Dream as if you could live forever... Live as if you only have today.

Alla inlägg under oktober 2010

Av Johanna - 11 oktober 2010 10:17

De har varit en period nu som jag vart mycke trött och mått skit men förhoppningsvis så ska de bli bättre, eller klart de blir med rätt inställning så blir allt mycke bättre, Right?! :)

Men ibland är de absolut mycke lättare sagt än gjort

just i dag e jag dock trött pga dålig sömn, de är juh nåt jag dock inte annars lider av.. hehe... men just i natt så fanns de p.a.i.n samt att jag fick lov att sova på soffan då min säng står ute i förrådet.. så jag lyckades aldrig somna i nån riktig djupsömn.

Men på onsdag kommer mamsi och hjälper mig bära in sängen så då kan jag få sova i en säng igen! yiippii!!


I övrigt så va helgen mysig om vi bortser från lite tråkigheter men man har bara sig själv att skylla stundvis.. men nu är de bättre igen.. :)

Är bara så otroligt glad att de finns ett fåtal människor där ute som faktiskt tycker om mig för den jag är och inte dömmer mig för mina misstag som vi alla gör ibland... ni är mina små guldstjärnor!

Och i veckan ska jag förhoppningsvis få besök av de absolut bästa.. stor som småttingar :) DE ser vi fram emot!


annars e de måndag idag och de e juh sådär men aja.. de e så livet rullar på.. strax lunch!..

bjussar på en förbannat skön låt innan jag avslutar, den blir bara bättre å bättre för varje gång man lyssnar...

Ha de så bra tills vi ses nästa gång!

Tjingpling


Av Johanna - 10 oktober 2010 21:53

asså jag vet inte om jag ska skratta eller gråta över denna låt..

men i mitt fall så skrattar jag nog för att gitarr riffen (eller va de är) som de "försöker" göra bra i låten mest bara skrååålar... ja i mitt tycke.. sen att de gjort en cover på VANDRAREN... hallåååå jaa...
ja jag skrattar glatt och de behöver jag verkligen efter den här dagen!...

självklart delar jag med mig av denna bara för att ni ska få er en egen uppfattning av blackmore's night tolkning nordman... haha



Johanna, Bra eller Anus?!

-AAANUUSS!!

Av Johanna - 10 oktober 2010 16:28

 

 

 

Vem ska fånga mej när jag faller


när tiden runnit ut?!






If my life is the price, then my life it will cost
I'm picking up the pieces, see the pain that I have caused...

Av Johanna - 8 oktober 2010 12:41

är de allt att få sig ett sms från vänner när de befinner sig på mässor av olika slag... :)

dvs folk förknippar mig med en heeel del inredning osv.. :) de gillas!

jag e dock liiite lessen för att jag inte kan vara på den mässan i egen hög person men jag får väl nöja mig med att få ha varit på FORMEX tidigare i år.. den kommer juh igen i vår men då kanske de kommer bli svårare att ta sig både dit och IN...

men som sagt.. mässor är de heeela tiden så jag kommer nog få se en hel del iaf  tror jag.. :)

 

idag ska jag även iväg och hämta grejer som jag fixat genom blocket.. typ ett måste och absolut inget sug på att köpa nya då de inte kommer synas under kappan...

Dvs 8 st sängben.. yeey kul! nää precis.. just därav jag inte vill köpa nya för en mycke högre peng..

de kommer nämligen att ske en liten ändring under helgen troligen...

 

Sen e jag liiiite så avis på A som ska upp till sthlm i morron...

Och de fanns en liiiten chans att jag oxå hade fått mig en sittplats på Hovet men nää.. va andra saker som fick prioriteras fram ist, surt men de kommer säkert fler gånger.. :)

för nu e de iaf slutsålt

 

Slänger in en låt med ett av de skönaste banden enligt mitt tycke som då lirar på Hovet i morron kväll

De hade som sagt vart NAJS!



I only wanna be with you...

Av Johanna - 8 oktober 2010 08:17


White Trash Beautiful, there's something you should know
My heart belongs to you
And you could've found a better guy
I'll love you till the day I die
I swear to God it's true
I'm comin' home to you, girl



GööööR bra!

Av Johanna - 7 oktober 2010 08:10

ahh jag är sååå trött

vill bara vända om och sova känner jag..

jag vet inte om de e är hela den här förkylningen som ställt till de eller om de e mitt levnadssätt som gör de tråkigt för mig...

 

men vi får försöka se de från den ljusa sidan och tänka att i morron är de fredag och då kan jag bara ta de lugnt.. har lovat grabben att faktiskt ha "riktig" fredas mys då... hyra film och äta massa chips o dricka massa läsk bara han o jag... undra vem som somnar först?!.. haha

de ska bli helt underbart med helg faktiskt..

 

ska försöka hinna med och göra ett sånt stort ångestfullt ryck med.. dvs klippa topparna... Jag VILL inte men jag MÅSTE!!.... uhh


vi ses senare!

Av Johanna - 6 oktober 2010 20:26

att känna efter...


har tagit mig ett skönt bad under kvällen...

nog bland de mest avslappnande man kan göra tror jag..

men precis när man är som mest avslappnad så känner man en inre stress och att hjärtat fortf. slår i hundratjugo...

och jaa allt bara brister..

helt plötsligt så slappna man av och man kände hur man eg. mår..

i mitt fall är de ingen "höstdepp" de är mer än bara så... tyvärr

och just nu är de mycke som händer och ikväll så bara slog de mig att hur de verkligen kommer att bli..

och de känns skit jobbigt... jag blir enormt lessen

men åter igen får jag bita ihop och gå vidare

MEN jag kommer inte tillåta mig själv att låssas om att allt är Okej!

för de är de inte... lååångt lååångt där ifrån..   

                Jag finns på:

                  yohaana

 

 

Translate

Arkiv

Tidigare år

 

 

 

 

 

 

 

 

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards