Dream as if you could live forever... Live as if you only have today.

Alla inlägg under oktober 2010

Av Johanna - 24 oktober 2010 17:29

jag säger bara... Got damn!

jag e total såld...


de Här e riktigt bra!

trummorna i denna e riktigt mäktiga.. här e de HÖG volym som gäller!



vill även passa på att tacka alla för helgen.. ni vet vilka ni är.. :)

ingen nämnd ingen glömd

guld stjärna till er!

Av Johanna - 22 oktober 2010 12:45

uha.. nu e vintern påväg de känner man juh när man öppnar ytterdörren

De e bra kyligt ute även fast de visar 3 plus grader

de föll några flingor tidigare i morse men de har blåst bort igen..

I delar av landet verkar de stå härliga till med snön..

-OJ de blev visst halt i år igen.. de kunde juh ingen förutspå?!

alltid lika kul... folk verkar inte förstå de här med halka åså..

säger jag som inte ens äger ett körkort..

yeey till mig.. :)



Kan inte låta bli att bara älska den här låten...


Trevlig helg på er!

pussiluskan


  

Av Johanna - 21 oktober 2010 14:46

Mm verkligen JÄTTE kul...

Nu e de en sån här dag igen som ironin bara sprudlar ur min kropp..

massa positiv och glad energi.. NOT!

Asså jag vet inte va jag ska ta mig till när de kommer såna här dagar..

De finns absolut INGENTING vettigt att göra.. de e så tragiskt och jag tappar mitt humör på två röda när de e såhär...

Sen har nån slagit igång nå fläkt system som bara låter satan inne på mitt kontor.. HUR störigt är inte de när man försöker sitta här och "tänka"

Har jag inte blivit galen förr så lär jag bli de snart..


Men... de finns glada & positiva saker oxå, trot eller ej :)...

och de e att jag ÄNTLIGEN har hittat samt klickat hem 2 par stövlar, som jag letat!

hoppas bara de ena paret passar som jag hoppas!

Nu återstår bara ett 3dje par.. men de måste jag först leta upp i butik och prova.. vågar inte chansa... men tror de kommer bli kanon.. eller klart de blir.. :)


Sen.. som jag skrev om i ett tidigare inlägg... ang tröjor som jag letat så ini 

h-vete efter.. har nu hittat en av de tröjorna.. sjukt snyggt motiv samt till en sjukt bra peng för att snart klippa sönder den.. :)

Jag bara hoppas så innerligt att de blir så som jag har i huvudet.. annars blir jag fan lite lessen!

Men de visar sig när de e dax att bära plagget... om de går eller inte.. :)


nää nu ska jag sitta här och drömma vidare tänkte jag.. en timma till..

sen i morgon blir de först jobb sen får jag besök från skövde så den här helgen lär rulla i väg snabbare än vanligt


Simma lugnt vettja!

Tjing & pussiluskan...

 

     

Av Johanna - 20 oktober 2010 19:27

sitter här hemma i mörkret fast med ett tio tal ljus tända..

ner gosad under en filt med datorn i knät och grabben tätt intill med huvudet lutat mot axeln och med sjukt skön musik i öronen..


jag bara storm trivs!    

 

 

Lyssna och njut på musik från deras nya album A THOUSAND SUNS  


Av Johanna - 20 oktober 2010 08:02

Idag känns allt lite bättre..

efter en god natts sömn så försvann den värsta ångesten

så de e juh gytt.. :)

fast kan juh inte förneka att jag absolut inte ville gå upp när kl ringde för sista gången kl 06.00 jag va sååå trött och de kändes som jag skulle ha kunnat sova i några timmar till..

bara älskar min säng.. den är perfekt :)

 

usch idag regnar de ute... e riktigt grått o mulet... läste på ab att snön va på väg ner... usch!

har de hellre som på bilden här nedan... en morgon i slutet av sept..

inte helt fel arbetsplats faktiskt, när de kommer till detta.. :)


ha en fortsatt trevlig onsdag!

Av Johanna - 19 oktober 2010 20:25

upp som en sol... ner som en pannkaka..

ibland känns mitt liv som en total misär

just idag har varit en sån dag..

jag försöker hela tiden hålla mitt humör uppe.. ett glatt sådant 

men sen väl hemma så sjunker jag ner i soffan och bara tappar all lust och ork till att ens försöka vara glad...

vem kommer i kläm... jo grabben...

så känner man sig som världens sämsta mamma på en gång me...

SÅ förbannat jävla skoj.. mest hela tiden!

och vem har man som puschar upp mig när de e som sämst... jo ingen!


fy fasiken vilket glädje sprudlande inlägg..... ironin sprudlar desto mer!
Skriver de absolut inte för att "nån" ska tycka synd om mig för sånt verkligen avskyr jag...

jag kände endast för att skriva av mig en rad då de inte finns nån som "förstår" att snacka med..

BYTA LIV AB söker folk!

  

 

Av Johanna - 19 oktober 2010 13:55

men helt okej ändå.. :)


Av Johanna - 18 oktober 2010 19:17

jaa.. idag kom samtalet.. som jag istortsätt bara väntat på..

dvs mitt absolut första "halvseriösa" blommor & bin samtal med grabben.. :)

har vart mycke snack om barn den senaste tiden och att jag ska vara med i ensam mamma söker så jag kan hitta en pappa och få en bebis..

helst skulle jag ha fått en igår.. :)

jaa man kanske hade såna tankar när man va nio år?!..

jag kommer faktiskt inte ihåg

men som sagt idag kom frågan..

-mamma, hur blir man med barn?!

och jag starta en väldigt intressant diskution med grabben.. och jag tror han helt ärligt förstod va jag snacka om.. :)

 

han börjar bli så himla stor, min "lilla" pojke... :)

de börjar ramla in såna "vem är du kär i?" sms på mobilen osv...

på en annans tid va de lappar man skicka mellan bänkarna men så e de inte riktigt idag, tekniken går frammåt.. :)

jag tycker iaf de e roligt och jag berättar mer än gärna för honom om allt...

de är en sån relation jag vill ha men min son och då e de bara att börja snacka.. :)

 

nää nu ska jag tebax ut i tvättstugan

vi ses vid ett annat tillfälle

tjing

 

__________________________________________________________

 

denna tåls att lyssna lite mer på tills framtida spelning.. :)

                Jag finns på:

                  yohaana

 

 

Translate

Arkiv

Tidigare år

 

 

 

 

 

 

 

 

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards