Dream as if you could live forever... Live as if you only have today.

Direktlänk till inlägg 12 oktober 2010

men vad är detta?!

Av Johanna - 12 oktober 2010 11:47

Har suttit nu i flera timmar och bara stirrat in i skärmen..

De lilla jag får gjort tar 1 timme ist för 10 min känns de som...

Motivationen på topp här verkligen!

MEN de jag behöver göra får jag gjort.. tro inte att jag bara släpper allt och skiter i de ne ne... fel av er isf :)


  • Tillåt aldrig mig att tillåta grabben leva på mig när han är i vuxen ålder!

Lätt för mig att säga nu, visst... men vuxna människor som lever på sina föräldrar ÄVEN fast de är vuxna och fullt kapabla till arbete..

såna förstår jag mig inte på.. och heller inte föräldrarna.. Vet att som förälder gör man allt för att sina barn ska vara glada och trivas men nån måtta får de väl vara... man får leva efter sina tillgångar, Right?!

De är så jag har blivit uppfostrad och jag är fruktansvärt glad för de idag..

Och de är så även jag kommer uppfostra mina barn.. samt nåt som redan pågår!

De finns ingen som är perfekt och definitivt inte jag, inte dit jag vill komma.

Jag bara yttrar mina åsikter


  • Sen..... Hur i h-vete ska jag lyckas hitta en tröja som jag vill ha men som jag inte hittar nånstans?!

DE stör mig.... fast de jag gillar mest är att den är så pass udda då så att alla inte har den.. och bättre än så kan de inte bli juh.. :)

Jag får helt enkelt fixa de på annat sätt... :)


  • För de tredje... som oxå stör mig är att alla tröjor jag hittat med ett annat motiv jag vill ha kostar mellan 4oo-5oo spänn...

Och jag är såååådääär sugen på att kosta på mig en sån när jag ska klippa sönder den, Visst finns de billigare sådanna tröjor men hur snyggt är då motivet..

Inte alls!

Men jag ska lyckas hitta nåt som passa just MEJ!


  • Sen en sista sak som jag stör mig på...
    varför kan jag inte bara få bli frisk från min förkylning nångång?!

Har haft ont i halsen i snart 3 veckors tid.. är de Okej eller?!

Typ inte nej.... och de gör riktigt ont oxå och nää de e troligen inte halsfluss för jag har ingen feber!

Jag bara känner i hela kroppen hur den elakaste förkylningsmasken bara äter upp mig inifrån och tar all min energi..

  • One more thing!
    Folk som gnäller..... uhhh för dom! så dax att sluta Gnälla :)

Äsch vadå... ibland så måste man väl få ge utlopp för de man har i sig samt tycker och tänker.. och sitter man på ett kontor helt ensam så finns de juh ingen annan än sin dator att prata med.. så jaa.. då blir de så här :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 10 mars 2014 13:19

japp längesen... men jag är nog inte direkt tillbaka bara för detta inlägget.. ville bara uppdatera er som fortfarande syns till h'r lite... 2013 - Hus 2014 - Bebis Ingen är lyckligare än jag ♥ ...

Av Johanna - 4 januari 2013 06:58

hus nu... helt sjukt faktiskt :) ca 8 timmar tog det för alla arbetare att sätta ihop vårt "lilla" slott :) Eller okej, de saknas pannor på taket och lite arbete inne i huset men om vi säger såhär då.. efter ca 8 timmar stog där ett hus som for...

Av Johanna - 27 december 2012 09:05

Här är jag uppe med tuppen.. tvättid. Skönt och ha det gjort... sen blir det väl till att åka till tomten och skotta snö... dock plusgrader idag så tungt lär det va. Men thats life :)   Jag har tyvärr inga direkta julklappar att skylta med.. ...

Av Johanna - 21 december 2012 08:46

Idag går vi på julledigt, herre'je va skönt de ska bli. Behöver de efter en tuff höst.. Men först ere julfest med jobbet ikväll.. trevligt värre :)   Passar även på att önska alla en riktig   GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR ♥   ...

Av Johanna - 17 december 2012 08:29

julafton om EN vecka... say whaaat?! Har inte nån koll i år känner jag, tiden bara rusar förbi. Hemma finns absolut nada julstämning, stakar och stjärnor är uppe och en provisorisk adventljusstake. Finns ingen ide att julpynta i år känner vi.. ...

                Jag finns på:

                  yohaana

 

 

Translate

Arkiv

Tidigare år

 

 

 

 

 

 

 

 

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards