
Like I’m the only one who knows your heart
Only one…

Av Johanna - 12 oktober 2010 11:47

Har suttit nu i flera timmar och bara stirrat in i skärmen..

De lilla jag får gjort tar 1 timme ist för 10 min känns de som...

Motivationen på topp här verkligen!

MEN de jag behöver göra får jag gjort.. tro inte att jag bara släpper allt och skiter i de ne ne... fel av er isf :)


  • Tillåt aldrig mig att tillåta grabben leva på mig när han är i vuxen ålder!

Lätt för mig att säga nu, visst... men vuxna människor som lever på sina föräldrar ÄVEN fast de är vuxna och fullt kapabla till arbete..

såna förstår jag mig inte på.. och heller inte föräldrarna.. Vet att som förälder gör man allt för att sina barn ska vara glada och trivas men nån måtta får de väl vara... man får leva efter sina tillgångar, Right?!

De är så jag har blivit uppfostrad och jag är fruktansvärt glad för de idag..

Och de är så även jag kommer uppfostra mina barn.. samt nåt som redan pågår!

De finns ingen som är perfekt och definitivt inte jag, inte dit jag vill komma.

Jag bara yttrar mina åsikter


  • Sen..... Hur i h-vete ska jag lyckas hitta en tröja som jag vill ha men som jag inte hittar nånstans?!

DE stör mig.... fast de jag gillar mest är att den är så pass udda då så att alla inte har den.. och bättre än så kan de inte bli juh.. :)

Jag får helt enkelt fixa de på annat sätt... :)


  • För de tredje... som oxå stör mig är att alla tröjor jag hittat med ett annat motiv jag vill ha kostar mellan 4oo-5oo spänn...

Och jag är såååådääär sugen på att kosta på mig en sån när jag ska klippa sönder den, Visst finns de billigare sådanna tröjor men hur snyggt är då motivet..

Inte alls!

Men jag ska lyckas hitta nåt som passa just MEJ!


  • Sen en sista sak som jag stör mig på...
    varför kan jag inte bara få bli frisk från min förkylning nångång?!

Har haft ont i halsen i snart 3 veckors tid.. är de Okej eller?!

Typ inte nej.... och de gör riktigt ont oxå och nää de e troligen inte halsfluss för jag har ingen feber!

Jag bara känner i hela kroppen hur den elakaste förkylningsmasken bara äter upp mig inifrån och tar all min energi..

  • One more thing!
    Folk som gnäller..... uhhh för dom! så dax att sluta Gnälla :)

Äsch vadå... ibland så måste man väl få ge utlopp för de man har i sig samt tycker och tänker.. och sitter man på ett kontor helt ensam så finns de juh ingen annan än sin dator att prata med.. så jaa.. då blir de så här :)

Av Johanna - 11 oktober 2010 21:16

väcker både minnen o känslor...

 

                Jag finns på:

                  yohaana

 

 

Translate

Arkiv

Tidigare år

 

 

 

 

 

 

 

 

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards