Dream as if you could live forever... Live as if you only have today.

Alla inlägg under oktober 2010

Av Johanna - 5 oktober 2010 18:48

då får man ta till musiken...

Rammstein funkar!


Av Johanna - 5 oktober 2010 14:19

Tur de finns människor med MASSA glad energi som kan smitta av sig lite på mig

De HÄR gillar jag!

glädjeämne


Av Johanna - 5 oktober 2010 13:20

precis så de känns idag..

de e tisdag..

allt går svin bra.. NOT

jag e less så in i bomben..

Virus i ögona, kan inte göra ett skit åt de, fick nån salva som skulle "lindra"

försöker hinna med allt här på jobb men just nu står de upp i halsen och sen alla som vill ha "sitt" gjort först... Jag gör mitt bästa

Dock e mottivationen nere i botten nu.. så himla körigt jämt

Fan aldrig en lugn stund!

Och speciellt inte i mitt privatliv... kräks över de ibland!

 

Idag är en sån där dag man bara ser alla runt omkring sig som stora hat objekt...

då man stör sig på allt de gör eller säger eller vill ha hjälp med!

 

Kallas de PMS?!


Av Johanna - 4 oktober 2010 17:36

denna låt e juh låååångt ifrån hårdrock..

men som många vet om mig så är jag allätare eller jaaa.. typ iaf.. :)

men tycker iaf denna låten e sjuuukt underbar

K.Ä.R.L.E.K



utöver detta så blir de sjukan i morgon med mina ögon.. yeey kul!

Tack mamma. ;)

nääråå de e bra att du bryr dig om din lilla dotter   

Av Johanna - 4 oktober 2010 10:29

enligt min mening iaf... :)



jaha.. de har varit helg

jaa har inte så mycke och säga eg..

jobb idag för hela slanten som vanligt en månda lixom..

i natt har jag sovit som en skit.. hostan e bara såååå irriterande FORTFARANDE!

tror tom min förkylning har satt sig på mina ögon nu

för i morse när jag vakna så asså jag skojar inte om jag säger att jag va HEEL röd i ögona.. lite läskigt faktiskt!

sen kliar de i dom stundvis nu.. jag vill inte bli mer sjuk lixom.. de räcker!

annars så va jag ut en sväng i lördes.. va sååådär skoj kan jag väl säga

dock hade jag den inställningen redan på morgonen

men men.. asså den gav mig många skratt samtidigt som jag inte alls hade varken energi eller direkt lust till att just "gå ut" så de vart en rätt tidig hemgång för min del.. men tack för god mat och gott sällskap iaf. :)

fick även lära mig att de går att färga en vit skjorta i handfatet med rödvin för att sen torka den i ugnen och volá.. färdig att steka runt i på krogen!

haha för sköna människor asså!

sen igår vart de typ stan hela dan + lite annat..

sen så kom grabben hem på kvällen... gahh har saknat honom såå

vi låg och mös i soffan en stund innan han gav upp för att lägga sig i sängen ist

och just nu är de ett väääääldigt tjat om att jag ska vara med i ensam mamma söker ENBART för att han ska få vara med på tv.. :)

den lilla go biten!

Av Johanna - 1 oktober 2010 22:10

 


ger min underbara svägerska en liiiiten extra knuff ut i det nya livet :)

 

Känner ni för lite färg & stilrådgivning såhär till hösten?!

Tveka inte att kontakta House of Style

Har själv gjort en färgrådgivning och jag tycker de är mycke givande om man är osäker på vad som passar just mig allra, allra bäst.. :)


Är ni mer nyfikna på vad detta är så kan ni gå in på deras hemsida på nedanstående länk...

www.houseofstyle.se



Av Johanna - 1 oktober 2010 09:59

så nämnde jag nånting... om att min förkylning hade börjat bli bättre

Joo men hej ni.. vem försökte jag lura?!

tror snarare den har blivit sämre...

e så himla täpt i näsan nu så de e sjukt åt de..

har knappt varit de de tidigare dagarna,

men nu så verkar de ha kommit utan tvekan :)

men jag kanske har sagt de förr men säger de igen.. tacka g*****a för att

Olbas inhalator finns.. då jag hatar nässpray

helt underbar och kiklar gytt i näsan.. :)


________________________________________________


 

see yaa lovers!.. :)

                Jag finns på:

                  yohaana

 

 

Translate

Arkiv

Tidigare år

 

 

 

 

 

 

 

 

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards